Tere Volkaristid.
Esitan küsimuse teemal, millega keegi siinsetest ehk varasemalt juba kokku puutunud.
Nimelt on plaanis lähiajal soetada T5 või T4 nelivedune pisike kaubik. Kuna neid on tehase poolt olemas nii kahe- kui kolmekohalistena siis mis keerukused tuleks läbida nimetatud kaubiku legaalselt kolmekohaliseks saamiseks- osta romulast kahene kõrvalistuja iste ja turvavöö ja minna ARK tehnoosakonda ettenäitama või veel miskit?
Tänud sõbralike nõuannete eest ette.
Terv. 47kW
Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?
Ametlikust esindusest tuleb saada paber, mis tõendab, et kasutatud on originaal osi ja paigaldatud nii nagu tehases on ette nähtud. Selle paberiga MNT Ametisse ja lased muudatused vormistada.47kW kirjutas:Tere Volkaristid.
Esitan küsimuse teemal, millega keegi siinsetest ehk varasemalt juba kokku puutunud.
Nimelt on plaanis lähiajal soetada T5 või T4 nelivedune pisike kaubik. Kuna neid on tehase poolt olemas nii kahe- kui kolmekohalistena siis mis keerukused tuleks läbida nimetatud kaubiku legaalselt kolmekohaliseks saamiseks- osta romulast kahene kõrvalistuja iste ja turvavöö ja minna ARK tehnoosakonda ettenäitama või veel miskit?
Tänud sõbralike nõuannete eest ette.
Terv. 47kW
See kust osad pärit on, see veel ei huvita kedagi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?
peaasi,et istuvad orig kinnitustega!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?
T4 puhul küll selliseid nõudeid pole, et pead esindusest paberi võtma istmekohtade muudatuse tegemiseks.
Viimati kui ARK is käisin selle küsimusega öeldi, et istmete kinnitused peavad olema tehase poolsed ja sellega jutt lõppes.
E: Tartu ARK tehnoosakond oli see koht siis.
Viimati kui ARK is käisin selle küsimusega öeldi, et istmete kinnitused peavad olema tehase poolsed ja sellega jutt lõppes.
E: Tartu ARK tehnoosakond oli see koht siis.
Viimati muutis rako, 02 Juun 2015, 08:08, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?
Pidid ikka väga hea tuju päeval sinna sattuma, tavaliselt ei hakka ametnikud sul masina poole vaatamagi, kui vastavat paberit näpus pole. Margist ja mudelist see küll ei sõltu, kõigile kehtivad ühtsed nõuded.rako kirjutas:T4 puhul küll selliseid nõudeid pole, et pead esindusest paberi võtma istmekohtade muudatuse tegemiseks.
Viimati kui ARK is käisin selle küsimusega öeldi, et istmete kinnitused peavad olema tehase poolsed ja sellega jutt lõppes.
E: Tartu ARK tehnoosakond oli see koht siis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....