Probleem roolivardaga?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Miracl3
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Mär 2015, 20:03
Telefon: 5555555
Skype: Gr00veaN
Auto: VW Passat B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Probleem roolivardaga?

Lugemata postitus Postitas Miracl3 »

Tervist lugupeetud foorumirahvas,

hiljuti tekkis meie Passatil probleem, et roolivõimendi õli hakkas väga kiiresti otsa saama. Uurisin pisut põhjust ning sain lekkekohale jälile.
Nimelt kipub õli lekkima just roolivarda ühest otsast. Täpsemalt kohast (vist tihendist või sellisest lainelisest kummist), kuhu ühendatakse roolivõimendi.

Sooviksin seetõttu küsida paar küsimust targemate inimeste käest :

1) Kas selline lekkimine tähendab automaatselt roolivarda täielikku vahetamist ehk lühidalt siis remonti hinnaga ca 600 eurot ?
2) Kas on mõni alternatiivne variant (eelistatult odavam ning et ei oleks vaja roolivarrast vahetada) antud probleemi lahendamiseks?
3) Kui lähebki varda vahetamiseks, kas siis eelistada olemasoleva vana varda taastamist, taastatud varda ostmist (vana latt vastu) või pigem soetada uus?
4) Kas kellelgi on esinenud sarnast probleemi? Milline oli lahendus?

Loodan, et saate mulle vastu tulla ning kuldaväärt tagasisidet anda.
Lugupidamisega ning vastuseid oodates!

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1735
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Probleem roolivardaga?

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Miracl3 kirjutas:Tervist lugupeetud foorumirahvas,

hiljuti tekkis meie Passatil probleem, et roolivõimendi õli hakkas väga kiiresti otsa saama. Uurisin pisut põhjust ning sain lekkekohale jälile.
Nimelt kipub õli lekkima just roolivarda ühest otsast. Täpsemalt kohast (vist tihendist või sellisest lainelisest kummist), kuhu ühendatakse roolivõimendi.

Sooviksin seetõttu küsida paar küsimust targemate inimeste käest :

1) Kas selline lekkimine tähendab automaatselt roolivarda täielikku vahetamist ehk lühidalt siis remonti hinnaga ca 600 eurot ?
2) Kas on mõni alternatiivne variant (eelistatult odavam ning et ei oleks vaja roolivarrast vahetada) antud probleemi lahendamiseks?
3) Kui lähebki varda vahetamiseks, kas siis eelistada olemasoleva vana varda taastamist, taastatud varda ostmist (vana latt vastu) või pigem soetada uus?
4) Kas kellelgi on esinenud sarnast probleemi? Milline oli lahendus?

Loodan, et saate mulle vastu tulla ning kuldaväärt tagasisidet anda.
Lugupidamisega ning vastuseid oodates!
Pigem soetada taastatud latt ja vana vastu. Kestab ka ja saab hea.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Probleem roolivardaga?

Lugemata postitus Postitas GTI »

Roolivarda all mõistetakse sisemist roolivarda liigendit mis kinnitub roolilati otsa (kummikatte all) ja lekkega pole sel detailil pistmist. Lati remont või vahetus lekke puhul.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Miracl3
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18 Mär 2015, 20:03
Telefon: 5555555
Skype: Gr00veaN
Auto: VW Passat B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Probleem roolivardaga?

Lugemata postitus Postitas Miracl3 »

Tänud vastuste eest.

Peale mõtlemist otsustasime olemasolev roolilatt taastada. Töökojaks valisime Remmon OÜ Tallinnas, kes pakkus seda teenust üsna soliidse hinna eest (~250 eurot). Taastamiseks kulub neil ca 2,5 päeva.

Kas kellelgi on kogemust antud töökojaga?
Kas see hinnapakkumine on muidu normaalne sellise töö jaoks?

Lugupidamisega ning tänan!

Vasta

Mine “Veermik”