Siduri õhutamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 24 Jaan 2015, 20:11
- Auto: Seat Leon 1.8T 1M1
- Asukoht: Tallinn
Siduri õhutamine
Kust sidurit õhutada saab, kus see õhutusnippel asub
Viimati muutis J.Aru, 29 Jaan 2019, 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: siduri õhutamine
Kas all töösilindri küljes pole?Oinas kirjutas:Kust sidurit õhutada saab, kus see õhutusnippel asub
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 453
- Liitunud: 17 Mär 2010, 10:18
- Auto: Ford S-max ST
- Asukoht: Rakvere - Tapa - Hulja
- Kontakt:
Re: siduri õhutamine
peaks olema käimari koja küljes vasaku poole peal... üksinda tehes oleks hea kui saaks mingi peenema õli süstlaga või pritsiga, seda Dot4 niplist pressida alt ülespoole ja saab kenasti õhu välja..
Tagaveo ja nelikveo vahe on see, et nelikveoga sõidad kraavis kaugemale.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: siduri õhutamine
Vanakoolimeeste trikk üksi tegemiseks selline, et pudeli põhja tilk pidurivedelikku ja voolik nipli ja pudeli vahele (läbipaistev). Voolik peab otsapidi pudelis vedeliku sisse jääma, siis ta ei saa tagasi õhku tõmmata ja ülevalt peale valades ja sidurit pumbates saab õhu välja, näed kuni enam mulle ei tule. Sama teema pidurite üksi õhutamiseks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: siduri õhutamine
Ma siiani kõik piduri- ja siduriajamid saanud üksi korda nii, et lased niplist voolama, vajadusel kallad ülevalt peale. Kuna nippel asub (vähemalt teoreetiliselt) õhutatava kambri kõige kõrgemas osas, peaks õhk iseenesest eemalduma ja seda ta ka teeb.dellu kirjutas:Vanakoolimeeste trikk üksi tegemiseks selline, et pudeli põhja tilk pidurivedelikku ja voolik nipli ja pudeli vahele (läbipaistev). Voolik peab otsapidi pudelis vedeliku sisse jääma, siis ta ei saa tagasi õhku tõmmata ja ülevalt peale valades ja sidurit pumbates saab õhu välja, näed kuni enam mulle ei tule. Sama teema pidurite üksi õhutamiseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: siduri õhutamine
Minu variant üksi tehes on õlipaaki käsipumbaga ~0,5bar rõhku või õhutusnipli juurest vaakumiga tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: siduri õhutamine
Teema algatus oli ju et kus kohast saab siduri TÖÖsilindrit õhuvabaks lasta.Vasta,mis remonti tegid. Või küsid niisama.Õhk töö silindrisse niisama ei tule. Vaata tehnilist lahendust. Piduri õli potsik vr. õli tasapind temal.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: siduri õhutamine
Töösilinder ju alumine ehk kui selle välja vahetad on seal ju poest juba õhk sees?t6nis3 kirjutas:Teema algatus oli ju et kus kohast saab siduri TÖÖsilindrit õhuvabaks lasta.Vasta,mis remonti tegid. Või küsid niisama.Õhk töö silindrisse niisama ei tule. Vaata tehnilist lahendust. Piduri õli potsik vr. õli tasapind temal.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: siduri õhutamine
Vastus küsimisele tuligi sellest,et ÕHK niisamuti ei satu töösilindrisse. Kui oli remont,õhutab töösilindrit remondimees. Tahtes teada,kus asub õhutus nippel ei anna see teadmine sinule midagi. Ühesõnaga,kui on probleemi kurtke reaalsest probleemidest ,mitte arvutist välja lugedest kuskilt x teemast. Sama mõttetu oli küsimine,kus asub turvavöö eelpinguti. Mingil hetkel TULEB eristada küsija lahmimist vr, tahta abi saada foorumis.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
siduri õhutamine
Autoks Passat B6 ja tekkis probleem siduri õhutamisega peale kogu sidurikomplekti ja hooratta vahetust, äkki keegi aitab kaasa mõelda.
Algselt oli sees LUK isereguleeruv ja asemele läks Sachs. Hüdrauliline survelaager on sidurikojas sees, samuti uus pandud koos komplektiga. Sai ära õhutatud alt üles õli pumbates nagu alati tehtud ja toiminud. Proovisõidul läks pedaal järjest pehmemaks ja lõpuks oli nii, et sidur jäi täielikult peale, auto ei liikunud käik sees. Niplit avades pritsib õli välja, on rõhu all. Uuesti ära õhutades toimib mõned korrad ja siis kaob ära jälle, pedaali juures olev silinder ei lase õli tagasi arvatavasti, kolb jääb ette asendisse. Kas uue siduri käik liiga väike, et ei lükka kolbi piisavalt tagasi? Imeb õhu sisse kuskilt ja seetõttu ei lükka tagasi enam? Pedaali all olev silinder läks tuksi lihtsalt? Mõtteid kellelgi?
Edit: Viga hoopis milleski muus, hetkel ei olegi päris selge veel. Lekkima oli hakanud survelaager ja nüüd tagant järele mõeldes läks pedaal mingil hetkel kahtlaselt raskeks, arvatavasti sellel hetkel saigi jõuga õli välja pressitud survelaagrist. Nüüd sai siis uuritud, et sidur on Sachsi Xtend süsteem, välimuselt tavaline korv aga tegelikult ikkagi isereguleeriv. VAG enda juhend mingit spetsiaaltööriista ei käse kasutada paigalsusel, lihtsalt diagonaalis kinni keerata sammude kaupa. Mis valesti läks, seda ei tea, aga arvatavasti keeras see korv ennast järjest peale sõidu ajal, kuni sai lõhki pressitud survelaager.
Algselt oli sees LUK isereguleeruv ja asemele läks Sachs. Hüdrauliline survelaager on sidurikojas sees, samuti uus pandud koos komplektiga. Sai ära õhutatud alt üles õli pumbates nagu alati tehtud ja toiminud. Proovisõidul läks pedaal järjest pehmemaks ja lõpuks oli nii, et sidur jäi täielikult peale, auto ei liikunud käik sees. Niplit avades pritsib õli välja, on rõhu all. Uuesti ära õhutades toimib mõned korrad ja siis kaob ära jälle, pedaali juures olev silinder ei lase õli tagasi arvatavasti, kolb jääb ette asendisse. Kas uue siduri käik liiga väike, et ei lükka kolbi piisavalt tagasi? Imeb õhu sisse kuskilt ja seetõttu ei lükka tagasi enam? Pedaali all olev silinder läks tuksi lihtsalt? Mõtteid kellelgi?
Edit: Viga hoopis milleski muus, hetkel ei olegi päris selge veel. Lekkima oli hakanud survelaager ja nüüd tagant järele mõeldes läks pedaal mingil hetkel kahtlaselt raskeks, arvatavasti sellel hetkel saigi jõuga õli välja pressitud survelaagrist. Nüüd sai siis uuritud, et sidur on Sachsi Xtend süsteem, välimuselt tavaline korv aga tegelikult ikkagi isereguleeriv. VAG enda juhend mingit spetsiaaltööriista ei käse kasutada paigalsusel, lihtsalt diagonaalis kinni keerata sammude kaupa. Mis valesti läks, seda ei tea, aga arvatavasti keeras see korv ennast järjest peale sõidu ajal, kuni sai lõhki pressitud survelaager.