Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Mis asi see on ja miks see hea või halb on? See on kolme voolikujupiga ja pimedaks otsad tehtud ja pistik käib ka külge ja vastand on ka olemas, aga voolikud kõik pimedad Kas vajalik asi auto töös?. Pilt ka. http://www.upload.ee/image/4736936/106.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis maaan78, 22 Mai 2015, 15:24, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Kas 66kw Passatil oli geomeetriaga turbo? Pildil tundub olema turbo geomeetria juhtimis klapp (vähemalt 81kw seal kandis ta on) aga sel juhul ei tohiks turbo ka toimida kui mingit muud aretust seal tehtud pole.
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
No ma aru küll ei saa, et miskit ümber ehitatud. turbo ise töötab ja jõudu on. Niipalju oskan veel lisaks panna, et kindlasti üks otstest, mis pimedaks tehtud peaks minema turbo ja õhupuhasti vahelise lõdviku külge, ka see ots, mis lõdviku küljes on pimedaks tehtud. Pildil pole pistikut küljes, aga tegelikult seal on ka pistik küljes.
Viimati muutis maaan78, 22 Mai 2015, 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
EGR-i klapp pakun. Kas EGR-il vaakumvoolik küljes?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Ei ole, see ka pime, aga see voolik jookseb sisse-väljalaske kollektorite pealt salongi poolsesse osasse. Pean veel järge ajama, kuhu jõuab, äkki tuleb ringiga tagasi.100avant kirjutas:EGR-i klapp pakun. Kas EGR-il vaakumvoolik küljes?
Kontakt: 58268664
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Siin siis pilt, kus ka natuke mootorit näha, et asukohast paremat aimu saaks. Ikkagi aru ei saa, et mida see paremaks, või halvemaks tegema peaks? Üks voolik sealt samast peaks minema turbo ja õhupuhasti vahelisele lõdvikule.
Viimati muutis maaan78, 23 Mai 2015, 16:00, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Olen jah täitsa unustanud, koodiks on AHU. Võib-olla mõtetu vidin vahel, aga eks tal oma töö ikka olnud on.
Viimati muutis maaan78, 23 Mai 2015, 18:01, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Nagu mainisin 81kw täpselt seal kohas turbo geomeetrat juhtiv klapp aga pildilt tundub, et sellel turbol pole geomeetriat. Täitsa huvitav kohe oleks teada mis seal siis orginaalis 66kw peaks olema. 

- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Me vist ei saagi seda teada, mis see on. Peaks ka reaalselt kontrollima, mis mootorikood on, ahu on pandud siia kirja paberite järgi, äkki see kellegi poolt teine pandud kunagi ja see vidin külge jäänud, samas tekib küsimus, et miks sellele asjandusele olemas ka vastand pistik, mis sinna käib?J.Aru kirjutas:Nagu mainisin 81kw täpselt seal kohas turbo geomeetrat juhtiv klapp aga pildilt tundub, et sellel turbol pole geomeetriat. Täitsa huvitav kohe oleks teada mis seal siis orginaalis 66kw peaks olema.
Viimati muutis maaan78, 25 Mai 2015, 08:02, muudetud 2 korda kokku.
Kontakt: 58268664
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Tõstan uuesti teemat. UUrisin siis antud juppi ja tuleb välja, et tegu on turbole väga tähtsa asjaga ja kõik see aastake olen nii ringi sõitnud, et kõikidesse aukudesse pimedad ette pandud. Kas see aastake ka halvasti mõjunud on, ei tea, aga turbo igaljuhul töötab. Testisin ka seda klappi ja see ei tööta, pistik ja juhtmed korralikud ja annavad plussi ja mass impulsi ilusti ajust, vist oli nii, et tuli mass ajust: http://www.eter-mot.info/files/028906283F%202.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false; kood 028 906 283 F APG Kui nüüd uue tüki saan, kuidas siis ühendada, kas see võiks õige olla? http://obrazki.elektroda.pl/5158492600_1348175237.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontakt: 58268664
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Ja muidugi jutu jätkuks veel see, et mis ma siis iga päev sõites pekki võin keerata, turbo ise? Ise seni pole rohkem, ega vähem sõit, kui 2,6 km. päevas tööle-koju tagasi. Ma saan aru, et olen see aastake siis ülerõhuga sõitnud.
Kontakt: 58268664
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Kas kõikidel voolikutel on pimedad ees? Ka sellel mis turbo juurest tuleb? Kui nii siis ei tohiks turbo ültse rõhku puhuda minuteada (vaakumiga liigutab labasid sellesse asendisse, et turbo rohkem rõhku puhuks).maaan78 kirjutas:Ja muidugi jutu jätkuks veel see, et mis ma siis iga päev sõites pekki võin keerata, turbo ise? Ise seni pole rohkem, ega vähem sõit, kui 2,6 km. päevas tööle-koju tagasi. Ma saan aru, et olen see aastake siis ülerõhuga sõitnud.
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
sellel nii pandud, et turbolt voolik pandud otse turboklapi liigutamiseks, saan aru, et see vale, peaks minema läbi turborõhu anduri. See viimane siis mitte korras ja pimedad ees. Oskab keegi öelda, kas see ühendamisviis õige? http://obrazki.elektroda.pl/5158492600_1348175237.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis maaan78, 27 Juul 2015, 05:48, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Turbo rõhu andur ju aju küljes. See vidin on magnetklapp ja see seal turbo wastegate-i kambri ja turbost väljuva rõhu vahel? Turbo peaks ikka wastegate-iga olema. Järelikult selle klapi puudumine turbo rõhku ei tõsta... Klapp just selleks tõstmiseks seal vahel ongi et turbo rõhku mitte wastegate-ni lasta kui aju nii otsustab?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Jah, ok veits valesti sai, mõtted ja kirjutamine omavahel. Aga kui uue klapi saan ja voolikud ühendada nii, nagu sellel lingil, siis asi timm, kui just varrast näpitud pole. Ausaltöelda juhe koos ja ei saa väga aru turbo tööst just vaakumi koha pealt. Uus voolik ja ka see vidin: http://www.eter-mot.info/files/028906283F%202.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false; ja otsida abi targematelt, kes ka vaatab, et turbo töötab ilusti.100avant kirjutas:Turbo rõhu andur ju aju küljes. See vidin on magnetklapp ja see seal turbo wastegate-i kambri ja turbost väljuva rõhu vahel? Turbo peaks ikka wastegate-iga olema. Järelikult selle klapi puudumine turbo rõhku ei tõsta... Klapp just selleks tõstmiseks seal vahel ongi et turbo rõhku mitte wastegate-ni lasta kui aju nii otsustab?
Viimati muutis maaan78, 27 Juul 2015, 06:44, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Ei tohiks ju turbol selle mootoriga vaakumiga juhtimist olla. See klapp käib ju turbo wastegate ja rõhu all oleva õhutorustiku vahele. Kolmas ahel läheb pm õhufiltrist tahapoole enne turbot õhutorustiku külge. Ja nüüd aju püüab selle klapi sisse/välja lülitamisega kontrollida turbo rõhku enda soovitud suunas, ühendades wastegate-i mineva ahela kas turbo toodetud ülerõhuga või õhufiltri järel oleva atmosfäärirõhuga.
Sul ju VCDS olemas? Saad measuring blockide all võrrelda õhurõhu näite ju.
Sul ju VCDS olemas? Saad measuring blockide all võrrelda õhurõhu näite ju.

Viimati muutis 100avant, 27 Juul 2015, 20:01, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Passat b5 97a. 66 kw diisli jupp.
Jah kaabel olemas, olen vaikselt kõige muu kõrval programmiga sinasõprust proovinud teha ja tegelikult veel õpin alles kaabliga ringi käima100avant kirjutas:Ei tohiks ju turbol selle mootoriga vaakumiga juhtimist olla. See klapp käib ju turbo wastegate ja rõhu all oleva õhutorustiku vahele. Kolmas ahel läheb pm õhufiltrist tahapoole enne turbot õhutorustiku külge. Ja nüüd aju püüab selle klapi sisse/välja lülitamisega kontrollida turbo rõhku enda soovitud suunas, ühendades wastegate-i mineva ahela kas turbo toodetud ülerõhuga või õhufiltri järel oleva atmosfäärirõhuga.
Sul ju VCDS olemas? Saad measuring blockide all võrrelda õhurõhu näite ju.

Kontakt: 58268664