Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Tervist!
Golf mk3 1993 1,8 bensiin, 3 ust. Seisab väljas parklas.
Olen suht värske autoomanik ja palju kogemusi ei ole.
Kesklukk on peal, puldist varem avanes, kui voolu oli, aga võtmest ei olnud enne proovinud. Nüüd on aku tühi (ei tea miks), puldist ei avane. Võti keerab, aga lukk lahti ei tule kummalgil uksel. Pakiruumi lukku ei lähe võti üldse sisse (mingi sodi on sees vist).
Vahepeal oli külmunud ja võti ei keeranud üldse, nüüd on kaks päeva sula olnud ja jääd ei saa sees olla enam. Võti keerab ka nüüd.
Proovisin tagumise numbritule pesast voolu anda, et vb kesklukk hakkab tööle. Võttis teise aku pealt umbes 1A voolu, aga kesklukk tööle ei hakanud.
Tahaks kuidagi autosse sisse saada, et kapott lahti saada ja krokodillidega käima panna.
Soovitusi?
Enda järgmine plaan on orienteervualt positiivse akuklemmi kohalt läbi kapoti auk puurida, et saaks sealt voolu anda ja siis ehk saaks puldist keskluku maha võtta. Ehk on mõni muu lihtsam võimalus veel?
Golf mk3 1993 1,8 bensiin, 3 ust. Seisab väljas parklas.
Olen suht värske autoomanik ja palju kogemusi ei ole.
Kesklukk on peal, puldist varem avanes, kui voolu oli, aga võtmest ei olnud enne proovinud. Nüüd on aku tühi (ei tea miks), puldist ei avane. Võti keerab, aga lukk lahti ei tule kummalgil uksel. Pakiruumi lukku ei lähe võti üldse sisse (mingi sodi on sees vist).
Vahepeal oli külmunud ja võti ei keeranud üldse, nüüd on kaks päeva sula olnud ja jääd ei saa sees olla enam. Võti keerab ka nüüd.
Proovisin tagumise numbritule pesast voolu anda, et vb kesklukk hakkab tööle. Võttis teise aku pealt umbes 1A voolu, aga kesklukk tööle ei hakanud.
Tahaks kuidagi autosse sisse saada, et kapott lahti saada ja krokodillidega käima panna.
Soovitusi?
Enda järgmine plaan on orienteervualt positiivse akuklemmi kohalt läbi kapoti auk puurida, et saaks sealt voolu anda ja siis ehk saaks puldist keskluku maha võtta. Ehk on mõni muu lihtsam võimalus veel?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Stange alt starteri plussklemmist saad akule voolu anda. Natuke kitsas on aga ligi saab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Iluvõre eest murda nii lihtsalt kui saab ja siis kapott lahti tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mazz kirjutas:Iluvõre eest murda nii lihtsalt kui saab ja siis kapott lahti tõmmata.
Täpsemalt oskad kirjeldada, kuidas see mehhanism avada sealt? Mingit kruvikeerajat on ka vaja surkimiseks?
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Kas see klemm on kuidagi isoleeritud ka? Et vaja enne isolatsioon maha võtta või lõigata?GTI kirjutas:Stange alt starteri plussklemmist saad akule voolu anda. Natuke kitsas on aga ligi saab.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Ei. Sinna külge läheb jäme juhe aku küljest, halb on see et ta asub starteri peal e. altpoolt raske läheneda.naftaliin kirjutas:Kas see klemm on kuidagi isoleeritud ka? Et vaja enne isolatsioon maha võtta või lõigata?GTI kirjutas:Stange alt starteri plussklemmist saad akule voolu anda. Natuke kitsas on aga ligi saab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Ja kui kohe üldse kuidagi sisse ei saa, siis murrad jõuga pagassi luku katki ja lammarist või poest uus lukk koos võtmega? 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mis nende ukselukkudega on - kas võti käib keerates tühja, võid keerata ringi peale? Kas varem ukselukud võtmest keerates töötasid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Tänud sellele soovitusele, et starteri juurest saab +juhtmele ligi. Nii töötaski. Sai puldist uksed lahti ja siis juba korralikult juhtmed akule ja käima.
Ei tea, mis nende lukkudega on. Ainult puldist töötab. Võti pöörab pool pööret ühele ja teisele poole (normaalne vist) aga kesklukk ei reageeri kui voolu on ja mehaaniliselt ka ei tule lukk lahti ega lähe kinni, kui voolu pole. Ainult puldist saab kinni ja lahti.
Avastasin, et kui tühikäigul mootor töötab, siis umbes iga 5 sekundi tagant tagaluugi luku juurest umbes toimub mingi lülitamine nagu. Kõlab nagu mingi relee lülitaks. Selline vaikne kõlps käib. Ja siis umbes sekundiks on kuulda, kuidas generaatorile tekib koormus peale ja pöörded langevad ning elektrisüsteemi pinge langeb ja salongis tuled tõmbab tumedamaks korraks. Sõidu ajal ei märka seda. Võimalik, et sellepärast, et pöördeid ja võimu on rohkem ja genekat aetakse jõudsamalt ringi. Ei tea mis seal toimub.. kas mingi võimas tarbia lülitatakse järele korraks või lühistatakse midagi seal.
Kui auto seisis, siis seda lülitamist ei olnud ja mingit suurt lekke voolu ka pole kuskil nagu. Mõõtsin, et seistes võtab kuskil 100 kuni 250 mA voolu. Kui alarm on peal, siis vb võtab rohkem. Ei tahaks uskuda, et viie päevaga tõmbab aku nii tühjaks, et enam käima ei lähe. Väidetavalt on uus aku ja näeb välja ka puhas ja ilus veel. Genekas ka paistab laadivat korralikult. 14V annab välja.
Täna sai umbes 40 minutit sõita nüüd. Eks näis, kas hommikul on piisavalt voolu, et käima läheb.
Ei tea, mis nende lukkudega on. Ainult puldist töötab. Võti pöörab pool pööret ühele ja teisele poole (normaalne vist) aga kesklukk ei reageeri kui voolu on ja mehaaniliselt ka ei tule lukk lahti ega lähe kinni, kui voolu pole. Ainult puldist saab kinni ja lahti.
Avastasin, et kui tühikäigul mootor töötab, siis umbes iga 5 sekundi tagant tagaluugi luku juurest umbes toimub mingi lülitamine nagu. Kõlab nagu mingi relee lülitaks. Selline vaikne kõlps käib. Ja siis umbes sekundiks on kuulda, kuidas generaatorile tekib koormus peale ja pöörded langevad ning elektrisüsteemi pinge langeb ja salongis tuled tõmbab tumedamaks korraks. Sõidu ajal ei märka seda. Võimalik, et sellepärast, et pöördeid ja võimu on rohkem ja genekat aetakse jõudsamalt ringi. Ei tea mis seal toimub.. kas mingi võimas tarbia lülitatakse järele korraks või lühistatakse midagi seal.
Kui auto seisis, siis seda lülitamist ei olnud ja mingit suurt lekke voolu ka pole kuskil nagu. Mõõtsin, et seistes võtab kuskil 100 kuni 250 mA voolu. Kui alarm on peal, siis vb võtab rohkem. Ei tahaks uskuda, et viie päevaga tõmbab aku nii tühjaks, et enam käima ei lähe. Väidetavalt on uus aku ja näeb välja ka puhas ja ilus veel. Genekas ka paistab laadivat korralikult. 14V annab välja.
Täna sai umbes 40 minutit sõita nüüd. Eks näis, kas hommikul on piisavalt voolu, et käima läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
See lülitamine võib vist olla tagaklaasi soojenduse küttekeha relee? See võiks küll nii võimas vist olla, et geneka raskeks tõmbab.naftaliin kirjutas: Avastasin, et kui tühikäigul mootor töötab, siis umbes iga 5 sekundi tagant tagaluugi luku juurest umbes toimub mingi lülitamine nagu. Kõlab nagu mingi relee lülitaks. Selline vaikne kõlps käib. Ja siis umbes sekundiks on kuulda, kuidas generaatorile tekib koormus peale ja pöörded langevad ning elektrisüsteemi pinge langeb ja salongis tuled tõmbab tumedamaks korraks. Sõidu ajal ei märka seda. Võimalik, et sellepärast, et pöördeid ja võimu on rohkem ja genekat aetakse jõudsamalt ringi. Ei tea mis seal toimub.. kas mingi võimas tarbia lülitatakse järele korraks või lühistatakse midagi seal.
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Kogu tekstist kumab läbi, et ukselukke on manipuleeritud ehk ilmselt on tehtud nii, et lukke avavad/sulgevad ainult aktuaatorid ehk siis võtmega ukse avamine on eemaldatud.
250mA pole heale akule mingi tappev koormus aga halbade juhuste kokkulangemisel võib see siiski kriitiliseks osutuda; talv, lühikesed otsad, sõidu ajal palju tümpsu autos jne ehk aku on pikemalt alalaetud olekus.
Tagaklaasi relee kõlab veidralt. Pealegi ei ole see mingi eriline koormus, mis pardapinget tuntavalt alla suudab vedada. Seal on ilmselt mingi muu jura. Kuna süsteeme on ilmselt manipuleeritud siis ei pruugi probleem enam olla ka mingis standard ahelas. See plõksumise kohta on vaja tuvastada jne.
250mA pole heale akule mingi tappev koormus aga halbade juhuste kokkulangemisel võib see siiski kriitiliseks osutuda; talv, lühikesed otsad, sõidu ajal palju tümpsu autos jne ehk aku on pikemalt alalaetud olekus.
Tagaklaasi relee kõlab veidralt. Pealegi ei ole see mingi eriline koormus, mis pardapinget tuntavalt alla suudab vedada. Seal on ilmselt mingi muu jura. Kuna süsteeme on ilmselt manipuleeritud siis ei pruugi probleem enam olla ka mingis standard ahelas. See plõksumise kohta on vaja tuvastada jne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Aku võib ju uus olla, aga kui nii tühjaks on tõmmatud, siis ei aita muud, kui pikka laadimist.
Enda akut laadisin 3 päeva täis, pidev pinge peal ja korras, samuti on tegu alla aasta vana akuga, ehk ei ole ta veel midagi nii vana.
Aku on muidugi peal Chrysler Grand Voyager 2.8crd diisel, kus on üks kõrgemaid tühitarbimisi ja aku koormamist.
Enda akut laadisin 3 päeva täis, pidev pinge peal ja korras, samuti on tegu alla aasta vana akuga, ehk ei ole ta veel midagi nii vana.
Aku on muidugi peal Chrysler Grand Voyager 2.8crd diisel, kus on üks kõrgemaid tühitarbimisi ja aku koormamist.
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Igal autol on erinev energiabilanss ning see asjaolu kirjutab ette nii generaatori võimsuse, aku mahtuvuse/külmkäivituse jne. Mootorile ettenähtust võimsama aku rakendamisega/valimisega tehakse omale ainult karuteene, sest väikse võimsusega generaator ei lae sellist akut täis ning alalaetud aku sureb sulfadeerumise surma üsna kiiresti. Diisel vajab alati suuremat ACC ja sellest tulenevalt on ka vastavad generaatorid jne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
See tagaluugi juures olev koormus ja perioodiline klõps võib olla kinnikiilunud tagakojamehe mootor. Luugi sees ei tohiks mingeid releesid olla. Proovi kojameeste kangi korra töötava mootoriga endast eemale lükata ja vaata, kas tarbimine/klõps kadus ära.
Kui ukselukud ei ava/sulge lukke siis võivad puruks olla südamike taga olevad sabad, mis lähevad lukumehanismi külge. Võta välimised lingid küljest ära ja siis peaks olema näha.
Kui ukselukud ei ava/sulge lukke siis võivad puruks olla südamike taga olevad sabad, mis lähevad lukumehanismi külge. Võta välimised lingid küljest ära ja siis peaks olema näha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Need "sabad" ei pruugi katki olla vaid signa paigalduse käigus nn turvakaalutlustel meelega lahti ühendatud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Võimalik - ma näiteks ei lasknud nimme omal signat keskluku juhtimise külge ühendada, võtmest keeramine hoiab lukud liikvel. Masin ei vedele ka kuskil nurgatagustes kohtades et peaks kartma titaanvõtit.tlauri kirjutas:Need "sabad" ei pruugi katki olla vaid signa paigalduse käigus nn turvakaalutlustel meelega lahti ühendatud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Ajasin veits kägu enne. Kesklukk ikkagi töötab võtmega keerates ka. Aga see on õige, et ilma vooluta ei saa võtmest lahti.
See kojamehe mootori variant tundub loogiline küll, kuna intervall on selline regulaarne ja kojamehe töö moodi. Ma ei mäleta, kas seal taga oli üldse mingit kojameest.. Mingit liikumist küll seal ei olnud, kui väljast vaatasin. Peab katsetama homme.
See kojamehe mootori variant tundub loogiline küll, kuna intervall on selline regulaarne ja kojamehe töö moodi. Ma ei mäleta, kas seal taga oli üldse mingit kojameest.. Mingit liikumist küll seal ei olnud, kui väljast vaatasin. Peab katsetama homme.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Huvitav, võtmest keerates rakendub kõigpealt kesklulu lüliti ja võtit lõpuni keerates peaks lukk juba ka mehaaniliselt avanema. Kui võtmest keerates miskit ikkagi toimub, siis on lukusaba ukse sees terve. Viga peaks olema siis lukumehanismis. Huvitav et sama toimub ka teise uksega?naftaliin kirjutas:Ajasin veits kägu enne. Kesklukk ikkagi töötab võtmega keerates ka. Aga see on õige, et ilma vooluta ei saa võtmest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Katsetan seda ka siis homme. Täna ainult juhiuksega kontrollitud.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Sai nüüd katsetatud ja proovitud. Kesklukk töötab võtmest keerates ainult juhiuksel. Teisel uksel ei toimi midagi võtmega. Kui voolu pole siis sisse ei saa.
See teine asi oli tundub, et jah tagaluugi kojamehe mootori jama. Oli mingisse imelikku asendisse kinni jäänud. Liigutasin kojameest käsitsi teise asendisse. Vahepeal oli tunda, et mootor kiskus ka kojameest kaasa, aga päris korras ei ole asi ikka seal. Õnneks nüüd enam ei tõmba genekat raskeks.
Muidugi tore oleks, kui mingi uks ka mehaaniliselt avaneks. Kui vool jälle peaks otsa saama, siis ei pea hakkama auto alla ronima, et juhtmetele ligi pääseda.
See teine asi oli tundub, et jah tagaluugi kojamehe mootori jama. Oli mingisse imelikku asendisse kinni jäänud. Liigutasin kojameest käsitsi teise asendisse. Vahepeal oli tunda, et mootor kiskus ka kojameest kaasa, aga päris korras ei ole asi ikka seal. Õnneks nüüd enam ei tõmba genekat raskeks.
Muidugi tore oleks, kui mingi uks ka mehaaniliselt avaneks. Kui vool jälle peaks otsa saama, siis ei pea hakkama auto alla ronima, et juhtmetele ligi pääseda.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Täielik porno ikka. Esmaspäeval õhtul sai sõidetud viimati ja neljapäeval on aku nii tühi juba, et käima ei lähe enam. Õnneks keskluku jaoks oli voolu piisavalt. Aga ei julge lukku pannagi autot, muidu ei saa sisse pärast jälle.
Väga kahtlane ikka. See aku, kui tõesti uus on, siis ei tohiks nii küll teha. Väike aku muidugi on (55Ah) aga pole eriti külmagi olnud.
Üks variant võimaliku lekkevoolu vastu on. Panna mingisugune manuaalne lüliti kuskile kättesaadavasse kohta, et siis aku vooluringist lahti ühendada, kui masin lukku on pandud. Peab muidugi mingi võimas lüliti olema, et käivitusvoolu välja kannataks.
Teine variant on, et sain akuga tünga ja see on ikkagi õhtal omadega. Peab vaatama, kas kuskil mingi tootmiskuupäev on akul. Isegi, kui eelmise mehe jaoks uus oli, siis ikka ei tea, kui kaua kuskil laos võis mädanenud olla juba.
Väga kahtlane ikka. See aku, kui tõesti uus on, siis ei tohiks nii küll teha. Väike aku muidugi on (55Ah) aga pole eriti külmagi olnud.
Üks variant võimaliku lekkevoolu vastu on. Panna mingisugune manuaalne lüliti kuskile kättesaadavasse kohta, et siis aku vooluringist lahti ühendada, kui masin lukku on pandud. Peab muidugi mingi võimas lüliti olema, et käivitusvoolu välja kannataks.
Teine variant on, et sain akuga tünga ja see on ikkagi õhtal omadega. Peab vaatama, kas kuskil mingi tootmiskuupäev on akul. Isegi, kui eelmise mehe jaoks uus oli, siis ikka ei tea, kui kaua kuskil laos võis mädanenud olla juba.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mõõda ära palju on tarbimisvool kui auto on signa all valves, selleks ühenda multimeeter akuklemmi vahele. Kui liiga suur siis on kuskil mingi tarbija taga või ebaloomulik voolu mahajooks. Aku testi teeb iga normaalne akumüüja tasuta, see nende äri huvides, samuti saab seda teha teenindustes akude koormushargiga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Enne tasub jah mõõta koos alarmiga. Loodetavasti saab panna alarmi, kui kapott lahti on.
Veel avastasin, et käigukasti või siduri peal on mingi auk lahti. Korpuse sees üles suunatud. 30 kuni 35mm läbimõõt umbes. Sisemine keere. Sellel mingi loogiline mõte ka on, miks peaks lahti olema või on lihtsalt mingi kattekork ära kadunud? Võiks ju arvata, et mingi sodi võib sidurisse sisse minna sealt.
Veel avastasin, et käigukasti või siduri peal on mingi auk lahti. Korpuse sees üles suunatud. 30 kuni 35mm läbimõõt umbes. Sisemine keere. Sellel mingi loogiline mõte ka on, miks peaks lahti olema või on lihtsalt mingi kattekork ära kadunud? Võiks ju arvata, et mingi sodi võib sidurisse sisse minna sealt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Seal peaks olema hooratta peal vända 0-asendi märk, vähemalt 02A kastidel on.naftaliin kirjutas: Veel avastasin, et käigukasti või siduri peal on mingi auk lahti. Korpuse sees üles suunatud. 30 kuni 35mm läbimõõt umbes. Sisemine keere. Sellel mingi loogiline mõte ka on, miks peaks lahti olema või on lihtsalt mingi kattekork ära kadunud? Võiks ju arvata, et mingi sodi võib sidurisse sisse minna sealt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 11 Veebr 2015, 13:38
- Auto: VW Golf mk3 1993. 1,8
- Asukoht:
Re: Golf 3 ei saa autosse. Aku tühi võtmega ei avane.
Mõõtsin nüüd elektrit uuesti. Kui alguses klemm ühendada, siis annab sädet isegi, mis viitaks sellele, et kuskil on paraleelselt mingi silumis kondensaator elektroonikas. Turvapadja elektroonikal peaks ka suur kondekas olema muidugi.. Siis mõni sekund on voolutarve umbes 250mA (küllap elektroonika mingi käivitusrutiin) ja siis langeb 150mA peale ja jääb. Kui alarm peale panna keskluku käivitamisega, siis jääb täpselt sama 150mA.
Siis polegi nagu muud väga jäänud, kui et aku peab probleemne olema. Kui külma saab, on jama kohe. Mõõtsin generaatori pinget, kui tuled ja salongiventilaator sees olid ja jäi ligi 13.8V. Seega peaks laadima küll.
Tegin august pildi ka. Ma ei saanudki aru, kas see on siis halb, kui sedasi lahti on? Kui mootor töötab, siis see hooratas või mis ta pidi olema, on näha, kuidas pöörleb.

Siis polegi nagu muud väga jäänud, kui et aku peab probleemne olema. Kui külma saab, on jama kohe. Mõõtsin generaatori pinget, kui tuled ja salongiventilaator sees olid ja jäi ligi 13.8V. Seega peaks laadima küll.
Tegin august pildi ka. Ma ei saanudki aru, kas see on siis halb, kui sedasi lahti on? Kui mootor töötab, siis see hooratas või mis ta pidi olema, on näha, kuidas pöörleb.
