Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Väidetavalt vahetati turbo, kuid torustikku läbi ei pestud.
► Näita Spoilerit
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas jussike »

Oleneb mis põhjusel vana turbo otsad andis. Kui ta suremise hetkel paiskas sisselaskesse paraja portsu õli, siis uus turbo võib selle ilusti mootorisse kühveldada, mille tulemusena läheb mootor lõhkuma (see õli muutub kütuseks), mille katkestab ainult laiali jooksmine nagu piltidelt näha või heal juhul õli otsa saamine.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

pikk500
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 31 Mär 2011, 23:23
Asukoht:

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas pikk500 »

jussike kirjutas: mille katkestab ainult laiali jooksmine nagu piltidelt näha või heal juhul õli otsa saamine.
õhk kinni sureb kohe välja alati ei pea mootorit laiali laskma :D

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas jussike »

pikk500 kirjutas:
jussike kirjutas: mille katkestab ainult laiali jooksmine nagu piltidelt näha või heal juhul õli otsa saamine.
õhk kinni sureb kohe välja alati ei pea mootorit laiali laskma :D
Selle peale ei oska selles situatsioonis mitte keegi mõelda. Üritatakse heal juhul käiguga tappa, kui manuaal kastiga tegu, automaadiga, ei osata miskit ette võtta.
Samas see lõhkuma minek võib nii kiirelt toimuda, et ei jõua reageeridagi, kui juba pilpad taga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Eitea, kui palju segusiiber-uuematel ja ASV-vanematel aitab õhuliikumise takistamisel...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas GTI »

pikk500 kirjutas: õhk kinni sureb kohe välja alati ei pea mootorit laiali laskma :D
Pakun et esimese ähmiga kapoti alla tormates jääb enamus sellega jänni eriti veel uute autode puhul millel kapotialune kõik kinni kaetud. Siit ka turbiiniomanikele soovitus teha oma liikuril selgeks mida ja kuskohas pigistada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

margus014
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 11 Mär 2013, 17:06
Asukoht: Tallinn-Kuressaare

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Kahju vaadata, kuidas üks ilus ASV mootor kokku lastud on..
Oleks piisanud isegi ainult intercooleri õlist tühjaksimemisest- või veel lihtsam on sinna plekikruvi alla kõige madalamasse nurka sisse lasta (suht robustne, kuid täiesti toimiv meetod). Kruvi teeb augu, mille kaudu saab iga õlivahetuse ajal sealt sinna kogunenud õlitilga välja lasta ja samas tihendab see kruvi tagasikeerates väga hästi ka selle augu.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sama loogika.kuid puuri õhujahetus radika alla 1 mm. auk. Turbo surve kadu on olematu,kuid taastootmis õli sisselasskesse sülitatakse välja.

Vasta

Mine “Diislid”