Lisan infoks, kui keegi veel komistab siia teema otsa - nii, nagu mina Google'i vahendusel.
Teise masina peal polnud võimalik ajusid ja pumpasid proovida, siis sai seda vana difri peal tehtud ning seal võttis koheselt õlisurve üles. Kuna kõik haldexi küljest eemaldatavad osad (aju, pump, filter, ülerõhuklapp) said vana ja uue peal läbi proovitud ning uuel (loe kasutatud osal) oli rõhk endiselt 0, siis jäi kahtlusaluseks korpus (millele kinnituvad aju, pump, filter jne) ise, kas sisemine leke vms. Kui Google'isse sisestada kood 0AV525554G, siis näeb pilti ka. Igasugu õlikanalid tundusid ka nagu korras olema ning mingit ummistust samuti ei leidnud, siis sai haldexi korpus võetud vana difri küljest ning uuelt osalt haldexi sisu tervenisti (v.a üks laagriseib ja tugilaager, mis olid täketega ning vanal olid need õnneks korras) ümber laotud. Kusjuures selleks operatsiooniks polnud isegi eritööriistu vaja, kui siis ainult kolmeharulist tõmmitsat, millega kardaani flants ära tõmmata - ülejäänud osad eraldusid kerge vaevaga difri poole. See töö kandis vilja, tekkis rõhk ja tagasild ärkas ellu. Rõõm oli paraku üürike, kuna kokkuhoiu mõttes panime haldexi kokku vana pumbaga, mis toimetas võiduka lõpuni vähem kui ööpäevaga. Õnneks oli uus pump olemas, mis läks täna külge ja tagasild toimetab jälle.
Selle tööga sai haldexist päris hea ülevaade ja kui keegi meie kogemusest osa soovib saada, siis pöörduda siia:
http://bcaeteh.ee/et/