Tere,
Probleem hommikused käivitused, vahel ketrab suht pikalt ca 5sek (ei luba ja siis turtsatab käima, tagan lööb valge pahvaka välja) ja teinekord pole probleemi läheb jälle paugust käima, soojalt pole mingit probleemi. Syncro angle 0- 0.6, nukkvõll, tõukurid ja pihusti tihendid vahetatud, paagipump ja tandempump toimetavad, lekkeid pole. Kahtlustan, et äkki on viga vända anduris, ühtegi viga ei näita küll aga kui auto ei käivitu siis ketramisel istub tahhomeetri osuti 0 peal ega näita pöördeid kuni käivitumiseni. Kuidas teie autodel?
1.9 pd käivtusprobleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 pd käivtusprobleem
Mis pöördeid kaabel selle käiamise ajal näitab?kui 0 siis võib vända andur olla küll. Tahhoka järgi pole see asi nii täpne et selle järgi otsustada.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 pd käivtusprobleem
kusjuures leidsin selle mootori kohta ka vw technical bulletin-i saksa lehelt http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=683802 kus veetakse ecu juurest vända andurile mass, mõõtsin enda oma ka üle ja tõdesin mass puudub. Vedasin õpetuse järgi ära, nüüd mass anduril olemas kuid käivitusel ikkagi vahet pole..
Re: 1.9 pd käivtusprobleem
Keegi viitsib eelmises postitudes toodud info ära tõlkida?
Google translatega väga arusaadavaks see teks ei muutunud
Google translatega väga arusaadavaks see teks ei muutunud

Re: 1.9 pd käivtusprobleem
Põhim. veetakse juhtme varjestus juhe nr3 massi, et parandada singaali kvaliteeti/võimsust, anduri kolme pin-iga pistikust jooksevad nr2 ja nr3 klemmi juhtmed aju juures üheks kokku, need juhtmed lahutatakse ja nr3 juhe pikendatakse ning ühendatakse auto kere külge ( massi). Kehtib see siis ainult ross-tech järgi When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR), check TPI 2007067 which explains issues with electro magnetic interference. A modification to the wiring will fix this problem, extensive details can be found in the named TPI. Even though this TPI was originally released for VW Golf/Jetta (1J/9M), a customer of ours came across the same issue on an Audi A3 (8L). Enamvähem sama probleem on ka 2004 aastakäigu omadega When found in a 2004 VW Golf, Jetta, or New Beetle with 1.9l TDI-PD (BEW), check for TSB 2010461 (01-07-45 formerly 97-05-03) or 201463 (01-07-44 formerly 97-05-04) calling for a flash update to the ECU and a secondary ground installation. Avaldub veakoodina 16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
Re: 1.9 pd käivtusprobleem
nii vahepeal on suhteliselt palju tehtud, kuid viga ikka sama. Täna oli juba päris raske autot käima saada (+1 kraad). Kontrollitud said silindrite kompressioonid, survestatud kütuse trasse, mõõdetud tandem- kui ka paagipumba surved, väntvõlli andur mõõdetud. Ma ei tea on kellelgi veel ettepanekuid mida kontrollida?