Kui passis on kat kirjas kas probleemide vältimiseks ülevaatusel poleks mõttekam kat lihtsalt tühjaks teha?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kui cat juba tühi aga toru ise veel tugev ja pole läbi ussitanud, siis vaheta ainult sukk ära ja asi timm....mingi tühja plekist panni emmaldamise eest lisaks asjatult sulli välja köhida ei näe pointi...kes see sul ikka sinna auto all seda sumpat imetlema läheb, et kas on otse toru v tühjaks pekstud cati panniga tomivad mõlemad ühtemoodi st lasevad turbol ja seega mootoril korralikult hingata...ÜV tahma ei mõjuta ja muud nodi senini veel neil diislitel ei mõõdeta!
Viimati muutis copilot, 24 Apr 2015, 18:16, muudetud 1 kord kokku.
läheb paremaks enda kõrvale, mõnusamaks..lärisema ei hakka, turbo püüab möla kinni...eelmisel autol oli turbost otse lõpuni 2.5" ja lõpus otseläbi pütt...R6 tegi häält siis ainult kui korralikult pähe andsid. muidu oli vaikne.
Pilt ka
Viimati muutis Riivo, 24 Apr 2015, 22:08, muudetud 1 kord kokku.
Enda vanakoolikal samuti otse toru pandud juba ennem kui masina ostsin....ei saa aru küll et midagi pläriseks...pigem kui siis siis vahest tühipööretel on tagant õrnalt kuulda turbo enda tööd v sellist õrna vilinat!
ISERmod kirjutas:
Tekib küsimus kas Eestis keegi selliseid asju teeb?
Mingi sümboolse summa eest muidugi ?
Ennevanasti kui rohi rohelisem ja taevas sinisem figureeris foorumis sumpside keevitajana nimi Renaldo a.k.a. Sumpsimees, otsing annab kontaktiks Mäealuse 10 ja 5118775 telefoniks. Halba sõna tema tegemiste kohta pole kunagi kuulnud, sai tehtud ka mittestandardsed tööd.
edit. Kuskohast muidu see avaposti pilt pärit on?
Viimati muutis GTI, 25 Apr 2015, 18:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:lisatud üks igavesti sisukas küsimus
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
copilot kirjutas:Enda vanakoolikal samuti otse toru pandud juba ennem kui masina ostsin....ei saa aru küll et midagi pläriseks...pigem kui siis siis vahest tühipööretel on tagant õrnalt kuulda turbo enda tööd v sellist õrna vilinat!
Seda õrna vilinat on ka koos katiga kuulda, vahest ültse mitte ja vahel päris tugevalt. Ei usu, et keegi sellel Passatil on kati vahelt välja võtnud, vaadates mis jupid seal auto küljes olid (pole veel B varuosa leidnud mis oleks eelmise omaniku poolt külge pandud :O ). Lisaks kati paun ka ilusti olemas ja mingeid lõikamis jälgi pole.
Katalüsaatori eemaldamise kohapealt olen alati soovitanud teda läbi puurida summuti toru läbimõõtu. Ülejäänu jäägu seinakülge,et ei tekiks ,,trummi PÕRINAT,,
õiges mõõdus torujupi punktimine kahest otsast vältimaks selle poti plärisemist ei saaks nimetada efektiks?...ei pea seda katalüsaatorijääki sinna kolisema jätma...varem v hiljem see kolisema seal hakkab
ISERmod kirjutas:
edit. Kuskohast muidu see avaposti pilt pärit on?
Esialgne pilt on pärit kas siis passatworld-ist või google image otsingust märksõnade alt "decat" või " TDI cat replace"
täpselt ei mäleta.
Otsi ebayst...olen ka ise vaadanud aga kuna juba decat nn ennem mind tehtud siis ei näe pointi kulutada. Kui sul pott täitsa tühjaks löödud ja peale suka tibintobin siis eks sa ise vaata kas kannatab see raha pmt tühja köhida v mitte...mingit performance effekti ta sul enam ei anna kui see pann niigi juba tühi!
Kopsuvähk koos muu lebraga tervitab teid kõiki, kes diisli kat-i vajadusest pole aru saanud. Kui vähk juba kallal siis arusaadav, et minek juba. Ikka juhtub, kui mõttest pole aru saanud, vanus juba koorem või muid raskusi. Noored ja need, kes oma lähedaste peale mõtlete siis kooli tagasi läbima seda peatükki, kus Nox läbitakse. See ei ole roheliste teema. Ise istute selle pa** sees permanentselt.
tlauri kirjutas:Kopsuvähk koos muu lebraga tervitab teid kõiki, kes diisli kat-i vajadusest pole aru saanud. Kui vähk juba kallal siis arusaadav, et minek juba. Ikka juhtub, kui mõttest pole aru saanud, vanus juba koorem või muid raskusi. Noored ja need, kes oma lähedaste peale mõtlete siis kooli tagasi läbima seda peatükki, kus Nox läbitakse. See ei ole roheliste teema. Ise istute selle pa** sees permanentselt.
Sorry noo....Tesla jaoks läks raha diisli remondile ära. Teise osa jõin maha ja kolmanda eest lõbutsesin. Sh. käisin oma diisliga reisil, palkasin lõbutüdruku ja põletasin USA rauas veel diislit. https://www.youtube.com/watch?v=XUQ2rtm7axQ[/video]
Viimati muutis R36, 28 Apr 2015, 00:25, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
20. sajandi traktoristi kutsehaiguste pareto oli kilpnääre, kopsuvähk ja impotentsus.
Vaesus ei anna häbeneda ehk pange edasi kuni veel impotentsus pole maha niitnud. Osadel paistab, et juba hilja.
tlauri kirjutas:Kopsuvähk koos muu lebraga tervitab teid kõiki, kes diisli kat-i vajadusest pole aru saanud. Kui vähk juba kallal siis arusaadav, et minek juba. Ikka juhtub, kui mõttest pole aru saanud, vanus juba koorem või muid raskusi. Noored ja need, kes oma lähedaste peale mõtlete siis kooli tagasi läbima seda peatükki, kus Nox läbitakse. See ei ole roheliste teema. Ise istute selle pa** sees permanentselt.
Saan aru et kat`i soovitakse eemaldada 1,9 81kw mootorilt mille kat pärineb DOC põlvkonnast (Diesel Oxidation Catalyst), mille peamiseks eesmärgiks seal on oksüdeerimiseks süsivesinikud ja süsinikmonooksiide hapnikuga, moodustades süsinikdioksiidi ja vee ehk maakeeli siis praktiliselt kõrvaldada diisli põlemisest tulenevat lõhna ja aitab vähendada nähtavaid osakesi (tahma). Mingite Nox ühendite eemaldamisest selle kat`i puhul rääkida ei saa.
Jaanus
Viimati muutis tants, 28 Apr 2015, 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Sellel on vahetu seos Nox-ga aga peamine on diisli peenosakesed, mis kopsude kaudu sisenevad inimesel sisuliselt vahetult vereringesse tekitades lämmastikdioksiididega eriti ohtliku kombinatsiooni. Sellist nitraadimürgitust kutsutakse "sinise beebi sündroomiks", kuna tekkinud hapnikupuuduse tõttu muutub nahavärv sinakaks ja see on imikule muide välk-surma tekitav.
Mõlge selle peale noored, kes te oma kaasasid ja väikseid lapsi sõidutate!
Siin ka kiire selgitus, mis on DOC ühist Nox-ga. http://www.nettinc.com/information/emis ... n-catalyst" onclick="window.open(this.href);return false;
tlauri kirjutas:Sellel on vahetu seos Nox-ga aga peamine on diisli peenosakesed, mis kopsude kaudu sisenevad inimesel sisuliselt vahetult vereringesse tekitades lämmastikdioksiididega eriti ohtliku kombinatsiooni. Sellist nitraadimürgitust kutsutakse "sinise beebi sündroomiks", kuna tekkinud hapnikupuuduse tõttu muutub nahavärv sinakaks ja see on imikule muide välk-surma tekitav.
Mõlge selle peale noored, kes te oma kaasasid ja väikseid lapsi sõidutate!
Siin ka kiire selgitus, mis on DOC ühist Nox-ga. http://www.nettinc.com/information/emis ... n-catalyst" onclick="window.open(this.href);return false;
DOC kat`i mõju siiski NOx ühendite suurusele on väga väike. Antud masinal on NOx ühendite ohjeldamiseks paigaldatud EGR.
Jaanus
Viimati muutis tants, 28 Apr 2015, 16:02, muudetud 1 kord kokku.