K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Tere.
Üle öö tekkis keresse tohutu vibratsioon ja mootorist tuleb ebanormaalses koguses musta suitsu.
Auto käib kohal normaalset aga kui sõita siis hakkab väristama olenematta käi gust.
pidasin värina põhjuseks sisemist veovõlli otsa aga se viga sai koheselt likvideeritud ja sellest vibratsioon ei kadunud.
Mootor on väga uimane, turbo töötab .
Kütuse kulu linnas 14.6l/100km maanteel 8l.
Üks päev avastasin et vahepeal auto hakkas normaalselt tööle kui sai veits kiirendatud aga nyyd pole kordagi normaalselt toiminud.
Sai puhastatud egr mis oli kinni tahmanud ja peale seda pool päeva toimis kui sai tuuritatud .
Diagnostika ei tuvasta vigu ja seda olen proovinud 2 erineva seadmega.
Ehk keegi oskab soovitada mida veel kontrollida ? Või on kellegil sarnane viga esinenud.
Üle öö tekkis keresse tohutu vibratsioon ja mootorist tuleb ebanormaalses koguses musta suitsu.
Auto käib kohal normaalset aga kui sõita siis hakkab väristama olenematta käi gust.
pidasin värina põhjuseks sisemist veovõlli otsa aga se viga sai koheselt likvideeritud ja sellest vibratsioon ei kadunud.
Mootor on väga uimane, turbo töötab .
Kütuse kulu linnas 14.6l/100km maanteel 8l.
Üks päev avastasin et vahepeal auto hakkas normaalselt tööle kui sai veits kiirendatud aga nyyd pole kordagi normaalselt toiminud.
Sai puhastatud egr mis oli kinni tahmanud ja peale seda pool päeva toimis kui sai tuuritatud .
Diagnostika ei tuvasta vigu ja seda olen proovinud 2 erineva seadmega.
Ehk keegi oskab soovitada mida veel kontrollida ? Või on kellegil sarnane viga esinenud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Otsi algatuseks rõhu leket. Edasi äkki miskit klapikambri kaane all viltu a la nukk/nukad, hõdrotõukurid vms. 

Viimati muutis copilot, 24 Sept 2014, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Lekked puuduvad need sai esimese asjana üle vaadatud. Imelik on see et vahepeal hakkas auto tööle ja siis jälle vibra sees ja suits taga:/ usun et midagi tõsist pole aga mis viga seda ei tea. Nukkvõlli vaatasin üle ja tundus korralik .egri võtsin samuti 2 korda maha ja se oli taas tahmanud aga liikus. Jarelikult probleem mujal.
Kas oleks keegi klubiline kes teeks Diagnostika et näha täpseid näite.?
Kas oleks keegi klubiline kes teeks Diagnostika et näha täpseid näite.?
Viimati muutis 753dfx, 24 Sept 2014, 18:23, muudetud 2 korda kokku.
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
autol jõudu mega vähe külmast peast ja kohalt minek on vaevaline .avastasin et pöörded ei lähe üle 4000 rpm ja kui kohalt minnes panna sport sisse siis liigub palju paremini ja mootori värisemine väheneb ja samuti suitsemine . vahepeal sai egr pimedaks tehtud ja sellega läks meeletu kütuse kulu alla aga endiselt mootor vibreerib kiirendamisel tugevalt ja lööb musta suitsu väga palju välja .endiselt pole ühtegi veakoodi.
kas keegi on puutunud kokku samade sümptomitega ja mis vigadeks osutus ?
kas keegi on puutunud kokku samade sümptomitega ja mis vigadeks osutus ?
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Ühtegi veakoodi pole ka siis kui mõni pihusti täielikult tuksis on jne., neid asju tehakse teisel viisil kindlaks. Kui endal oskusi pole või programm seda ei võimalda, siis on lihtsam auto viia kellegi juurde, kes oskab ka peale veakoodide lugemise midagi vaadata seal.
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Soovitage mulle kedagi kes on piisavalt pädev inimene tegema täieliku vea tuvastamist?
Hetke seisuga käib esindus üle jõu.
Hetke seisuga käib esindus üle jõu.
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
uued avastused :/ nimelt kui õhulugeja juhe tagant võtta siis mootori töös ei muutu midagi mõtlen koha peal käies aga kui sõita siis oleks nagu parem kui juhet pole järgi
tundub et mootori vibratsioon väheneb sellega .
teiseks turbo viliseb kohal käies kogu aeg ja tundub et on koguaeg järgi .täpsemalt kui vaikselt gaasi lisades kuni 2000 pöördeni siis vilin suureneb märgatavalt .
kruvikeerajaga sai vnt varrast alla surutud et näha kas turbo jääb vait ja nii oligi aga nii kui kruvikeeraja eemaldasin rakendus turbo ja tuli vile järgi ,
mis selle peale kostate ? kas geomeetria võib seda põhjustada?
tundub et mootori vibratsioon väheneb sellega .
teiseks turbo viliseb kohal käies kogu aeg ja tundub et on koguaeg järgi .täpsemalt kui vaikselt gaasi lisades kuni 2000 pöördeni siis vilin suureneb märgatavalt .
kruvikeerajaga sai vnt varrast alla surutud et näha kas turbo jääb vait ja nii oligi aga nii kui kruvikeeraja eemaldasin rakendus turbo ja tuli vile järgi ,
mis selle peale kostate ? kas geomeetria võib seda põhjustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Geomeetria ongi poolkinni. Võimaldab kiiremat spooli kui stardid.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Kui MAF ilt juhe tagant ära on ja minek parem on, siis on sinu mootori jõuetuse probleem selles samas anduris st uus peaks probleemi lahendama. Turo järgi oleku kohapealt....turbo ongi pmt kogu aeg "järgi" alates hetkest, kui mootori käivitad ja seda ka tühipööretel. Kui diagnost näitab tühipööretel normaalset survet sisselaskes, siis on variant, kas kuskil leke v siis hakkab ää koolema sul see turbo.
Ja veel....kuidas sa tegid kindlaks, et sisselaskes lekkeid pole? Vaatasid niisama auto alla tõstuki peal et a la kas on näha mingeid katkisi lõdvikuid?
Ja veel....kuidas sa tegid kindlaks, et sisselaskes lekkeid pole? Vaatasid niisama auto alla tõstuki peal et a la kas on näha mingeid katkisi lõdvikuid?
Viimati muutis copilot, 06 Nov 2014, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
ei saa su spoolist hästi aruivohi kirjutas:Geomeetria ongi poolkinni. Võimaldab kiiremat spooli kui stardid.

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
copilot kirjutas:Kui MAF ilt juhe tagant ära on ja minek parem on, siis on sinu mootori jõuetuse probleem selles samas anduris st uus peaks probleemi lahendama. Turo järgi oleku kohapealt....turbo ongi pmt kogu aeg "järgi" alates hetkest, kui mootori käivitad ja seda ka tühipööretel. Kui diagnost näitab tühipööretel normaalset survet sisselaskes, siis on variant, kas kuskil leke v siis hakkab ää koolema sul see turbo.
3 nädalaga kadus õli normist poole peale ja turbo oli õline samuti :/ ise kahtlustan et turbo peetis . aga samas on imelik et kui se anomaalia hakkas kuu tagasi siis proovisin maf anduri kohal käies tagant ära votta ja siis oli kuulda et toimus muutus mootori töös ja hakkas kehvemini käima.
Viimati muutis 753dfx, 06 Nov 2014, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
sisse laske lekkeid polegi kontrollinud ainuke asi mis kontrollisin oli brake cleaneriga kas peale pihustades on kuulda muutust mootori töös .copilot kirjutas:Kui MAF ilt juhe tagant ära on ja minek parem on, siis on sinu mootori jõuetuse probleem selles samas anduris st uus peaks probleemi lahendama. Turo järgi oleku kohapealt....turbo ongi pmt kogu aeg "järgi" alates hetkest, kui mootori käivitad ja seda ka tühipööretel. Kui diagnost näitab tühipööretel normaalset survet sisselaskes, siis on variant, kas kuskil leke v siis hakkab ää koolema sul see turbo.
Ja veel....kuidas sa tegid kindlaks, et sisselaskes lekkeid pole? Vaatasid niisama auto alla tõstuki peal et a la kas on näha mingeid katkisi lõdvikuid?
kuidas soovitaksid kontrollida sisselaske lekkeid ?
Viimati muutis 753dfx, 06 Nov 2014, 22:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Kuidas paremini seletada, geomeetria kinni = kõik gaasid läbi turbiini. Kohapeal hoitakse geomeetriat poolkinni/poollahti selleks ,et kui sa sõitma hakkad on rõhk kiiremini olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Selles mõttes kinni, et väljalaske gaaside "vaba" vool turbiinile on takistatud geomeetria labade asendist tingitult....nüüd edasi tuleb mängu füüsika st selle väikse avasuse läbimisel kiireneb väljalaske gaaside liikumise kiirus turbiini labadele,mis paneb aga turbiini kiiremini pöörlema mis aga tähendab külma poolel suuremat rõhku.753dfx kirjutas:ei saa su spoolist hästi aruivohi kirjutas:Geomeetria ongi poolkinni. Võimaldab kiiremat spooli kui stardid.poolkinni? ehk seletaksid vähe arusaadavamalt.
Näitena näiteks aiavoolikust ilma vastava pihusti otsata lihtsalt lasta vett vs kasutades vastavat otsa, mis takistab vee liikumist läbi väiksema avasuste st tekib survejuga.....ja loomulikult mõlemal juhul on veepumbalt antav veesurve sama!
Viimati muutis copilot, 06 Nov 2014, 22:23, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
See siis sinu vastus minule suht teema algusest! Et mis lekkeid sa siis kontrollisid! Ja muideks....kui sisselaskes on lekked, siis selle tulemusel hakkab turbo rohkem "tööd tegema" ja võib saada kahjustada tulenevalt sellest et turbiin teeb suuremaid pöördeid(probleem on selles, et aju sellest ei pruugi aru saada, sest mingi aja veel nõutud rõhk saavutatakse aga seda läbi suurtemate turbiini pööretega....turbiini pöördeid ei registreeri üksi andur vms). St turbo enneaegse kulumise põhjus peab kah kuskil olema.753dfx kirjutas:Lekked puuduvad need sai esimese asjana üle vaadatud...
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Geomeetriaga turbo puhul lähevad gaasid nii v naa kõik läbi turbo kuuma poole....wastagate on see mida sa siin kirjeldad st osa gaase juhitakse turbiinist mööda otse väljalaskesseivohi kirjutas:Kuidas paremini seletada, geomeetria kinni = kõik gaasid läbi turbiini. Kohapeal hoitakse geomeetriat poolkinni/poollahti selleks ,et kui sa sõitma hakkad on rõhk kiiremini olemas.

Viimati muutis copilot, 06 Nov 2014, 22:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
copilot kirjutas:Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.
nonii jakuidas see välja näeb

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Siin videos näiteks ühe sellise tööriista DIY753dfx kirjutas:copilot kirjutas:Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.
nonii jakuidas see välja näeb?

► Näita Spoilerit
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
copilot kirjutas:Siin videos näiteks ühe sellise tööriista DIY753dfx kirjutas:copilot kirjutas:Sisselase tuleb ära survestada ja vaadata kas surve kukub ja üldjuhul peaks ka mootori mittetöötades vaiksemas keskkonnas enamus lekkeid ka kuulda olema.
nonii jakuidas see välja näeb?
Vast nüüd on aimu ?
► Näita Spoilerit
suured tänud sulle ! nyyd saab nokitsema hakata .
-
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Lihtsam oleks vist ikka lasta asjatundjal arvutiga tähtsamad näidud üle vaadata. Pole ju isegi kindlaks tehtud, et tegemist on alarõhuga, milleks hakata seal survestama juba. Ja kas rõhuprobleemid panevad selle mootori värisema? Ma ise vist vaataks esimese asjana gruppi 13, mootori käiguühtlust.
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
sai tana arvuti taha pandud ja tulid sellised vea koodid
p0401 exhaust gas recirculation low flow rate
p1570 engine control unit disabled, component disabled
p1647control units (drive train) check variant coding
p0102 airmass sensor signal too low see ilmeslt sellest et sai proovitud sõita kui juhet polnud järgi .
p0243 boost pressuresolenoid valve open circuit/earth short
p1682 can data bus implausible message from abs cu
mõned näidud ka kohal käies
atmospheric pressiure kõikus 989-1000
boost pressiure actual 1030
nominal 1051-1061
smooth running control qty
cyl1 -0,64
cyl2 0.14
cyl3 -0,21
cyl4 0.61
unit correctiontime
cyl 1 - 83-88
cyl2 - 67-71
cyl3 -65-69
cyl4 -72-78
need on kõikumisega kohal käies
ehk sellest oskab keegi miskit järeldada
p0401 exhaust gas recirculation low flow rate
p1570 engine control unit disabled, component disabled
p1647control units (drive train) check variant coding
p0102 airmass sensor signal too low see ilmeslt sellest et sai proovitud sõita kui juhet polnud järgi .
p0243 boost pressuresolenoid valve open circuit/earth short
p1682 can data bus implausible message from abs cu
mõned näidud ka kohal käies
atmospheric pressiure kõikus 989-1000
boost pressiure actual 1030
nominal 1051-1061
smooth running control qty
cyl1 -0,64
cyl2 0.14
cyl3 -0,21
cyl4 0.61
unit correctiontime
cyl 1 - 83-88
cyl2 - 67-71
cyl3 -65-69
cyl4 -72-78
need on kõikumisega kohal käies
ehk sellest oskab keegi miskit järeldada
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Eeldan, et pihustite näidud töösooja motoga? sellisel juhul pole neil häda miskit. Kuid päris palju koode....ilmselt veakoodidele tehti kustutus ja mingi aja möödudes tuleks vaadata, mis tagasi tulevad. Osad veakoodid on küll huvitavad a la ajuga seoses.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
kõik tehtud töösooja mootoriga ikka .ja emaspäeval saan uuesti juhtme sappa lükata ja koik vead kustutasin ise ära .
auto töö ei muutunud vigade kustutamisega ja koik endiselt sama .
ei teagi mis nende koodidega nyyd peale hakata . ei tahaks uskuda et väsinud turbo põhjustab neid asju :/
kas mootori aju ymber kodeerimine aitaks ?
egr kood sellest et sai pimedaks pandud ja pole välja kodeeritud veel seda .
auto töö ei muutunud vigade kustutamisega ja koik endiselt sama .
ei teagi mis nende koodidega nyyd peale hakata . ei tahaks uskuda et väsinud turbo põhjustab neid asju :/
kas mootori aju ymber kodeerimine aitaks ?
egr kood sellest et sai pimedaks pandud ja pole välja kodeeritud veel seda .
Viimati muutis 753dfx, 07 Nov 2014, 15:28, muudetud 1 kord kokku.