Mure siis 66 kilovatise Passati turbo lõdvikuga. Nimelt oli see jube räbal ja puru, otsustasin selle ära vahetada. Käisin kõik lammarid läbi ja leidsingi ühe, mis pidi sobima. Kui vana maha võtsin, tuli välja, et olin teistsuguse saanud(pikema). Tundus nagu oleks see 81 kilovatise oma. Otsisin veel ja leidsin ühe 66 kilovatise Passati, aga ka sellel oli peal teistsugune lõdvik kui mul. Hetkel on peal siis veidi pikem lõdvik, aga auto ei liigu enam nii nagu selle vana lõdvikuga. Uus ja pikem lõdvik poob kinni ja auto on uimasem. Lõdvik mis oli algselt peal:
Kas mõni B5 Passati omanik saaks vaadata milline lõdvik temal peal on ? Uut ei raatsi osta, kuna see maksab 150 eurot!
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
Mis mõttes ? Enne liikus auto väga hästi. Polnud mingit probleemi. Siis sai pandud teine lõdvik, mis palju pikem ja läheb keskelt kokku kui õhupuhasti ja turboga ühendada, ja turbo ei saa enam nii palju õhku kui enne sai. Küsimus ongi, et kas mul oli peal originaal lõdvik või on autol peal äkki mingi teine turbo ? Igalt poolt kust otsin 66 kw lõdvikut, saan teistsuguse mis pikem.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
Kas vanal lõdvikul mingi tootekood on peal? Võta varuosaprogramm netis lahti ja katsu välimuse järgi tuvastada millega tegu ja kas sul oli õige peal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Raporteeritud Postitas Pets115 - 23 Nov 2014, 14:44
Probleem leidis lahenduse!
Kui probleem leidis lahenduse, siis abisaaja kirjutab teemasse lahenduse, et teistel ka oleks tulevikus sellest lahendusest kasu, mitte ei esita raportit!
___________
See on siin ka teistele abisaajatele meeldetuletuseks!
Õhukulumõõtja ja sisselaske torustikus oli rõhkude hälve nagunii. Kuna maf mõõdab üht aga map saab nö teist, sest peale mafi toru katki See oli selline puusalt tulistamine