müsteerium süütega palun abi!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
müsteerium süütega palun abi!
Tere!
Autoks vw transporter t4 bensiin 2.0 62 kw 1997
Sai siis soetatud omale selline isend nagu üleval kirjas. Mureks siis järgmine asi , et kui auto ostetud sai siis ei käinud korralikult oli aru saada, et süüde arvatavsti paigast ka vana omanik kinnitas, et peale rihma vahetust se asi jama hakkas tühikaik oli paigast autol jõudu polnud pöörded kõikusid jne. Otsustasin siis vaatama hakkata,et milles se jama siis on ning avastasin, et oligi süüde paigast. Panin koik mootori märgid paika ning viskasin pilgu ka jagaja kaane alla avastasin et jagaja märgid ei ühtinud mootori omadega. Keerasin jagaja ka paika ning lapasin mootori kokku tagasi ise käsi hõõrudes, et nüüd korras ja saab hakkata nautima transporteri võlusid kui tuhi lootus. Proovisõidule minne avastasin, et mootoril pole apsaluutselt jõudu veel hullem kui vale süütega. Proovisn siis keerata süüdet nii hilisemaks kui varasemaks ei midagi. ühtepidi tuleb jõud ja auto liigub kui tühikäik pole ühtlane lonkab ja toriseb ja tahmab ka küünlad ära teistpidi jälle pole jõudu nõkutab kuid seeest on tühikäik jälle korras kuid küünlad valged mis ei ole jälle õige. Samas kui ka märkide järgi kõik õigeks keerata on sama lugu pole jõudu jõnksutab ning küünlad valged mis tähenab liiga lahjat segu. Ühesõnaga minu mõistus on kinni järsku on keegi transporteri süütega kokku puutunud või on mõni targem mees kes asja rohkem jagab oleks väga tänulik.
ps: jagajarootor juhtmeb küünlad ja kaas on tutikad. Arvuti viga ei näita ütleb, et kõik andurid ja värgid on korras.
Siia juurde ka et besiini kulu meeletu umbes 40l/100 pole vahet kuidas süüde on ikka sama. Lekkeid pole!
Autoks vw transporter t4 bensiin 2.0 62 kw 1997
Sai siis soetatud omale selline isend nagu üleval kirjas. Mureks siis järgmine asi , et kui auto ostetud sai siis ei käinud korralikult oli aru saada, et süüde arvatavsti paigast ka vana omanik kinnitas, et peale rihma vahetust se asi jama hakkas tühikaik oli paigast autol jõudu polnud pöörded kõikusid jne. Otsustasin siis vaatama hakkata,et milles se jama siis on ning avastasin, et oligi süüde paigast. Panin koik mootori märgid paika ning viskasin pilgu ka jagaja kaane alla avastasin et jagaja märgid ei ühtinud mootori omadega. Keerasin jagaja ka paika ning lapasin mootori kokku tagasi ise käsi hõõrudes, et nüüd korras ja saab hakkata nautima transporteri võlusid kui tuhi lootus. Proovisõidule minne avastasin, et mootoril pole apsaluutselt jõudu veel hullem kui vale süütega. Proovisn siis keerata süüdet nii hilisemaks kui varasemaks ei midagi. ühtepidi tuleb jõud ja auto liigub kui tühikäik pole ühtlane lonkab ja toriseb ja tahmab ka küünlad ära teistpidi jälle pole jõudu nõkutab kuid seeest on tühikäik jälle korras kuid küünlad valged mis ei ole jälle õige. Samas kui ka märkide järgi kõik õigeks keerata on sama lugu pole jõudu jõnksutab ning küünlad valged mis tähenab liiga lahjat segu. Ühesõnaga minu mõistus on kinni järsku on keegi transporteri süütega kokku puutunud või on mõni targem mees kes asja rohkem jagab oleks väga tänulik.
ps: jagajarootor juhtmeb küünlad ja kaas on tutikad. Arvuti viga ei näita ütleb, et kõik andurid ja värgid on korras.
Siia juurde ka et besiini kulu meeletu umbes 40l/100 pole vahet kuidas süüde on ikka sama. Lekkeid pole!
Viimati muutis alo200, 20 Dets 2014, 23:32, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: müsteerium süütega palun abi!
Eeldan, et oled seda juba näinud?
http://www.upload.ee/files/4421301/rihm.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.upload.ee/files/4421301/rihm.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: müsteerium süütega palun abi!
[quote="golfi_vend"]Eeldan, et oled seda juba näinud?
http://www.upload.ee/files/4421301/rihm.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote
olen näinud. Kuid alumisel rihma rattal polnud märki panin süütevõlli alumisega ülevalt paika nii nagu peab jagaja on samamoodi märgis ja kõik peaks toimima kuid ei. Ma ei mõista ei saanud ju midagi valesti ka teha käisin ka töökojas üle kontrollimas vaadati üle ja öeldi et kõik ok nii nagu olema peab aga auto ei käi.
http://www.upload.ee/files/4421301/rihm.pdf.html" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote
olen näinud. Kuid alumisel rihma rattal polnud märki panin süütevõlli alumisega ülevalt paika nii nagu peab jagaja on samamoodi märgis ja kõik peaks toimima kuid ei. Ma ei mõista ei saanud ju midagi valesti ka teha käisin ka töökojas üle kontrollimas vaadati üle ja öeldi et kõik ok nii nagu olema peab aga auto ei käi.
Viimati muutis alo200, 21 Dets 2014, 11:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Kontrolli süütehetk stroboga üle, vahevõlli on lihtne 1 hammas mööda panna. Kas vända märki hooratta peal pole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
ei vända märki hooratta peal polnud. aga kui vahevõll vale on kas siis on ka jagaja märk mööda? ehk siis kui vahevõll vale on ei ole võimalik jagajaga süüdet paika panna märgi järgi? süütevahevõll sai pandud alumise rihmarattaga kohakuti see asetses enne mootoriga paraleeselt. panin ka igaksuhuks markeriga ka algse asetsemise koha kirja.GTI kirjutas:Kontrolli süütehetk stroboga üle, vahevõlli on lihtne 1 hammas mööda panna. Kas vända märki hooratta peal pole?
pilt http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... _mechanics_(1.5_1.6_and_1.8_litre_engine" onclick="window.open(this.href);return false;)/enginecrankshaft_group_pistons/dismantling_and_assembling_engine/installing_toothed_belt/
Viimati muutis alo200, 21 Dets 2014, 15:07, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Vända üss märk on golfivenna lingil pildil nr. 4 - katsu see üles leida (tavaliselt on hooratta koja peal plastkork, mille all on vända märk) see on täpne kuna eesmise rihmaratta järgi miskit täpset paika panna on kahtlane. Kui vänt paigas vaata ülejäänud märgid üle. Arvesta, et kui vahevõlli oled paika pannud (vahevõlli rihmarattal peaks olema märk, mis peab langema kokku vända eesmisel rihmarattal oleva märgiga) ei pruugi jagaja olla kohe 1.silindri süüteasendis, kuna keegi ei tea kas ja millal on jagaja maha käinud ja kui õigesti on ta tagasi pandud. Kui eksimine pole suur saab selle õigeks jagaja keeramisega.alo200 kirjutas:ei vända märki hooratta peal polnud. aga kui vahevõll vale on kas siis on ka jagaja märk mööda? ehk siis kui vahevõll vale on ei ole võimalik jagajaga süüdet paika panna märgi järgi? süütevahevõll sai pandud alumise rihmarattaga kohakuti see asetses enne mootoriga paraleeselt. panin ka igaksuhuks markeriga ka algse asetsemise koha kirja.GTI kirjutas:Kontrolli süütehetk stroboga üle, vahevõlli on lihtne 1 hammas mööda panna. Kas vända märki hooratta peal pole?
pilt http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... _mechanics_(1.5_1.6_and_1.8_litre_engine" onclick="window.open(this.href);return false;)/enginecrankshaft_group_pistons/dismantling_and_assembling_engine/installing_toothed_belt/
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
vända,nukka ja kasti märgid on kõik paigas, nüüd jääb veel üle küsida, et kus peaks asuma vahevõlli koht? kui õieti aru sain siis peaks vahevõlli märk ühtima vända sisemise väiksema rihmarattaga kuhu läheb peale mootoririhm? mitte sellega mis kinnitub vända külge ning kuhu lähevad peale veepumba ja roolivõimendi rihm. pilt nr 32 http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/ca ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;. Uuriksin ka seda et kas vahevõllil on 1 või 2 märki? üks märk ühtib vända omaga ning teine peab olema kohakuti vända küljes oleva rihmarattaga ( veepump,roolivõim)GTI kirjutas:Vända üss märk on golfivenna lingil pildil nr. 4 - katsu see üles leida (tavaliselt on hooratta koja peal plastkork, mille all on vända märk) see on täpne kuna eesmise rihmaratta järgi miskit täpset paika panna on kahtlane. Kui vänt paigas vaata ülejäänud märgid üle. Arvesta, et kui vahevõlli oled paika pannud (vahevõlli rihmarattal peaks olema märk, mis peab langema kokku vända eesmisel rihmarattal oleva märgiga) ei pruugi jagaja olla kohe 1.silindri süüteasendis, kuna keegi ei tea kas ja millal on jagaja maha käinud ja kui õigesti on ta tagasi pandud. Kui eksimine pole suur saab selle õigeks jagaja keeramisega.alo200 kirjutas:ei vända märki hooratta peal polnud. aga kui vahevõll vale on kas siis on ka jagaja märk mööda? ehk siis kui vahevõll vale on ei ole võimalik jagajaga süüdet paika panna märgi järgi? süütevahevõll sai pandud alumise rihmarattaga kohakuti see asetses enne mootoriga paraleeselt. panin ka igaksuhuks markeriga ka algse asetsemise koha kirja.GTI kirjutas:Kontrolli süütehetk stroboga üle, vahevõlli on lihtne 1 hammas mööda panna. Kas vända märki hooratta peal pole?
pilt http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... _mechanics_(1.5_1.6_and_1.8_litre_engine" onclick="window.open(this.href);return false;)/enginecrankshaft_group_pistons/dismantling_and_assembling_engine/installing_toothed_belt/
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Vahevõlli märk peab langema kokku välimise rihmaratta küljes oleva märgiga (selleks pannakse kontrolliks välimine rihmaratas külge), üks pilt sellel lingil just seda näitas. Et vahevõllil peaks olema ka mingi märk väntvõlli hammasrihmaratta jaoks, seda ei tohiks olla, lingil on vend teinud ise mingi märgi kontrolli jaoks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
GTI kirjutas:Vahevõlli märk peab langema kokku välimise rihmaratta küljes oleva märgiga (selleks pannakse kontrolliks välimine rihmaratas külge), üks pilt sellel lingil just seda näitas. Et vahevõllil peaks olema ka mingi märk väntvõlli hammasrihmaratta jaoks, seda ei tohiks olla, lingil on vend teinud ise mingi märgi kontrolli jaoks.
välimisel rihmarattal pole mitte ühtegi märki ainukesed märgid mis on,on vändal,nukal,kastil ja jagajas. rohkem pole mitte ühtegi märki. ja vahevõll on pandud välimise suure rihmaratta järgi paika (pandud kohakuti) selle järgi mida saad vända küljest ära ja tagasi panna ( roolivõimendi ja veepumba rihmaratas). Kui se asi nii käib siis peavad märgid paigas olema. Kui aga väiksema vända rihmaratta järgi siis ei ole märgid paigas. Et kuidas se siis konkreetselt käib kas suurema või väiksema rihmaratta järgi? samas kui loogiliselt võtta siis välimisel rihmarattal pole ühtegi märki loogiliselt peaks käima siis vahevõll väiksema vända rihmaratta märkidega järgi kokku või ei?? Tean ka ,et välimisel suurel rihmarattal peaks märk olema ja selle järgi viiakse kokku vahevõll ja vänt kuid mida ei ole on märk. Loogiliselt siis võttes peajs vahevõll vända väikse rattaga kokku minema suurt arvestamatta?????
Viimati muutis alo200, 21 Dets 2014, 20:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Step.18 ja 4.pilt (Crank mark and timing cog mark) on täpselt näha välimise rihmaratta sälk sisemisel serval ja vahevõlli rihmarattal olev punkt, mis peavad kokku langema, vända hammasrihma rattal pole küll märke kohanud (Transporteriga pole küll nii kursis aga moto sisuliselt sama kõigil). Antud lingil muidugi Golf ka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
Seda kül jh otsisin ka seda sama märki kuid seda pole. Panin ka samamoodi nagu teatsin et märgid peaksid olema. Vahevõllil on punkt olemas, kuid välimisel rihmarattal märk puudub otsustasin siis nii panna nagu teatsin,et käib kuid mootor ei tööta tühikäik ideaalne, kuid jõudu pole jõnksutab ja läheb liiga kiiresti soojaks ehk süüde vale ja küünlad valged. Ainuke loogiline variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks viia kokku vahevõll ja vända sisemine ratas ja siis jagajast keerata uuesti paika jagaja märk. Kui see ka ei aita siis ei oska mina kül sellega midagi peale hakkata.GTI kirjutas:Step.18 ja 4.pilt (Crank mark and timing cog mark) on täpselt näha välimise rihmaratta sälk sisemisel serval ja vahevõlli rihmarattal olev punkt, mis peavad kokku langema, vända hammasrihma rattal pole küll märke kohanud (Transporteriga pole küll nii kursis aga moto sisuliselt sama kõigil). Antud lingil muidugi Golf ka.
Ainuke loogiline variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks ka see,et välimine rihmaratas vahetatud kui siis peaks ju ka uuel märk peal olem? kuid kui vaadata uut ja vana rootorit siis uuel puudub märk, aga vanal olemas mingisugune märk rootori keskel mis viiakse kokku jagaja korpusel oleva märgiga.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Kuidas ültse väntvõll paika pandud kui hoorattal märk puudub?
Vabandan kui oli kuskil kirjas aga ei pannud tähele...

Viimati muutis J.Aru, 21 Dets 2014, 21:10, muudetud 1 kord kokku.
Re: müsteerium süütega palun abi!
J.Aru kirjutas:Kuidas ültse väntvõll paika pandud kui hoorattal märk puudub?Vabandan kui oli kuskil kirjas aga ei pannud tähele...
vända märk paigas rääkisime üksteisest natukene mööda. hooratta märgid särgid värgid paigas ja klappivad ainuke mure on vahevõlliga sest välimisel vända rattal puudub märk millejärgi peaks saama vahevõlli paika panna. Seda kas ei olegi seal ja transporteril käib asi väheke teisiti või on lihtsalt ratas vahetatud ja sellel pole tehase poolt marki pandud. Kuid siis jääb küsimuseks mi,s masin ei tööta. diagnostika viga ei leia. Aga küünlad on valged mis tähendab lahjat segu ja masinal pole jõudu mingi kala selle süütega on.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Võiks igaks petteks ka veel korra nukkvõlli üle kontrollida selle järgi, et esimese silindri nukad pidid vist olema kella 1 ja 11 suunas. Nimelt endal onu Passatiga kogemus (küll 1.8 66kw aga mõte jääb ikka samaks) kus nukkvõlli märk oli puha võssa, märkide järgi paika pannes puudus ültse silindrites surve. Ehk on ka sellel masinal sama teema aga lihtsalt natuke vähem mööda, nii hamba vms. jagu?alo200 kirjutas:J.Aru kirjutas:Kuidas ültse väntvõll paika pandud kui hoorattal märk puudub?Vabandan kui oli kuskil kirjas aga ei pannud tähele...
vända märk paigas rääkisime üksteisest natukene mööda. hooratta märgid särgid värgid paigas ja klappivad ainuke mure on vahevõlliga sest välimisel vända rattal puudub märk millejärgi peaks saama vahevõlli paika panna. Seda kas ei olegi seal ja transporteril käib asi väheke teisiti või on lihtsalt ratas vahetatud ja sellel pole tehase poolt marki pandud. Kuid siis jääb küsimuseks mi,s masin ei tööta. diagnostika viga ei leia. Aga küünlad on valged mis tähendab lahjat segu ja masinal pole jõudu mingi kala selle süütega on.
Re: müsteerium süütega palun abi!
Panin esimese pütti surnud seisu ja kontrollisin kolvi asukohta kui kolb ülemises surnud seisus oli siis oli ka jagaja esimesel püttil. Nii et süüde peab paigas olema. Ei usu hästi, et selline variant [VW Bot: "Keel korda!"] võimalik on eriti vb 1 auto 1000st aga kõik võib olla. Aga ma väga kahtlustan et mul se jama on.J.Aru kirjutas:Võiks igaks petteks ka veel korra nukkvõlli üle kontrollida selle järgi, et esimese silindri nukad pidid vist olema kella 1 ja 11 suunas. Nimelt endal onu Passatiga kogemus (küll 1.8 66kw aga mõte jääb ikka samaks) kus nukkvõlli märk oli puha võssa, märkide järgi paika pannes puudus ültse silindrites surve. Ehk on ka sellel masinal sama teema aga lihtsalt natuke vähem mööda, nii hamba vms. jagu?alo200 kirjutas:J.Aru kirjutas:Kuidas ültse väntvõll paika pandud kui hoorattal märk puudub?Vabandan kui oli kuskil kirjas aga ei pannud tähele...
vända märk paigas rääkisime üksteisest natukene mööda. hooratta märgid särgid värgid paigas ja klappivad ainuke mure on vahevõlliga sest välimisel vända rattal puudub märk millejärgi peaks saama vahevõlli paika panna. Seda kas ei olegi seal ja transporteril käib asi väheke teisiti või on lihtsalt ratas vahetatud ja sellel pole tehase poolt marki pandud. Kuid siis jääb küsimuseks mi,s masin ei tööta. diagnostika viga ei leia. Aga küünlad on valged mis tähendab lahjat segu ja masinal pole jõudu mingi kala selle süütega on.
Re: müsteerium süütega palun abi!
Infoks ka siis nii palju, Et uurisin ideeautost et vahevõlli asukoht ei ole oluline ehk vahevõlli võib keerata kasvõi 10 hammast valeks jagajaga saab süüte ikka paika panna. 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Nii ta on jah, reguleerimisala on piiratud jagaja korpuse keeramisulatusega.alo200 kirjutas:Infoks ka siis nii palju, Et uurisin ideeautost et vahevõlli asukoht ei ole oluline ehk vahevõlli võib keerata kasvõi 10 hammast valeks jagajaga saab süüte ikka paika panna.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
Ega nukk ju iseeneslikult paigast liigu. Vanaomanik kinnitas ka, et peale rihmavahetust se jama hakkasGTI kirjutas:Nii ta on jah, reguleerimisala on piiratud jagaja korpuse keeramisulatusega.alo200 kirjutas:Infoks ka siis nii palju, Et uurisin ideeautost et vahevõlli asukoht ei ole oluline ehk vahevõlli võib keerata kasvõi 10 hammast valeks jagajaga saab süüte ikka paika panna.Ega muud seal peale jagaja ju küljes pole.(no õlipump vast ka aga see ei loe). Hangi omale strobo ja kontrolli hooratta märgi järgi kui õige on süüde, kui see on paigas siis on nukkvõll valesti ja nii lihtne see ongi.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
Kui peale rihmavahetust pole auto normaalselt töötanud siis kahtlusta alati seda mida tehti ehk antud juhul rihmavahetust. Kas sel aparaadil veakoode annab lugeda?alo200 kirjutas:Ega nukk ju iseeneslikult paigast liigu. Vanaomanik kinnitas ka, et peale rihmavahetust se jama hakkasanomaalia raisk seal peab mingi mu kala olema mida lihtsalt läbi ei hammusta niisama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
Annab, aga diagnostbei näita mitte ühtegi viga kõik ok ja peab toimima. olen 2 korda diagnosti teinud kuid ei midagi.GTI kirjutas:Kui peale rihmavahetust pole auto normaalselt töötanud siis kahtlusta alati seda mida tehti ehk antud juhul rihmavahetust. Kas sel aparaadil veakoode annab lugeda?alo200 kirjutas:Ega nukk ju iseeneslikult paigast liigu. Vanaomanik kinnitas ka, et peale rihmavahetust se jama hakkasanomaalia raisk seal peab mingi mu kala olema mida lihtsalt läbi ei hammusta niisama.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: müsteerium süütega palun abi!
ok mõtleme edasi - kas silindrite surved on korras?alo200 kirjutas:infoks ka siis,et stroboga süüde paigas
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: müsteerium süütega palun abi!
korras mõõdetud. Ja samas ka kui silindrites poleks survet siis ei tohiks ta ka vale süütega edasi minna?GTI kirjutas:ok mõtleme edasi - kas silindrite surved on korras?alo200 kirjutas:infoks ka siis,et stroboga süüde paigas
Viimati muutis alo200, 22 Dets 2014, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: müsteerium süütega palun abi!
Sa mõtled süütejärjestust? 1-3-4-2alo200 kirjutas:Kas keegi oskab öelda, et mis selle transporetri töötakt on?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus