Veel üks teema rõhugraafikutest!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Ei hakanud kellegi teise teemat risustama. Ostsin passati millel kiirendus sisuliselt puudus: vedasin uued vaakumid ning eile sai turbogeomeetria puhastatud. Geomeetrias kaks laba olid täiesti kinni kiilunud. Leotamise, puhastamise ja väänamise käigus sai kõik liikuma ja asi sai tunduvalt parem aga pole ikka päris see mis peaks. Varem läks peenestades ja maanteel üle 120km/h alati limp mode'se. peale puhastamist seda ei juhtu ja ka ühtegi veakoodi ei teki. Lisan pildi rõhugraafikst ehk teadjamad mehed oskavad kommenteerida milles asi võib olla.
Pilt
Graafiku esimeses otsas hakkasin teisega kiirendama kuni enamvähem pöörete lõpuni, siis kolmandaga samuti ja kuigipalju neljanda-viiendaga ka. Teises garaafiku osas alustasin kolmandaga 1500 pöörde juurest.
Masinast täpsemalt: b5 passat 97a. 1.9 tdi 81kw.

jass161
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
Auto: VAG
Asukoht: Viljandimaa

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas jass161 »

Tee üks numbridega graafik lihtsalt, sellest ei saa midagi aru

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Loodan, et sellest suudab keegi miskit välja lugeda. Paremat ma teha e oska :D
Pilt
Pilt

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mina ei näe rõhkudel ega ka mitte MAF näidul suht miski viga olevat. Suht kiirelt spoolib üles, suht täpselt hoiab ajult soovitu ümber....MAF jookseb ilusasti. Oled sa kindel, et probleem pole siin pigem nn tagumikudünos? Mis auto seljast selle suhteliselt massiivse kerega passati selga hüppasid?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Millal kütusefilter ja õhufilter vahetatud? Võin omast kogemusest öelda, et mõjutavad väga palju (vähemalt kütusefilter), peale selle vahetust minek palju erksam ja kadusid ka tühjad augud (lõpuks hakkas juba kakkuma kuna oli üsna kinni järelikult).

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Nii kütte kui õhu filtrid paistavad päris värsked olevat, vähemult välimuse järgi. Eelnev auto oli 2,3l B4. Vahepeal kahtlustan isegi, et probleem tagumiku dünos :D Samas kunagi oli 66kw golf tdi. mis oma hiilgeaegadel rebis ikka meeletult edasi isegi võrreldes sõprade samasuguste masinatega, samas pole võimatu, et seal miskit näpitud oli sest plokikaaned ei pidanud absoluutselt vastu tollel masinal. Golf kippus teise käiguga ratast ringi rebima, passatiga sellist tunnet ei teki. Loomulikult golf 3 oli muidugi kergemast kaaluklassist ja ka rehvimõõt tunduvalt väiksem. Pole ühegi analoogse passatiga kunagi sõitnud ei ole millegagi võrrelda.
Foorumist on silma jäänud ka egr'i probleemide rohkus ja nende klappide 'kinni'panemine ja ajust välja kirjutamine. Kuidas väljenduvad egr probleemid kui see näiteks lekib või üldse ei avane. Kui suurt rõhku/alarõhku egr töötamiseks vajab? Nimelt turbot puhastamiseks maha võttes proovisin egr juhtmembraani suuga tekitava vaakumi/rõhu abil liigutada aga see ei liikund. Nägi teine välja selline jube tahmane ja nõgine välja, samas toru mis sealt väljalaskesse läheb polnud väga must.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas copilot »

No filtri väljanägemisel ja reaalsusel pole väga võrdlust, seda enam, et küttefiltri sisse sa ei näe. Vb on paagist mingit joga üles tõmmanud viimase 10tkm jooksul jne. Uus filter õnneks palju ei maksa :D

EGR kohapealt, pigem tekiks sul jamasid, kui see mingil põhjusel lahti peaks jääma samal ajal kui ta lahti/töös ei tohiks olla :D Mina soovitan sul see roheliste *itanikerdis kinni panna(sellel peaks piisama, kui tõmbad vaakumi tagant ja teed selle vaakumvooliku pimedaks, ei tohiks aju veel nii tark olla, et viskaks selle peale MIL tule). Aga kui kinni tahmane/nõgine see sisselase ja EGR klapp oli, kas ainult selline õrn kord seintel v ikka a la pool cm v 1cm paks kitt/nõgi?

On ta sul muidu sedaan v univesraal?
Viimati muutis copilot, 03 Dets 2014, 22:30, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ilma, et ennast asjata lõhki mõtleks, siis hea oleks, kui saaksid proovida kellegi sama motoga sama kere peal olevat isendit.....foorumis peaks leiduma neid inimesi küll :P
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ah jah....mul esiveoline ~110kw PD tõmbab kah vabalt 2. käiguga seal, kus max vääne taha tuleb põhja gaasiga, ratast väga kergelt ringi, mida ei saa aga öelda eriti sama kere peal esiveolise 81kw borati kohta. Ja see mineku vahe on meeletu.

Palju too 2.3l bensukas tehase juttude järgi arendaski hobuseid?
Diesel Power KEEPS ME GOING

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Hobuste kohta ei oska peast kommenteerida aga vatti oli oma 98 kilo.
Sisse- väljalasketraktid oli võrdlemisi puhtad kerge tahmakiht oli ja natuke kinnipõlenud nõge siin seal. Kaugeltki mitte selline nagu mõnedel šhokifotodel mis netis levivad.
Ja muidu on ta mul universaal :D
Viimati muutis coollaager, 03 Dets 2014, 22:47, muudetud 1 kord kokku.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Rõhugraafik on sul tõesti ideaalne. Maitea mulle endale tundub samamoodi, et minu 81kw passat ei liigu nii hästi kui sugulase oma. Sugulasel on sama 81kw aga millegipärast on tema oma tunduvalt erksam madalatel pööretel. Ise olen mõelnud, et eks see kulumisest tingitud ole, tema oma on kindlasti tunduvalt vähem sõitnud kui minu oma. Hommikuti külmaga käima pannes annab tunda, et minu auto on elu näinud. Selle klõbina järgi võiks muusikat teha mis sealt mootorist kostub külmaga. :D

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas copilot »

Eks üks asi ole kindlasti kulumine, st kui palju nendest tehasest välja veerenud hobustest alles on. Aga huvi pärast küsin, et kas teil mõlemal on kat alles ja kui nagu paistab olema all, siis kas on see tühjaks löömata v mitte? Kati olemasolu näiteks pärsib mingil määral turbo pöörete/rõhu ülesse võttu ja seega kütte etteannet.

Eks ole muid tegureid veel a la pumba kuluvuse aste, kas pump on õigesti reguleeritud jne.
Viimati muutis copilot, 04 Dets 2014, 20:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Ma olen mõelnud, et peaks selle kati tühjaks lööma. Nagu ma aru saan siis ülevaatusel sellega probleeme ei tohiks tulla? Eestis mõõdetakse diislitel vist ainult tahma eks? Enne diislit mul oli 1.8t passat. Tollega oli vahe märkimisväärne kui katalüsaatorit mingihetk all polnud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas copilot »

just täpselt....mõõdetakse ainult tahma. Nagu ma ütlesin, pole minu omal katist haisugi juba ostes saati ja kes teab kaua ennem mind(näha on, et kat on vahelt välja lõigatud ja otse toru asemele).

Ja tahma see ei mõjuta, eelmine aasta, näiteks sain tahmaks 0.24. Pigem just ennem üv veidi tuure andes laseb tahmal paremini väljalaskest välja puhuda. Kat takistab väljalaskegaaside liikumist nii ennem kui ka peale seda.
Viimati muutis copilot, 05 Dets 2014, 18:22, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas coollaager »

ei hakka uut teemattegema. sõbral 85kw tdi'ga probleem läheb lambist limpi, täiesti suvalistel aegadel vahel kiirendades, vahel rahulikult sõites. vea koofi annab:
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

tegin rõhu kraafiku ka:
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Veel üks teema rõhugraafikutest!

Lugemata postitus Postitas R36 »

Graafikut ei akanud teisendama.

Veakood ütleb, et rõhk on madal. Pakun puusalt, n75.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”