Masina sain tuttava käest ja võimendi kadus ära üleöö, ehk sõites alajaamast mööda süttis armatuuris punane rooli tuluke ja võimendi kadunud. Rool kangem kui 01-el.
Saigi siis käed löödud ja masin koju toodud, mõtlesin, et hakkan asja uurima kuna VCDS on olemas. Kaabel järgi hüppasin kohe steering assisti sisse ja Control moduli error sees. Otsustasin, et kustutav veakoodi alustuseks ära ja vaatan kas tuleb kohe tagasi. Nii tuli kustus süüde välja uuesti sisse, laks rool koras - sõitsin veidike nii 10-15 min ringi töötab laitmatult. Jätsin siis auto seisma ja käivitasin ikka korras okei normaalne, tegelesin siis muude asjadega ja umbes tunnikese pärast uuesti võim kadunud. Läksin uuesti steering assisti, sama viga sees... okei selge kustutasin uuesti ära enam ei kadunud. Tegin siis auto scanni ja lasin kõigel kadunda mis sinna ajapikku tekinud oli, midagi huvitavat seal ei olnud peale selle moduli errori.
Asi jälle korras kõik timm, jätsin seisma ja mängisin mitu korda käisin sõitmas kuna tahtis sõitu (tuli kollane). Sain ka selle kustu ja võim olemas.
Järgmisel päeval sama jama, enam midagi kustutada ei saand ja uus veakood sees, nüüd siis juba suht igalpool can-is jne. Steering assisti ei saa enam üldse sissegi.
Nüüd siis erroriks power steering control module. Varem otseseid kokkupuuteid elektrilise latiga pole ja netis ka infot suhteliselt vähe siis mõtlesingi, et teeks mingi teema äkki veel kellegile abiks.
Kõik nõuanded teretulnud, suure tõenõenäosusega on siiski latt õhtal, nagu aru saan on tal see module latis sees või kuskil mujal? Kuskilt jäi silma nagu rooli all ka veel mingi lisamodule?
Paar pilti ka, ehk on targematel nõuandeid anda... ja kui suur töö see lati vahetus umbes ka on?
ESIMESEL PÄEVAL KUI SAIN VÕIMENDI TÖÖLE SELLINE KOOD MIS KADUS KUSTUTADES:

JA NÜÜD SELLINE KOOD STEERING ASSISTI SISSE EI SAA-
