VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Tervist!
Auto: VW Golf 4,1997.a, 1.6 74kw.
Probleem: Roolilatt hakkas otsast lekkima,viisin remonti,panin alla tagasi. Hakkasin testima ning umbes minutiga viskas rv pumba kuumaks. Õli tase oli korras,õli õige, õhk tuli ka nagu välja. Pump peaks korralikult toimetama,käib korralikult ringi jne. Õli jõuab pumbast latini (lasin lati küljest poldi veits lahti,hakkas lahmama).Lati külge mineva klapiga poldi panin uue . Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.
Ise olen oma mõtetega ummikusse jooksnud. Kas kellelgi siit äkki on mõtteid,kogemusi,soovitusi?
tänud!
Auto: VW Golf 4,1997.a, 1.6 74kw.
Probleem: Roolilatt hakkas otsast lekkima,viisin remonti,panin alla tagasi. Hakkasin testima ning umbes minutiga viskas rv pumba kuumaks. Õli tase oli korras,õli õige, õhk tuli ka nagu välja. Pump peaks korralikult toimetama,käib korralikult ringi jne. Õli jõuab pumbast latini (lasin lati küljest poldi veits lahti,hakkas lahmama).Lati külge mineva klapiga poldi panin uue . Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.
Ise olen oma mõtetega ummikusse jooksnud. Kas kellelgi siit äkki on mõtteid,kogemusi,soovitusi?
tänud!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Kas rooli keskasend (e. otsesõidu asend) on ikka õigesti määratud?maeitea kirjutas:Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
see sai jah,õigesti pandud.GTI kirjutas:Kas rooli keskasend (e. otsesõidu asend) on ikka õigesti määratud?maeitea kirjutas:Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Kuidas siis mõista et keerab eri kaugusele? Kas vasemale ja paremale rooli välja keerates on väljakeeramise ulatused erinevad - kui jah, siis pole roolilatt täpselt keskasendis, kuigi rooliratas võib sõites otse olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
GTI kirjutas:Kuidas siis mõista et keerab eri kaugusele? Kas vasemale ja paremale rooli välja keerates on väljakeeramise ulatused erinevad - kui jah, siis pole roolilatt täpselt keskasendis, kuigi rooliratas võib sõites otse olla.
paremale keerates on keeramine niiöelda sujuv.vasakule keerates tuleb nagu mingi hetk tromb ette.vahepeal tuleb,vahepeal ei tule.kui ei tule ,keerab rool mõlemale poole võrdselt.oletame et keerad u. veerand pööret vasakule,tuleb blokk.keerad keskele tagasi ja paned uuesti vasakule,siis saab juba rohkem jne. ebaühtlane ühesõnaga.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Tundub, et pead latti remontinud firmaga/tegijaga korraks suhtlema?maeitea kirjutas:GTI kirjutas:Kuidas siis mõista et keerab eri kaugusele? Kas vasemale ja paremale rooli välja keerates on väljakeeramise ulatused erinevad - kui jah, siis pole roolilatt täpselt keskasendis, kuigi rooliratas võib sõites otse olla.
paremale keerates on keeramine niiöelda sujuv.vasakule keerates tuleb nagu mingi hetk tromb ette.vahepeal tuleb,vahepeal ei tule.kui ei tule ,keerab rool mõlemale poole võrdselt.oletame et keerad u. veerand pööret vasakule,tuleb blokk.keerad keskele tagasi ja paned uuesti vasakule,siis saab juba rohkem jne. ebaühtlane ühesõnaga.

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
lati remontijaga olen suhtluses olnud. tegu kogend meestega ja siiani pole probleeme olnud. öeldi et golfi latt on nii lihtne,et ei anna valesti remontida. aga noh,eksimine on inimlik/võimalik.
tuleb igaksjuhuks veel teise pumbaga proovida,äkki. ja kui ikka ei toimi,siis ei jäägi muud üle kui latt uuesti alt ära ja remondimeestele vigade paranduseks.
tuleb igaksjuhuks veel teise pumbaga proovida,äkki. ja kui ikka ei toimi,siis ei jäägi muud üle kui latt uuesti alt ära ja remondimeestele vigade paranduseks.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Võta rihm maha ja nokk õhku ja proovi siis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Magnus. Ei saanud sinu nõuandest ültse aru. Kuidas selline liigutus aitab probleemile lähemale jõuda.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Mina ei suutnud välja lugeda, et, kas ta see poomine on võimenduse kohapealt või terve roolisüsteemi.
Seepärast soovitasin võimendus eemaldada ja proovida mehaanilist keeramist, et välistada mehaaniline vigastus.
Seepärast soovitasin võimendus eemaldada ja proovida mehaanilist keeramist, et välistada mehaaniline vigastus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Arvasin sedasama,et rattad maast lahti ja keera koormusvabalt rooli. Eksitus oli selles,et soovitasid roolivõimu rihma maha võtta ku rattad rippus. Las võimendi töötab ka siis,kui rattad on vabas olekus .Teeb järelduse ,ja siis vajadusel eemaldab võimendi rihma. Peaks pilt selgem olema.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Teiseks veel see, et kui mootorit mitte käima panna peaks ka sama vist välja tegema kui roolivõimupumbal rihm maha võtta ja siis käiva mootoriga rattaid kruvida?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
Jah, seeJ.Aru kirjutas:Teiseks veel see, et kui mootorit mitte käima panna peaks ka sama vist välja tegema kui roolivõimupumbal rihm maha võtta ja siis käiva mootoriga rattaid kruvida?


stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure
viga ikkagi roolivõimu süsteemis,sest kui võimu taga ei ole ,keeravad rattad kenasti.
sain vihjeks, et viga võib olla roolilati "samba" küljes olevas tihvtis,mis võis paigaldamise ajal kohapealt nihkuda või katki minna.mõjutavat ka tsirkulatsiooni.
sain vihjeks, et viga võib olla roolilati "samba" küljes olevas tihvtis,mis võis paigaldamise ajal kohapealt nihkuda või katki minna.mõjutavat ka tsirkulatsiooni.