

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Nu kui hommikul hakkan käivitama, siis veitsa tahab kauem ketramist oleneb kui jahe on kui seal üle -5 siis pikemalt. Ja muidugi mida täheldanud et kui käivitan siis vahel laksab hullu pahvaka suitsu tagant. Aga käivitamisel on nii et kui mõni sek ketrab siis nagu puterdades hüppab käima, kuigi kui mootor soe seda probleemi pole. Ja kui temp on väljas üle 5+ siis sammuti pole probleeme käivitamisega läheb ilusti.copilot kirjutas:Syncro angle tundub veidi liiga varajane olema küll...aga see nii ja naa,osadel võib probleeme tekitada osadel mitte. Aga kirjelda seda kehvat käivitust st kas algul lubab st ala moto puterdab ja siis kaob puterdamine/lubamine ära ja tahab ketramist ja siis läheb v siis lihtsalt ketrab kaua ilma lubamata?
TDI jaoks pole 0c kah probleem isegi kui kõik küünald surnud on(aga kontrollida neid ju võib)....jah, nad võivad sellise temp juures kaasa aidata käivitusel, kui miski muu paigast ära, aga see pole probleemi lahendus. Esmalt paneks syncro angle i veidi hilisemaks a la 0.5 kuni 1.5 kanti. Lisaks, hea oleks, kui küttefiltri ja tandemi vahel oleks läbipaistvad voolikud, et näha, ega küte tagasi ei vaju(võimalik et probleem ka selles) ja põhjuseks võib olla a la pihusti tihendid v siis filtri peal olev tagasivoolu klapp vms.uno kirjutas:Siis vaheta esmaks eelsüüteküünlad ära. Mõni neist ei pruugi töötada.
Rihm on vahetatud nüüd juba 30 000km tagasi, auto pole veel aastatki olnud mul seega sellised küsimused varem bensukas olnud. See syncro angel kõikus vahel ka sinna 3,2 ja 2,2 peal aga keskmine oli ikka 2,8. Nu arvuti küünalde vigasi ei näidanud aga eks ma kahtlustan kah seda et äkki mõni ära väsinud. Iga kord muidugi on nii et kui süüte sisse panen siis on kuulda kuda pump lööb kütte hooga nagu tagant ettepoole. Surfates siin ja uurides hakkan ma ise kahtlustama juba pihustite tihendeid mis nagu väga kuum teema nendel mootoritel. Aga seda ma ei teagi kas peale rihma vahetust on syncro angel pandud paikka või mitte, seega see mure mul vaadates arvuti näite.copilot kirjutas:TDI jaoks pole 0c kah probleem isegi kui kõik küünald surnud on(aga kontrollida neid ju võib)....jah, nad võivad sellise temp juures kaasa aidata käivitusel, kui miski muu paigast ära, aga see pole probleemi lahendus. Esmalt paneks syncro angle i veidi hilisemaks a la 0.5 kuni 1.5 kanti. Lisaks, hea oleks, kui küttefiltri ja tandemi vahel oleks läbipaistvad voolikud, et näha, ega küte tagasi ei vaju(võimalik et probleem ka selles) ja põhjuseks võib olla a la pihusti tihendid v siis filtri peal olev tagasivoolu klapp vms.uno kirjutas:Siis vaheta esmaks eelsüüteküünlad ära. Mõni neist ei pruugi töötada.
Küünalde osas, keera küünlad maha ja anna otse akult neile voolu(ei tohiks olla sel motol 5v pealt töötavaid küünlad) ja vaata kas hakkavad hõõguma ja kas hakkab hõõguma tipust v ainult a la kuskilt vahepealt ning ots jääb külmaks. Lisaks, külma motoga(moto temp alla +9c sest alates sellest ülespoole küünaldele voolu ei antagi piipudest) vaata kas kõikidesse piipudesse tuleb vool peale. Kohe lampi poodi 10+ eur per tükk küünlaid otsma jooksma minna on lollus ilma et sa eelnevalt neid kontrolliks. Kui jagad testeriga ümber käia, siis saad ka mõõta küünalde takistust mil nad peal on kui ei viitsi maha kiskuda neid.
Lisaks, ega pole hiljuti v mitte kaua ennem probleemi algust hammasrihma vahetatud? Küsin, sest äkki tõesti nukk paigast ära!
Värin on milline? Millised on pihustite näidud tühipööretel? Enda PD boral muutis mootori tööd palju sujuvamaks suure käiguga ja madalamate pööretega kiirendades paagisisese etteande pumba vahetus(vana oli kutu ja tandem ainult imes). Samas värinat võib põhjustada ka surema hakkav DMF v mõni mootoripadi.Jann1985 kirjutas:Küsin lisaks veel seda, kui 6 käiguga sõita nii 95km/h ja hakkata vaikselt kiirendama lööb sellise värina autosse sisse. Kas siis on võimalik et ikka pihusti tihendid on minekul ja võimendab kõike neid sümptomeid mis varemas postituses mainitud.