Tere
Teema siis järgmine, nimelt mingi kamm tühikäiguga.
Väljendub see siis selles, et auto tööle pannes (mootor külm) kukuvad pöörded nii madalale, et auto jääb vaevu tööle ja kui veel AC sees, siis on võimalik korras gaasi andes ka välja suretada.
Ainuke veakood on: 01257 - Idling Speed Stabilization Valve (N71)
31-00 - Open or Short to Ground
Sai ostetud ka üks teine tühikäigumootor, ja seda proovitud, mõlemaga sama teema. Tühikäigumootorite takistused on mõlemal normide piires (10-20Ω).
Vea ära kustutades ja auto tööle pannes, hoiab pöördeid hetke üle 2000 Rpm’i. Siis annab veakoodi, pöörded kukuvad jälle alla ning tühikäigumootorile peale tulev vool kukub 12V pealt kohe 6V peale tagasi.
Üle on vaadatud juhtmed ECU ja tühikäigumootori vahel, mis paistavad terved olema.
Vaakumi lekkeid ei ole suutnud leida.
Sinine temp anduri takistus vastab temp. tabelile.
Gaasiklapi anduri väärtus muutub gaasi vajutades sujuvalt.
Endal on juhe koos ja ainuke asi, mida oskab kahtlustada on MAF (ei kujuta ette, kuidas selles veakoodis võiks väljenduda).
Seega äkki on kellelgi mõtteid või soovitusi. Tänud.
Passat B4 VR6 Tühikäik külmalt madal
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Raunop
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 15 Apr 2014, 17:03
- Auto: Subaru Legacy, Passat B4 2.0 16v & VR6
- Asukoht: Tartu, Tallinn
Re: Passat B4 VR6 Tühikäik külmalt madal
Kergelt aega mööda läinud
, vahepeal sai siis ringi veeretud tühikäiguga, mille gaasiklapiga avatusega olin ära reguleerinud.
Aga paistab, et nüüd ehk toimus mingi areng
Igatahes, alles hakkas siis genekas häält tegema, sai maha teine kakutud ning laagrid ära vahetatud, sellega seoses märkasin aga ka, et kondi kompressori ratas ei liikunud mitte vabalt ringi. Nimelt käis mingi valemi järgi see siduri süsteem vastu metalli ja seega pidurdas liikumist, arvatavasti tugevamini pidurdades tõmbas lihtsalt mõnikord kompressori tööle, häält samas varasemalt ei täheldanud.
Ilmselgelt mõjutas selline asi ka tühikäiku, kondi ja geneka laagrid vahetatud, hakkasid mõlema rihmarattad ka lõpuks vabalt liikuma nii nagu vaja.
Kõik koos, sai gaasiklapp originaali tagasi reguleeritud, tühikäigumootorile pistik sappa ja ennäe imet, enam tühikäigumootorit välja kohe ei lülitagi,
siiski mitte nii kiiresti
asi korda veel ei saanud, nüüd hüppab tühikäik lihtsalt kõrgematel pööretel ringi, seega lahing veel lõppenud ei ole
aga nüüd on üks põhisüüdlase kandidaat MAF, mille ainusüüs tuleb kuidagi veenduda.

Aga paistab, et nüüd ehk toimus mingi areng

Igatahes, alles hakkas siis genekas häält tegema, sai maha teine kakutud ning laagrid ära vahetatud, sellega seoses märkasin aga ka, et kondi kompressori ratas ei liikunud mitte vabalt ringi. Nimelt käis mingi valemi järgi see siduri süsteem vastu metalli ja seega pidurdas liikumist, arvatavasti tugevamini pidurdades tõmbas lihtsalt mõnikord kompressori tööle, häält samas varasemalt ei täheldanud.
Ilmselgelt mõjutas selline asi ka tühikäiku, kondi ja geneka laagrid vahetatud, hakkasid mõlema rihmarattad ka lõpuks vabalt liikuma nii nagu vaja.
Kõik koos, sai gaasiklapp originaali tagasi reguleeritud, tühikäigumootorile pistik sappa ja ennäe imet, enam tühikäigumootorit välja kohe ei lülitagi,
siiski mitte nii kiiresti

