kuidas ja miks tuleb mootori surve sisse ? ... Mul tekkis mootori surve sisse kui hakkasin laevas teise korrusele sõitma siis mootoril hakkas surve sisse jääma ja lasi tosooli kolmikupesa lõhki ja siis tosoolid jooksid kõik välja 5minutiga tühjaks .
Talvel sai mootorit parandatud ja nüüd jälle uuesti.. Ei tea mida teha , aidake kas tasub võtta uut mootorit või remondida.
Paigalda korraliku tootja kolmik, kontrolli paisupaagi korgi surveklapp üle või osta uus kork ja ei tohiks probleeme olla. Korras mootori jahutussüsteemis ongi teatud surve sees.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kui plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on kannatada saanud näitaks mikropraod siis tekib ka surve sisse ja annab nõrgemast kohast järgi. Mina sain peale mootori remonti sõitaa umbes kolm kuud kui jälle laiali jooksis autoks oli siis kyll nissan.Aga vaheta see katkine osa ära ja kui jälle läheb siis lase ära mõõta co2 sisaldus jahutusvedelikus.
DevilMen kirjutas:oii deem ..õpin kapotti all tundma ..... kui pisikesi auke või kuidas saab neid märgata et tuleb uut osta ?...
Mikropragude tuvastamise suhtes plokikaanes aitab ainult plokikaane survestamine, samas võib kogenud spetsialist jahutusvedeliku ja õli värvuse ning surve muutuse järgi paisupaagis ning heitgaaside järgi sul enam-vähem täpselt ära öelda kas plokikaas on katki ja lekib.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI ära vasta nii tõsiselt. Loe kuidas lollitatakse. ++ mõõda ära co sisaldus jahutusvedelikus. ++. Siis küsitakse,kus on paisupaagi kork. (juhi load ,autojuhiload sai vist küsija lammaste eest.) . Ja lõpetuseks DevilMen vastus,küsimine plokikaane korras oleku kohta. Lugege tema juttu. Mina küsin,kas on tegemist vw tehnilise foorumiga,või Lotte maailmaga. Co sisaldusega jahutusvedelikus tuleks minul uut vastust oodata. Aga lühidalt. Milleks seda mõõta,kui on kahtlus ,et plokikaas lekib,st. annab survet jahutus vedelikku.
lisan juttu et mida mul jäi kirjutamatta... Kui tosool hakkas laevas kõvasti tilguma kui ülesse tõusu hakkasin sõitma siis Tosooli värv on tegelik punane aga mis mootorilt välja tuli oli oranzi värvi , kas see midagi ka loeb ? ... Igalpool olen kuulnud ja öeldi et kui tosooli hakkab purskama ja on mootorikaane kõver või mootori sees silinder võivad mõrad olla või klapilaarid ei avane siis tekkib survet mootori sisse vms ...aga eks ma katsun uurida kuidas siis jahutusvedeliku mõõtmine käib jahutusvedelikust paisupaagist ...
poolaastat tagasi lasti kõik tihendeid vahetada ja plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] sai lihvitud ja tehti plokikaas otseks ennem oli kõver jah ... siis nüüd on vist ilmselt tuleb samamoodi teha jällegi .. või on asi paisukorkist ,et ei tuvasta ma sealt vigu.
Viimati muutis DevilMen, 20 Sept 2014, 07:26, muudetud 1 kord kokku.
DevilMen kirjutas:Kui tosool hakkas laevas kõvasti tilguma kui ülesse tõusu hakkasin sõitma siis Tosooli värv on tegelik punane aga mis mootorilt välja tuli oli oranzi värvi , kas see midagi ka loeb ? ... Igalpool olen kuulnud ja öeldi et kui tosooli hakkab purskama ja on mootorikaane kõver või mootori sees silinder võivad mõrad olla või klapilaarid ei avane siis tekkib survet mootori sisse vms ...aga eks ma katsun uurida kuidas siis jahutusvedeliku mõõtmine käib jahutusvedelikust paisupaagist ...
poolaastat tagasi lasti kõik tihendeid vahetada ja plokikaas sai lihvitud ja tehti plokikaas otseks ennem oli kõver jah ... siis nüüd on vist ilmselt tuleb samamoodi teha jällegi .. või on asi paisukorkist ,et ei tuvasta ma sealt vigu.
Selle võrdlemisi segase jutu peale võiks öelda et likvideeri ära kõik jahutusvedeliku lekked, kindluse mõttes vaheta ära paisupaagi kork ja vaata mis juhtub. Kuumal mootori paisupaagi korki avada EI TOHI - kui korki avades jahutusvedelikku välja pritsib siis on see täiesti normaalne nähtus. Kontrolli kas vedelikud (õli, jahutusvedelik) on puhtad, jälgi mootori temperatuuri.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kas soojendus töötas korralikult? Tavaliselt kui surve hakkab tekkima, siis kaob soojus ära. Ja see, et lähen see flants katki, ei ole mingi ime.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Kui see sümbol ei sobi siia foorumisse siis paluks ta kustutada sümbolite loendist .
Muidu veel mõni minu moodi rumaluke kasutab teda ja härradele äkki see ei meeldi!
Aga asjast.
Minu arust oleks teemaalgatajal aeg külastada mõnda teadjamat meest või remondikohta .