K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

Tere.
Üle öö tekkis keresse tohutu vibratsioon ja mootorist tuleb ebanormaalses koguses musta suitsu.
Auto käib kohal normaalset aga kui sõita siis hakkab väristama olenematta käi gust.
pidasin värina põhjuseks sisemist veovõlli otsa aga se viga sai koheselt likvideeritud ja sellest vibratsioon ei kadunud.
Mootor on väga uimane, turbo töötab .
Kütuse kulu linnas 14.6l/100km maanteel 8l.
Üks päev avastasin et vahepeal auto hakkas normaalselt tööle kui sai veits kiirendatud aga nyyd pole kordagi normaalselt toiminud.
Sai puhastatud egr mis oli kinni tahmanud ja peale seda pool päeva toimis kui sai tuuritatud .
Diagnostika ei tuvasta vigu ja seda olen proovinud 2 erineva seadmega.
Ehk keegi oskab soovitada mida veel kontrollida ? Või on kellegil sarnane viga esinenud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Otsi algatuseks rõhu leket. Edasi äkki miskit klapikambri kaane all viltu a la nukk/nukad, hõdrotõukurid vms. :?
Viimati muutis copilot, 24 Sept 2014, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

Lekked puuduvad need sai esimese asjana üle vaadatud. Imelik on see et vahepeal hakkas auto tööle ja siis jälle vibra sees ja suits taga:/ usun et midagi tõsist pole aga mis viga seda ei tea. Nukkvõlli vaatasin üle ja tundus korralik .egri võtsin samuti 2 korda maha ja se oli taas tahmanud aga liikus. Jarelikult probleem mujal.
Kas oleks keegi klubiline kes teeks Diagnostika et näha täpseid näite.?
Viimati muutis 753dfx, 24 Sept 2014, 18:23, muudetud 2 korda kokku.

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

Pilt

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

autol jõudu mega vähe külmast peast ja kohalt minek on vaevaline .avastasin et pöörded ei lähe üle 4000 rpm ja kui kohalt minnes panna sport sisse siis liigub palju paremini ja mootori värisemine väheneb ja samuti suitsemine . vahepeal sai egr pimedaks tehtud ja sellega läks meeletu kütuse kulu alla aga endiselt mootor vibreerib kiirendamisel tugevalt ja lööb musta suitsu väga palju välja .endiselt pole ühtegi veakoodi.
kas keegi on puutunud kokku samade sümptomitega ja mis vigadeks osutus ?

teet82
Huviline
Postitusi: 699
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Ühtegi veakoodi pole ka siis kui mõni pihusti täielikult tuksis on jne., neid asju tehakse teisel viisil kindlaks. Kui endal oskusi pole või programm seda ei võimalda, siis on lihtsam auto viia kellegi juurde, kes oskab ka peale veakoodide lugemise midagi vaadata seal.

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

Soovitage mulle kedagi kes on piisavalt pädev inimene tegema täieliku vea tuvastamist?
Hetke seisuga käib esindus üle jõu.

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

uued avastused :/ nimelt kui õhulugeja juhe tagant võtta siis mootori töös ei muutu midagi mõtlen koha peal käies aga kui sõita siis oleks nagu parem kui juhet pole järgi
tundub et mootori vibratsioon väheneb sellega .
teiseks turbo viliseb kohal käies kogu aeg ja tundub et on koguaeg järgi .täpsemalt kui vaikselt gaasi lisades kuni 2000 pöördeni siis vilin suureneb märgatavalt .
kruvikeerajaga sai vnt varrast alla surutud et näha kas turbo jääb vait ja nii oligi aga nii kui kruvikeeraja eemaldasin rakendus turbo ja tuli vile järgi ,
mis selle peale kostate ? kas geomeetria võib seda põhjustada?

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Geomeetria ongi poolkinni. Võimaldab kiiremat spooli kui stardid.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kui MAF ilt juhe tagant ära on ja minek parem on, siis on sinu mootori jõuetuse probleem selles samas anduris st uus peaks probleemi lahendama. Turo järgi oleku kohapealt....turbo ongi pmt kogu aeg "järgi" alates hetkest, kui mootori käivitad ja seda ka tühipööretel. Kui diagnost näitab tühipööretel normaalset survet sisselaskes, siis on variant, kas kuskil leke v siis hakkab ää koolema sul see turbo.

Ja veel....kuidas sa tegid kindlaks, et sisselaskes lekkeid pole? Vaatasid niisama auto alla tõstuki peal et a la kas on näha mingeid katkisi lõdvikuid?
Viimati muutis copilot, 06 Nov 2014, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

ivohi kirjutas:Geomeetria ongi poolkinni. Võimaldab kiiremat spooli kui stardid.
ei saa su spoolist hästi aru :D poolkinni? ehk seletaksid vähe arusaadavamalt.

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

copilot kirjutas:Kui MAF ilt juhe tagant ära on ja minek parem on, siis on sinu mootori jõuetuse probleem selles samas anduris st uus peaks probleemi lahendama. Turo järgi oleku kohapealt....turbo ongi pmt kogu aeg "järgi" alates hetkest, kui mootori käivitad ja seda ka tühipööretel. Kui diagnost näitab tühipööretel normaalset survet sisselaskes, siis on variant, kas kuskil leke v siis hakkab ää koolema sul see turbo.


3 nädalaga kadus õli normist poole peale ja turbo oli õline samuti :/ ise kahtlustan et turbo peetis . aga samas on imelik et kui se anomaalia hakkas kuu tagasi siis proovisin maf anduri kohal käies tagant ära votta ja siis oli kuulda et toimus muutus mootori töös ja hakkas kehvemini käima.
Viimati muutis 753dfx, 06 Nov 2014, 22:20, muudetud 1 kord kokku.

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

copilot kirjutas:Kui MAF ilt juhe tagant ära on ja minek parem on, siis on sinu mootori jõuetuse probleem selles samas anduris st uus peaks probleemi lahendama. Turo järgi oleku kohapealt....turbo ongi pmt kogu aeg "järgi" alates hetkest, kui mootori käivitad ja seda ka tühipööretel. Kui diagnost näitab tühipööretel normaalset survet sisselaskes, siis on variant, kas kuskil leke v siis hakkab ää koolema sul see turbo.

Ja veel....kuidas sa tegid kindlaks, et sisselaskes lekkeid pole? Vaatasid niisama auto alla tõstuki peal et a la kas on näha mingeid katkisi lõdvikuid?
sisse laske lekkeid polegi kontrollinud ainuke asi mis kontrollisin oli brake cleaneriga kas peale pihustades on kuulda muutust mootori töös .
kuidas soovitaksid kontrollida sisselaske lekkeid ?
Viimati muutis 753dfx, 06 Nov 2014, 22:25, muudetud 1 kord kokku.

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Kuidas paremini seletada, geomeetria kinni = kõik gaasid läbi turbiini. Kohapeal hoitakse geomeetriat poolkinni/poollahti selleks ,et kui sa sõitma hakkad on rõhk kiiremini olemas.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

753dfx kirjutas:
ivohi kirjutas:Geomeetria ongi poolkinni. Võimaldab kiiremat spooli kui stardid.
ei saa su spoolist hästi aru :D poolkinni? ehk seletaksid vähe arusaadavamalt.
Selles mõttes kinni, et väljalaske gaaside "vaba" vool turbiinile on takistatud geomeetria labade asendist tingitult....nüüd edasi tuleb mängu füüsika st selle väikse avasuse läbimisel kiireneb väljalaske gaaside liikumise kiirus turbiini labadele,mis paneb aga turbiini kiiremini pöörlema mis aga tähendab külma poolel suuremat rõhku.

Näitena näiteks aiavoolikust ilma vastava pihusti otsata lihtsalt lasta vett vs kasutades vastavat otsa, mis takistab vee liikumist läbi väiksema avasuste st tekib survejuga.....ja loomulikult mõlemal juhul on veepumbalt antav veesurve sama!
Viimati muutis copilot, 06 Nov 2014, 22:23, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

753dfx kirjutas:Lekked puuduvad need sai esimese asjana üle vaadatud...
See siis sinu vastus minule suht teema algusest! Et mis lekkeid sa siis kontrollisid! Ja muideks....kui sisselaskes on lekked, siis selle tulemusel hakkab turbo rohkem "tööd tegema" ja võib saada kahjustada tulenevalt sellest et turbiin teeb suuremaid pöördeid(probleem on selles, et aju sellest ei pruugi aru saada, sest mingi aja veel nõutud rõhk saavutatakse aga seda läbi suurtemate turbiini pööretega....turbiini pöördeid ei registreeri üksi andur vms). St turbo enneaegse kulumise põhjus peab kah kuskil olema.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

ivohi kirjutas:Kuidas paremini seletada, geomeetria kinni = kõik gaasid läbi turbiini. Kohapeal hoitakse geomeetriat poolkinni/poollahti selleks ,et kui sa sõitma hakkad on rõhk kiiremini olemas.
Geomeetriaga turbo puhul lähevad gaasid nii v naa kõik läbi turbo kuuma poole....wastagate on see mida sa siin kirjeldad st osa gaase juhitakse turbiinist mööda otse väljalaskesse :P
Viimati muutis copilot, 06 Nov 2014, 22:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.
Diesel Power KEEPS ME GOING

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

copilot kirjutas:Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.

nonii jakuidas see välja näeb :D ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

753dfx kirjutas:
copilot kirjutas:Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.

nonii jakuidas see välja näeb :D ?
Siin videos näiteks ühe sellise tööriista DIY :D Vast nüüd on aimu ?
Diesel Power KEEPS ME GOING

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

copilot kirjutas:
753dfx kirjutas:
copilot kirjutas:Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.

nonii jakuidas see välja näeb :D ?
Siin videos näiteks ühe sellise tööriista DIY :D Vast nüüd on aimu ?

suured tänud sulle ! nyyd saab nokitsema hakata .

teet82
Huviline
Postitusi: 699
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Lihtsam oleks vist ikka lasta asjatundjal arvutiga tähtsamad näidud üle vaadata. Pole ju isegi kindlaks tehtud, et tegemist on alarõhuga, milleks hakata seal survestama juba. Ja kas rõhuprobleemid panevad selle mootori värisema? Ma ise vist vaataks esimese asjana gruppi 13, mootori käiguühtlust.

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

sai tana arvuti taha pandud ja tulid sellised vea koodid
p0401 exhaust gas recirculation low flow rate
p1570 engine control unit disabled, component disabled
p1647control units (drive train) check variant coding
p0102 airmass sensor signal too low see ilmeslt sellest et sai proovitud sõita kui juhet polnud järgi .
p0243 boost pressuresolenoid valve open circuit/earth short
p1682 can data bus implausible message from abs cu

mõned näidud ka kohal käies

atmospheric pressiure kõikus 989-1000
boost pressiure actual 1030
nominal 1051-1061

smooth running control qty
cyl1 -0,64
cyl2 0.14
cyl3 -0,21
cyl4 0.61

unit correctiontime
cyl 1 - 83-88
cyl2 - 67-71
cyl3 -65-69
cyl4 -72-78
need on kõikumisega kohal käies

ehk sellest oskab keegi miskit järeldada

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Eeldan, et pihustite näidud töösooja motoga? sellisel juhul pole neil häda miskit. Kuid päris palju koode....ilmselt veakoodidele tehti kustutus ja mingi aja möödudes tuleks vaadata, mis tagasi tulevad. Osad veakoodid on küll huvitavad a la ajuga seoses.
Diesel Power KEEPS ME GOING

753dfx
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21 Sept 2014, 20:14
Asukoht:

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega

Lugemata postitus Postitas 753dfx »

kõik tehtud töösooja mootoriga ikka .ja emaspäeval saan uuesti juhtme sappa lükata ja koik vead kustutasin ise ära .
auto töö ei muutunud vigade kustutamisega ja koik endiselt sama .
ei teagi mis nende koodidega nyyd peale hakata . ei tahaks uskuda et väsinud turbo põhjustab neid asju :/
kas mootori aju ymber kodeerimine aitaks ?
egr kood sellest et sai pimedaks pandud ja pole välja kodeeritud veel seda .
Viimati muutis 753dfx, 07 Nov 2014, 15:28, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”