vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
Tere,
turbo töötab ainult miinuskraadidega, ehk mida külmem on õues seda kauem turbot jätkub. vahel harva võtab turbo taha ka suvalisel ajal, aga ainult kiirendades, peale kuuendat käiku kaob jälle.ehk siis mingihetk kaob turbo nagunii, olgu väljas kui külm tahes.
turbo töötab ainult miinuskraadidega, ehk mida külmem on õues seda kauem turbot jätkub. vahel harva võtab turbo taha ka suvalisel ajal, aga ainult kiirendades, peale kuuendat käiku kaob jälle.ehk siis mingihetk kaob turbo nagunii, olgu väljas kui külm tahes.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
Oeh.....tundub et väga biiti ei jaga asjast? Kas turbo "tuleb tagasi" peale seda, kui süüte vahepeal välja lülitad?andrus65 kirjutas:Tere,
turbo töötab ainult miinuskraadidega, ehk mida külmem on õues seda kauem turbot jätkub. vahel harva võtab turbo taha ka suvalisel ajal, aga ainult kiirendades, peale kuuendat käiku kaob jälle.ehk siis mingihetk kaob turbo nagunii, olgu väljas kui külm tahes.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
no selles mõttes et kas jõu kadumine on nagu järsku ja tuleb tagasi kui keerad süüte välja kuniks järgmise korrani, mil jõud ära kaob ja peale mida liigub auto nagu vabalthingav? Või siis on kogu aeg jõu puudus? Sellest ma hetkel aru ei saagi sinu kirjeldusest, kas tegu "limp modeiga" ehk siis avariireziimiga v nn pideva jõuetusega st turbo ei tule nagu üldse taha. Anyway, esmalt oleks vaja teha diagnostika: veakoodid, testisõit nägemaks mida näitab MAF ja mida teevad turbo rõhud koormuse all. Siin võib olla mitu asja a la vaakumileke turbot juhtivas süsteemis, N75 viga, MAF, rõhuleke, MAP, geomeetria kinni, VNT klapp kulunud......paljusid neid asju annab diagnostika abil kontrollida a la VNT output test....sul veel turbo ja selle juhtvarras klapiga hea koha peal(Passatil moto pikuti vahel ja turbo kohe ees vasakul) st lihtne kontrollida kuidas gemeetria liigub jne.
Viimati muutis copilot, 22 Nov 2014, 18:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
turbo töötab külma mootoriga, ja kaob ära sõidu ajal kui mootor soojaks on läinud. mida külmem väljas on seda kauem töötab ka turbo. kui süüde välja keerata ja uuesti käivitada, ei lähe turbo ikkagi käima ennem kui auto on seisva mootoriga seisnud pikemat aega, ehk siis mitmeid tunde. diagnostika andis vastuseks et rõhu andurid on häires. miks just külmaga ta töötab?
Re: vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
MAP-i andur on vigane. MAP mõõdab sisselaske õhu tempi ka, lisaks rõhule, ju seal on mingi hälve
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: vw passat 1,9 tdi 2001 turbo
Võimalik jah täitsa....kuigi seal ainult 1 rõhu andur, mitte anduridjass161 kirjutas:MAP-i andur on vigane. MAP mõõdab sisselaske õhu tempi ka, lisaks rõhule, ju seal on mingi hälve

Viimati muutis copilot, 22 Nov 2014, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING