-5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
kui külma -5 ja alla selle siis auto vait kui sukk. Istud sisse, võti süütesse, ootad eelsüüteküünalde kustumist, sidur alla, vajutad võtit ja ei piiksatagi. Kui on soojemad kraadid, siis läheb kohe käima. Ei mingit ketramist vms. Vahetatud aku (uus, törts kangem kui originaal), starter lastud kontrollida/remontida/määrida (vahetati tõmberelee, sest selle takistus oli lubatust 4x suurem). Käima sikutades läheb ka kohe. Sõidad natuke (ca 10 min) jätad auto seisma ja proovid käima panna. Läheb ilusti. Samas kui tõmbad käima ja kohe välja suretad, siis uuesti võtmest ei lähe käima. Selline tunne, et mingi asi justkui vajaks sooja, et üles sulada. Näiteks 05.jaan hommik. -3..-4 istusid autosse ja läks kohe käima. kella 16 paiku oli temp mõnda aega juba -6..-7 ning auto ei käivitunud. Tõmbasin käima. Sõitsin ca 15-20min. Jätsin auto seisma. Kella 21.30 ajal proovisin, läks ilusti käima (väljas ca -7). 06. jaan hommik -8, auto vaikib.
Viimati muutis tafo, 07 Jaan 2015, 14:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Ma pole just kõige teravam pliiats auto asjanduses, aga kas küünalde korrasolek mõjutab kuidagi seda, et starterit ei võta taha? Võtit keerates(sisse lükates) ei tee starter piiksugi.teet82 kirjutas:Küünlaid kontrollida äkki?
täna (06.jaan) hommik tuli taas käima tömmata, sest kraade oli öösel alla -5. Päeval (12 paiku) sai autot soojendatud 10 min. Kell 16 läks ilusti käima (siis juba temp alla -10). kell 19.30 temp -15 ja auto läks ilusti käima. Homme hommikul (olen selles veendunud) auto käima ei lähe.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Kas starter on täiesti vakka? Klõpsu kõigevaiksematki?
Maru raske on midagi pakkuda, äkki isegi süüteluku mikrolülitid, mis külma ilma korral ühendust anda ei taha... Kaabliga saaks neid ilmselt vaadata.
Maru raske on midagi pakkuda, äkki isegi süüteluku mikrolülitid, mis külma ilma korral ühendust anda ei taha... Kaabliga saaks neid ilmselt vaadata.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Miks sa siis kohe nii ei kirjutanud, pikk jutt aga mulje jääb selline, et auto ei käivitu külmagatafo kirjutas:Ma pole just kõige teravam pliiats auto asjanduses, aga kas küünalde korrasolek mõjutab kuidagi seda, et starterit ei võta taha? Võtit keerates(sisse lükates) ei tee starter piiksugi.

Pole vist eriti keeruline viga asjatundjale tuvastada, vii siis remonti kuskile, tobe on köie otsas tirida iga päev.
Viimati muutis teet82, 06 Jaan 2015, 23:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
teet82 ilmselt olid sa küll ainuke, kes asjast valesti aru sai. Mina sain küll nii aru nagu teised esimesel lugemisel. Ma ka pigem golfi_vend seisukohta jagamas. Kui starter väga lollis kohas pole ja alati kaabeldajat võtta pole, siis võiks ju miski väikse tulukese ka starteri "ergutuse" otsa külge orgunnida. Ehk kui see lihtsam lahendus on. Kunagi sõbra bemmil oli sama teema, et vahepeal ei tahtnud starterit järgi võtta. Aga alati siis kui mina proovisin oli kõik hästi. Auto oli isegi nädala minu käes. Panin ka ledikese salongi, et näha kas süüte juhtmel süütelukust signaal on. Lõpuks selgus, et led põles. seega süütelukk ok ja viga oli immos. Lahenes küll ise mingi hetk, tal oli taktika võtit natuke toksida. Ilmselt oli immo kiip nihkunud kuidagi, pärast panime minu müüdava keskluku juhtimise klappvõtmega ja siis asjaga enam muret polnud, ilmselt seal oli paremini paigas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Püüdsin olla täna üks suur kõrv, kapoti all tegi (võtit vajutades/starterit andes) justkui klõpsu aku juures (seal ju mingi kaitsmete blokk). Starter sai remonditud peale jõule, kui külma oli alla -5. Õhtul võtsime starteri maha, öö läbi oli kaubiku kongis, et remonti viies oleks tingimused samad (st justkui hommikust esimest käivitus vajaks). Hommikul andsin remondimehele, kes kohe juhtme taha viskas. Starter käis ringi, kuigi ta mõõtis tõmberelee takistuse, see oli 4x lubatust suurem ja seetõttu vahtasime selle välja. Muu starteri võttis ta lahti, puhastas, kontrollis, määris. Ütles, et kõik OK. Peale seda töötas ilusti, kuni jaanuari esimeste alla-5 kraadi külmadeni.golfi_vend kirjutas:Kas starter on täiesti vakka? Klõpsu kõigevaiksematki?
Maru raske on midagi pakkuda, äkki isegi süüteluku mikrolülitid, mis külma ilma korral ühendust anda ei taha... Kaabliga saaks neid ilmselt vaadata.
Võiks ju esindusse viia, kuid seal ju kukutakse kohe järjest juppe vahetama


Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Pika jutu mõte oligi, et kui ilmad on soojemad kui-5 siis auto käivitub, alla -5 siis mitte. Selline umbmäärane"külmaga ei käivitu", ei vii vist kuhugi. Sellega olen nõus, et tobe hommikul käima tirida ja päeval autot soojendada, et õhtul tõmbamata koju saaksteet82 kirjutas:Miks sa siis kohe nii ei kirjutanud, pikk jutt aga mulje jääb selline, et auto ei käivitu külmagatafo kirjutas:Ma pole just kõige teravam pliiats auto asjanduses, aga kas küünalde korrasolek mõjutab kuidagi seda, et starterit ei võta taha? Võtit keerates(sisse lükates) ei tee starter piiksugi.
Pole vist eriti keeruline viga asjatundjale tuvastada, vii siis remonti kuskile, tobe on köie otsas tirida iga päev.

-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
No vot ei tea, enne teema autori vastust ei pakkunud keegi midagi siin, ju ikka ei saadud arudellu kirjutas:teet82 ilmselt olid sa küll ainuke, kes asjast valesti aru sai

Aga Sinu teooria selle LED-i ühendamise koha pealt on õige, ma ise teeks samamoodi, või prooviks lausa "voolu" anda selle lisajuhtme kaudu starterile, hetkel kui võtmest starterit taha ei võta. Ja kui viga pole starteris, siis tuleks vist elektriskeemi järgi auto lahti lammutada teatud kohtadest, et saaks kiiresti mõõtmisi teha vajadusel ja tuvastada, et kust alates see starteri toide kadunud on. Selge on see, et selliseid vigu saab tuvastada ainult nende esinemise hetkel, seega tuleb auto arvatavasti pikemaks ajaks remonti jätta. Võimalik, et ka arvutiga tuvastab midagi.
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Vabandan kuid ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks siit samast.Mure teema algatajaga sarnane.Autoks passat 1.9 td 2001a 74kw,mureks süüte keeramisel alati ei käivitu,tuled armatuuris põlevad ja kustuvad nii kuis peab,oodates eelsüüde ära ,keerates käib plõks ja vaikus.Vahel saab juba järgmise keeramisega käima kuid paar päeva on tahtnud juba mitmeid kordi,samas enamus aegu läheb kohe ilma jamamata käima.Arvasin et aku äkki tühi ja sai täna tööl 8 tundi laetud,läks kohe käima(jahe garaaž)Läks ilusti,hiljem kodunt sõitma hakates läks ka ilusti,hiljem käivitades aga taas klõps ja uus katse.Kas seda on võimalik ka diagnostikaga jällile saada või peab elektriku juurde viima.Vabandan kui pikk ja segane jutt tuli,aga ehk saab mõttest aru ja oskab veits infot jagada.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Kas see plõks tähendab, et starter ei tule üldse taha? Ilmselt pigem starteri viga siis. Teine võimalus, ega auto automaatkastiga ei ole? Seal ka ju miski katkestamise ahel.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
tafo kirjutas:Püüdsin olla täna üks suur kõrv, kapoti all tegi (võtit vajutades/starterit andes) justkui klõpsu aku juures (seal ju mingi kaitsmete blokk). Starter sai remonditud peale jõule, kui külma oli alla -5. Õhtul võtsime starteri maha, öö läbi oli kaubiku kongis, et remonti viies oleks tingimused samad (st justkui hommikust esimest käivitus vajaks). Hommikul andsin remondimehele, kes kohe juhtme taha viskas. Starter käis ringi, kuigi ta mõõtis tõmberelee takistuse, see oli 4x lubatust suurem ja seetõttu vahtasime selle välja. Muu starteri võttis ta lahti, puhastas, kontrollis, määris. Ütles, et kõik OK. Peale seda töötas ilusti, kuni jaanuari esimeste alla-5 kraadi külmadeni.golfi_vend kirjutas:Kas starter on täiesti vakka? Klõpsu kõigevaiksematki?
Maru raske on midagi pakkuda, äkki isegi süüteluku mikrolülitid, mis külma ilma korral ühendust anda ei taha... Kaabliga saaks neid ilmselt vaadata.
Võiks ju esindusse viia, kuid seal ju kukutakse kohe järjest juppe vahetamaVõibolla teab keegi soovitada Tallinnas, Keilas kedagi, kes passati el.süsteemist (elektroonikast) läbi suudaks hammustada
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Küsi remondikohast üle, mida nad seal täpsemalt määrisid?tafo kirjutas:golfi_vend kirjutas: Muu starteri võttis ta lahti, puhastas, kontrollis, määris. Ütles, et kõik OK. Peale seda töötas ilusti, kuni jaanuari esimeste alla-5 kraadi külmadeni.
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Starter ei tule taha jah,samas teisel või kolmandal korral tuleb ja käivitub,ei ole atm.sega ei juhtu iga kord,pigem külma mootoriga.Akut ei oska enam kahtlustada ,ju siis starteri viga pigem.Või on võimalus et aku nüüd järsku nii peetis et ei anna õiget voolu,ei taha kohe uut ka ostma tormata kui kindel pole
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Kui aku tühi, siis hakkab relee lihtsalt plõksima ja tõmbab kõik mud voolud ka tavaliselt juba maha, kesklukk teeb restardi jne. Kui järgmine kord jälle ilusti käivitub, siis akut tõesti ei kahtlustaks. Sisuliselt sama soovitus mis eelmisele, et kõige lihtsam asi veenduda oleks kuskile starteri nn ergutusele tuluke panna, nii et ise seda näeksid, et kui starterit taga hoiad, siis peaks tuluke põlema. Kui tuluke põleb, siis starter surnud. Variandid muidugi veel süüteluku põhi jne, aga eks kuskilt otsas tuleb alustada. Võid ju ka alustada sellest, et tuluke salongi poolse starteri otsa peale.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Tänud vastuse eest,eks hakkab uurima milles asi
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2158
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Kui nii uuel autol oleks süüteluku põhjaga midagi, siis ilmselt rooliajus oleks vastavasisuline veakood. Passat B7-l on ka ju akuhaldusmoodul aku miinusklemmi küljes, ei tea kas see puhub käivitamisel pilli nagu Audidel?
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Ma ei lugenud ülalt kuskilt välja, kas autol järelpaigaldatud alarm/immo?
Selline veateade võib olla põhjustatud hädiselt paigaldatud alarmist/immost, mis tekitab käivitusahelas katkestuse ehk see ei ole põhjus vaid tagajärg.
Selline veateade võib olla põhjustatud hädiselt paigaldatud alarmist/immost, mis tekitab käivitusahelas katkestuse ehk see ei ole põhjus vaid tagajärg.
tafo kirjutas: Mul üks kaabliga poiss käis (detsembri alguse külmadega), andis mingi vea, mis pidavat olema kaitsmete peaplokis. Võtsime ploki lahti, liigutasime, vahetasime releesid. Osal juhul panime voolu otse (jätsime relee vahelt ära). Ütles, et justkui peaks korras olema, Et starter jamab. Peale seda tulid jälle + kraadid ja auto läks ilusti käima. Vahetasime ka teise kasutatud starteri vastu.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
[quote="tlauri"]Ma ei lugenud ülalt kuskilt välja, kas autol järelpaigaldatud alarm/immo?
Selline veateade võib olla põhjustatud hädiselt paigaldatud alarmist/immost, mis tekitab käivitusahelas katkestuse ehk see ei ole põhjus vaid tagajärg.
[quote="tafo"]
Kas järelpaigaldatud tähendab seda, et algselt polnud immot/signa peal? Kui nii, siis kõik jutud auto võtmel (kogu teema ainuma võtme küljes, ei mingit lisapulti signa jaoks).
Selline veateade võib olla põhjustatud hädiselt paigaldatud alarmist/immost, mis tekitab käivitusahelas katkestuse ehk see ei ole põhjus vaid tagajärg.
[quote="tafo"]
Kas järelpaigaldatud tähendab seda, et algselt polnud immot/signa peal? Kui nii, siis kõik jutud auto võtmel (kogu teema ainuma võtme küljes, ei mingit lisapulti signa jaoks).
Re: -5 kraadi ja Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Kas see moodul annab siis nagu mingit lisa särtsu? " puhub käivitamisel pilli " - kollanokale tundmatu väljend, anna andekssiLc kirjutas:Kui nii uuel autol oleks süüteluku põhjaga midagi, siis ilmselt rooliajus oleks vastavasisuline veakood. Passat B7-l on ka ju akuhaldusmoodul aku miinusklemmi küljes, ei tea kas see puhub käivitamisel pilli nagu Audidel?

Mõtlesin, et hakkan asja nii lahendama. Kuna külmaga tekib mingi jama, siis otsustasin hakata mingit ahelat soojendama. Võib tunduda tobe (ükski remondimees arvatavasti nii ei teeks), kuid otsustasin kütta salongi puhuriga soojaks. Kui siis peaks käima minema, siis võiks ju olla viga kuskil salongis. Kui ei lähe, siis võtaks ette järgmise koha (aku ümbrus, vasakus poritiiva koopas oleva start/stop relee/anduri, starteri) Ehk mõne asja soojendamine annaks teada kus piirkonnas viga võiks olla. Asja point ju, et mingi asi vajab sooja, et üles sulada. Kui koht teada, siis on ehk targematel meestel parem/lihtsam viga leida. Täna lootsin asjaga alustada, aga võta näpust öösel oli külma ainult -3 ja kell 6 läks auto sutsti käima. Pean ootama taas kui alla -5 laskub ( esimene võimalus pühapäeva hommik vist


Viimati muutis tafo, 08 Jaan 2015, 20:36, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 2,0 TDI 103kw bluemotion ei käivitu
Orig. puldiga võib juhtida ka järelpaigaldatud alarmi/immot. Sellele just vihjan, et häda võib olla mõne järelpaigaldatud vidinaga, mis ei tööta nii nagu peab. Eriti veel see jutt temp tundlikusest. See võib vabalt olla seotud mõne hädise valmistaja mikroreleega, millele piisab vaid mõnest pingviinikraadist, et anomaaliaid tekitada.
tafo kirjutas: Kas järelpaigaldatud tähendab seda, et algselt polnud immot/signa peal? Kui nii, siis kõik jutud auto võtmel (kogu teema ainuma võtme küljes, ei mingit lisapulti signa jaoks).
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012