Aku laadimine passatil
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Aku laadimine passatil
tere
kas 14,3v on normaalne pinge auto t??tamisel(ilma tulede ja muude v?rkidega)akul.
ja samas kui koormuse peale panen langeb 13,6-13,8 peale.ja ku gaasi annan(p??rded t?usevad-peaks ka genekas rohkem pinget andma) muutub pinge vaid mingi 2-3V on see normaalne?
ja kui ilma koormuseta t??tab ja gaasi annan siis kah pinge ei t?use eriti kah migi 3Vmax
autoks passat 2.0 91a
kas 14,3v on normaalne pinge auto t??tamisel(ilma tulede ja muude v?rkidega)akul.
ja samas kui koormuse peale panen langeb 13,6-13,8 peale.ja ku gaasi annan(p??rded t?usevad-peaks ka genekas rohkem pinget andma) muutub pinge vaid mingi 2-3V on see normaalne?
ja kui ilma koormuseta t??tab ja gaasi annan siis kah pinge ei t?use eriti kah migi 3Vmax
autoks passat 2.0 91a
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Normaalne laadimispinge on 13,8...14,3V ilma koormuseta ning koormusega v?ib see kukkuda ~0,5...0,7V v?rra olenevalt autost. Pingeregulaator hoiab pinget just ?lalnimetatud vahemikus mitte ei tohiks suureneda see p??rete t?ustes 2...3V v?rra (15...16V-ni) mis oleks selgelt ?lelaadimine. Oluline on veel et see pinge oleks m??detuna aku klemmidelt mitte generaatorilt kuna viletsate juhtme?henduste korral v?ib pinge genekal ja akul erineda ~0,5V mis oleks liiga suur pingekadu.
Seega peaks su autol olema laadimine igati normis.
Seega peaks su autol olema laadimine igati normis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
aga 2n?dalat tagasi s?idu peal j?rsku hakkas (90km/h)j?nksutama,tuled kadusid ?ra ja l?puks ei l?inud ka k?ima-aku oli jumala t?hi. kuigi auto peaks ju s?ites laadima.
siis n??d olen akut nii p?rast kaht n?dalat laadinud kuna akul(delphi aku) on peal inikaator.mis kui helendab roheliselt on aku ok ja kui on must siis on vaja laadida.
harja tunduvad olevat normid igaks juhuks ostsin uued kuna on kogemus kus t?iesti normaalse pikkusega harjad ei toiminud(mitte selle autoga)
?kki s?idu ajal ei lae?
paneks aku klemmise vahele voltmeetri ja s?idu ajal vaataks kas laeb.-on sellel m?tet:P
siis n??d olen akut nii p?rast kaht n?dalat laadinud kuna akul(delphi aku) on peal inikaator.mis kui helendab roheliselt on aku ok ja kui on must siis on vaja laadida.
harja tunduvad olevat normid igaks juhuks ostsin uued kuna on kogemus kus t?iesti normaalse pikkusega harjad ei toiminud(mitte selle autoga)
?kki s?idu ajal ei lae?
paneks aku klemmise vahele voltmeetri ja s?idu ajal vaataks kas laeb.-on sellel m?tet:P
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Ei usu, et akus kala on.. Vaata genekalt akuni jooksev juhe ?le ja asi j?lle toimib. Mul oli sama kala, et suri s?idu peal v?lja ja enam k?ima ei l?inud. Viga oligi selles, et see j?me juhe, mis geneka juurde jookseb - selle geneka poolne ots oli l?bi m?danend.. Aku tuli(armatuuris) ka kergelt h??gus ainult, korralikult ei p?lend ja veast sain alles siis aru kui teepeal istusin:P
Kui aku pees oleks ja auto k?iks siis poleks mingit probleemi, egas ta aku pealt ei s?ida ju, ikkagi genekas on s?idu ajal toiteallikaks..
[Muudetud: 23-1-2006 Insomnia]
Kui aku pees oleks ja auto k?iks siis poleks mingit probleemi, egas ta aku pealt ei s?ida ju, ikkagi genekas on s?idu ajal toiteallikaks..
[Muudetud: 23-1-2006 Insomnia]
IGA PÄEV pressin rõõmsa näoga masuuti! :D
t?na j?in j?lle teele:mad::mad:
s?idu ajal bensiini seier j?rsku n?itab alla poole paagi(eile olin paagi t?is tankinud) siis sain kohe aru ,et j?lle aku t?hi
juhtmed genekast akuni vaatasin ?le ei silmanud mingeid defekte.ja teine aku on liiga suur ei mahu sinna pessa ?ra
aga k?siks ,et kui vahest s??te sisse keeramisel ei p?le aku tuli normaalselt peaks see ju p?lema aga mul m?nikord ei p?le.
v?ibolla on see probleemi allikas?
[Edited on 20-2-2006 by tigedik]
s?idu ajal bensiini seier j?rsku n?itab alla poole paagi(eile olin paagi t?is tankinud) siis sain kohe aru ,et j?lle aku t?hi
juhtmed genekast akuni vaatasin ?le ei silmanud mingeid defekte.ja teine aku on liiga suur ei mahu sinna pessa ?ra
aga k?siks ,et kui vahest s??te sisse keeramisel ei p?le aku tuli normaalselt peaks see ju p?lema aga mul m?nikord ei p?le.
v?ibolla on see probleemi allikas?
[Edited on 20-2-2006 by tigedik]
esimene abivahend sellele on hetkeks p??rded ?le 3500 ja ergutus toimub generaatori enda pealt automaatselt... Teine ja lihtsam moodus on j?lgida s??te sissekeeramisel tulukest ja selle mittep?lemisel kaasa aidata p?lemahakkamisele "kerge" p?rutusega armatuurlaua pihta.. kui autost ?kskord kahju hakkab, v?id v?tta kelladeploki lahti ja LED tulukese kontaktid ?ra puhastada ja v?lja m?elda mingi s?steemi, et kontaktid edaspidi p?siksid ?hendatud (tinutamine n?iteks)
kiirsõidutraktor
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Mul oli t?pselt sama jama, aku sai s?idupeal t?hjaks. Kuigi oli tuttuus aku peal. Slepis t?mmates l?ks ilusti tookord k?ima ka aga l?i k?rsahaisu sisse hilje, elektriku juures selgus et soojendusnuppude plokk vmi. Oli ?ra k?rssand. Ja ka aku oli omadega ?htal. egas midagi, vahetati see nuppude plokk ?ra panin vana aku peale ja asi t??tab ( samuti starterip?hi vahetati ?ra )N??d nagu asi t??tab aga j?nskutab ikka sooja mootoriga, rahvas r??gib et kas k?ttefilter v?i pump on omadega pees!
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!
laadimis tuli ei p?le s??te sisse keeramisel mitte auto t??tades(s??te sissekeeramisel ei saa p??reid korrigeerida)
ja m?nikord see tuli p?leb ka auto t??tades siis nagu ?eldi olen natuke gaas andnud ja tuli on kustunud
mul krokodiilidega l?ks kah k?ima aga k?is 3min siis oli aku j?lle jumala t?hi.n??d olen laadinud teda iga kahe n?dala tagant
aga kas siis asi on laadimistulele minevas ?henduses?
[Edited on 21-2-2006 by tigedik]
[Edited on 21-2-2006 by tigedik]
ja m?nikord see tuli p?leb ka auto t??tades siis nagu ?eldi olen natuke gaas andnud ja tuli on kustunud
mul krokodiilidega l?ks kah k?ima aga k?is 3min siis oli aku j?lle jumala t?hi.n??d olen laadinud teda iga kahe n?dala tagant
aga kas siis asi on laadimistulele minevas ?henduses?
[Edited on 21-2-2006 by tigedik]
[Edited on 21-2-2006 by tigedik]
nii arvatavasti viga leitud asi on selles et vahest kui see aku tuli mul s??te sissekeramisel ei p?le ei saa genekas eelmagneetimis voolu mis on mingi 1,5v ja akut ei laeta.
probleemi allikas on arvatavasti k?lm joode sest n?puga seda dioodi liigutades ta vahest p?leb -- vahetan kogu kellade ploki ?ra.ja vaatn mis siis teeb.
probleemi allikas on arvatavasti k?lm joode sest n?puga seda dioodi liigutades ta vahest p?leb -- vahetan kogu kellade ploki ?ra.ja vaatn mis siis teeb.
Mul j?nksutab just sooja mootoriga. nagu paneb m?tlema et ehk k?ttefilter umbes, kuna k?last peast saab ju rohkem k?tet k?tte ning soojast peast saab v?hem mille t?ttu ei tule k?tus enam filtrist korralikult l?bi.Algselt postitas: erkkiEndal j?nksutas ka nii k?lma kui sooja mootoriga j?rsult gaasi andes,kuid peale mootori temperatuurianduri vahetust kadus ?raOriginally posted by Passat517
N??d nagu asi t??tab aga j?nskutab ikka sooja mootoriga, rahvas r??gib et kas k?ttefilter v?i pump on omadega pees!![]()
( palju see temperatuuriandur maksis ka? )
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!