mure mootori ja pihustite tööga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa

mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas subwoof1 »

Mure siis järgmine. Masinal puudub madalatel pööretel jõud. muutub erksaks alates 3000 pöördepealt. Siis viskab veojõu tul armatuuris põlema. Pannes kaabel järgi näitab pihustite viga, LIMIT Exeeded, ja seda erinevate pihustite kohta. kord näitab 1 ja 4 pihusti, samas jälle ainult 2 pihusti jne. NIng on hakanud näitama , et ei saa pihustiga ühenust vms. ning lülitab pihusti järelt ära..

Ehk on kellegil sellekohta loogilist seletust. Pihustid mahakäinud, tehtud visuaalne vaatlus ja kokku tagasi, ikka sama teema. Ise kaldun juba arvama, et mingi kommunikatsiooni probleem, aju ja mingi kontrolleri vahel..


passat 2001, 1.9 tdi 74kw

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kaablipuu pihustitel.
Diesel Power KEEPS ME GOING

subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas subwoof1 »

Mis selle kaablipuuga olla saab? ON ka seda vaadatud ja liigutatud. ja ühendus piskikuid puhastatud ja pingutatud( tihedamaks ) tehtud .. Homme saab pildi lisada veakoodist.

Aga kas see vastab tüele , et kui jälgida pihustite tööd, ehk siis kui palju ta kütust pihustab, et mida lähemqale on näidud O seda parem. Aga seal on näidud + poolel ja - poolel. kuidas ta üht või teist pihustit korrigeerib vms? :wave:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas copilot »

Tihti on olnud, et pole klemmide puhastamisest ja pingutamisest miskit tolku. Kui klapikambrikaas maha tuleb, siis saab vaadata kohe üle ka nuka ja hüdrotõukurid-kui kulunud pole siis muud peale kaablipuu ei oska hetkel muud pakkuda, arvestades et tegu ühenduse veaga ning liigub pihustilt pihustile....sel mootoril ei tohiks olla probleeme ka mootori juhtmestiku puruks hõõrumisega, et oleks probleem mujal juhtmestikus. Mida ligemal 0 näidule seda parem jah, aga teatud kõikumine normaalne sest aju suudab pihustite tööd teatud tolerantsiga tasakaalustada.

Muidugi vaata kriitilise pilguga üle kaablipuu ühenduse pistik, kus ühendub mootori juhtmestikuga, et vb seal keegi lahti-kokku panemisega ära nusserdanud...kuigi pole seni veel selle veast kuulnud/lugenud.
Viimati muutis copilot, 13 Veebr 2015, 11:56, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas subwoof1 »

nonii, jälle murega siin. sai tehtud 10km sõitu ja selle teekonnal viskas mootorit 4 korda häiresse. et viskas ESP tule põlema ja 2 korda lülitas pihusti järelt ära ning erinevad pihustid. ehk on abi kui lisan siia ka pildi seateatega? ja see LIMIT EXEEDED see viga rändab mööda pihusteid nagu issias :D samamoodi ka pihustite järelt ära viskamine, nagu issias :D Kas võib viga ehk olla masina ajus? tundub, et see on sealt juba eelnevalt maha käinud...

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas Laur »

Võib, aga kaablipuu on tõenäolisem
M.O.T.T

subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas subwoof1 »

nonii, kaablipuu on mahavõetud ja kontrollitud testriga ja kõik ühendused toimivad. aga teema ikka sama. Nüüd sis saadan auto tartusse ja ehk saab aimu milles viga. AA jh, jäi mainimatta, et millegipärast airbag ja muud ajud mis asuvad salongis põhjapeal, need ujuvad veesees, jäi mulje, et masin oleks nagu uppunud kunagi

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: mure mootori ja pihustite tööga

Lugemata postitus Postitas Laur »

Testriga ei saa päris õiget pilti.
kapotialused äravoolud umbes või ukse sisese pleki tihend. Kapotialused on õks akuall ja teine pidurivõimendi all.
M.O.T.T

Vasta

Mine “Diislid”