Tere,nimelt tagumises sillas kolks isegi kui sõidad väiksest august läbi,kas sillapuksid kui õhtal teevad sellist teravat kolksu või võib ka mujal midagi olla.
pildid sillapuksidest:
Viimati muutis ninez, 30 Jaan 2015, 14:56, muudetud 2 korda kokku.
Minu omal lähevad need suured tagumised puksid lõpuks (05.02) vahetusse. Kuigi mitte midagi ei kolksu, ei uju vms. Muidu poleks teadnudki neid vahetada lasta, kuid ühel remondis käigus käidi auto alt läbi ja öeldi, et ühel on kumm päris hull ja teisel hakkab ka minema.
TiitRE kirjutas:Minu omal lähevad need suured tagumised puksid lõpuks (05.02) vahetusse. Kuigi mitte midagi ei kolksu, ei uju vms. Muidu poleks teadnudki neid vahetada lasta, kuid ühel remondis käigus käidi auto alt läbi ja öeldi, et ühel on kumm päris hull ja teisel hakkab ka minema.
need puksid ikka krõbeda hinnaga. Miskit enamvähem kvaliteediga oli 35+ eurtsi ja lömför miskit 60+ tk. Ja tuleb veel arvestada sellega et peale seda tuleb teostada ka sillaregull kuna nendest saab tagasilda regullida. Endal vahetan ka ära tulevikus, kas kevadel või suvel. Läbi vanad pole aga sellised imelikud .
Viimati muutis murkamarko, 31 Jaan 2015, 08:39, muudetud 1 kord kokku.
Kõik mis liigub ja on vana või väsinud võib kolksu teha. Mine kuhugi TÜV või teenindusse silla kontrolli kus pädevamad vennad vaatavad asja üle, tihti tehakse seda suisa tasuta - mingid asjad lihtsalt ei õnnestu foorumi kaudu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kõik mis liigub ja on vana või väsinud võib kolksu teha. Mine kuhugi TÜV või teenindusse silla kontrolli kus pädevamad vennad vaatavad asja üle, tihti tehakse seda suisa tasuta - mingid asjad lihtsalt ei õnnestu foorumi kaudu.
Just just....endal oli bora esisillast tulnud klobinaga sama teema kunagi....pakkuda võib teab mitut asja. Läksin siis sillakontrolli,selgitasin neile mure ja sümptomid ära ning hakkasid siis loksutama ja vaatama....5min tehti kindlaks et tegu sarniiriga,mida kodus ratas üleval siit ja sealt kangutades-loksutades-vaadates tuvastada ei õnnestunud!
TiitRE kirjutas:Minu omal lähevad need suured tagumised puksid lõpuks (05.02) vahetusse. Kuigi mitte midagi ei kolksu, ei uju vms. Muidu poleks teadnudki neid vahetada lasta, kuid ühel remondis käigus käidi auto alt läbi ja öeldi, et ühel on kumm päris hull ja teisel hakkab ka minema.
need puksid ikka krõbeda hinnaga. Miskit enamvähem kvaliteediga oli 35+ eurtsi ja lömför miskit 60+ tk. Ja tuleb veel arvestada sellega et peale seda tuleb teostada ka sillaregull kuna nendest saab tagasilda regullida. Endal vahetan ka ära tulevikus, kas kevadel või suvel. Läbi vanad pole aga sellised imelikud .
Mina ostsin Lemfid 48.- tk. (tehti hea ale). Ja kusagil teemas sai seda regulliteemat pikemalt juba arutatud. Mölleri jutu kohaselt silla regulli nendest ei tehta.
Viimati muutis TiitRE, 03 Veebr 2015, 13:08, muudetud 1 kord kokku.
Need pildil olevad puksid läbi. Kas nüüd kõva kolksu teevad pole pildi pealt võimalik hinnata. B5 pole võimalik tagasilda reguleerida. Need puksid on bolt on ja nii jääb. Külma ilmaga võivad ka poolpidused amordid kolinaid tekitada.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
ostsin nüüd need puksid ära,silla omad ja amordi ülemised.Küsimus nüüd selline kas on neid raske vahetada,kas tuleb sild alt ära võtta ja mõlemad korraga vahetada või saab ka ühekaupa.
ninez kirjutas:ostsin nüüd need puksid ära,silla omad ja amordi ülemised.Küsimus nüüd selline kas on neid raske vahetada,kas tuleb sild alt ära võtta ja mõlemad korraga vahetada või saab ka ühekaupa.
Amordi omasid on küll lihtne vahetada, alt üks polt lahti, ülevalt kaks ja ongi amort käes. Peale seda amordi otsast mutter lahti, vana padi ära, uus asemele ja olemas. Sedaanil ja universaalil vist erinevusi ei tohiks olla selles osas või oli universaalil vedru koos amordiga? Kui vedru koos amordiga siis tuleb veel vedru ka kokku tõmmata enne kui saab padja lahti keerata. Sillapukside kohta ei oska kahjuks midagi kosta.
Viimati muutis J.Aru, 22 Mär 2015, 17:54, muudetud 1 kord kokku.
Sorry et nüüd nii hilja kirjutan,aga sai need puksid ära vahetatud ise,alguseks üks pool siis teine,midagi keerulist ei ole.Kindlasti peaks olema võti number 16 ja 21