Üsna pea (2 nädala pärast) asun ka Volkswageni omanike ridadesse.
Süüdlaseks antud juhul VW Passat (B7) Ecofuel '12 Masters viimistustasemega. Õli segab käigukastis minu asemel mehhatroonika. Tegelik tootmiskuupäev on 2011/12 ja esimest korda võis liikluses seda isendit kohata 03/2012 Rootsis. Kulgenud on ta sellest ajast saadik pisut üle 43000 km, mida kinnitab ka väljavõte VW esinduses. Tuttav, kes töötab esinduses pakkus välja variandi, et antud sõidukile oleks võimalik ka lisagarantii veel osta, näiteks kuni 120000km ja 4 aastat alates esmasest registreerimisest.
Üleminek baierlaselt VW ridadesse tuli just CNG ja selle pakutud kütusekulude säästu pealt. Päevas tuleb keskmiselt sõita 120-130km.
Mõni klõps müügikuulutusest.





Varustuses midagi erilist märkida pole:
DSG
Nahast sportistmed
BiXenonid
Ilma navita aga suure ekraaniga multimeediaseade, mis ilmselt asendub üsna pea Android seadmega.
16" veljed talverehvidega ja 17" suverehvidega
Tegemist vajavad asjad:
1 Võti puudu
Täke esiklaasis
2 väiksemat mõlki ja kriimustust mille saab õnneks ilma värvimatta ää ravida
2 kaks tõsisemat kriimustust mis poleerimisele ei allu ja tuleb ilmselt värvida
Teadmiseks neile, kes Rootsist endale autot soovivad tuua, siis transiitnumbri saamiseks tuleb esitleda taotlus mille rahuldamiseks kulub 8-14 päeva.