1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Pöördun uuesti klubirahva poole, lootes koos lahendust leida. Vaevab mind auto ostust saadik sinine suits. Vahepeal lõin juba käega, kuna ei osanud enam midagi teha kui lihtsalt sõita. Nüüd kui ülevaatus tulemas tahaks ikkagi auto korda saada, kuna eelmine aasta heideti mulle seda sinist suitsu juba ette.
Probleem on selles, et kohapeal umbes 3000RPM ajab meeletult sinist suitsu. Külma mootoriga on asi hullem ja siis on näha isegi tühikäigul, soojast peast ei tule tühikäigul midagi ainult pööretel. Sõites olen peeglist näinud ainult külma mootoriga, soojalt ei saa enam aru. Olen läbi lugenud kõik inglise keelsed foorumid ja otsinud ka mujalt, kuid täpselt selliseid sümptomeid nagu minu autol pole leidnud. Käima läheb väga hästi, nii soojalt kui külmalt. Muresid on veelgi. Nimelt autol puudub erksus. Hakkab elama alles 2000RPM juures. Enne seda sõidaks nagu vabalthingavaga. Ma tean, et see pole õige sest olen proovinud mitme sama mootoriga autoga sõita ja no on suur vahe. Peale kahtetuhandet pööret haakub turbo järgi ja siis liigub normaalselt.
Proovitud/tehtud järgnevad asjad:
Kat tühi
EGR kinni
Pumba ajastus ja küttekogus on paigas
Turbo uus koos VNT klapiga ning varda pikkus on seadistatud
Geomeetria puhastatud
Õhulugeja puhastatud
Sisselase tühjaks põletatud + uus tihend
Küttesefilter vahetatud kevadel
Koguaeg korrapäraselt õli vahetatud(Valvoline Maxlife) + viimane kord lisasin õlilisandit mis pidi kompressiooni tõstma
Vaakumvoolikud vahetatud + katsetamise eesmärgil vaheasin ka N75 ja EGR solenoidid omavahel ära, ikka sama.
Pihusti näidud kõiguvad seal 0.20 juures. Huvitaval kombel näitab minu odav kaabel ainult kolme pihusti näitu, vb see normaalne?

Asjad mida veel märganud olen:
Hommikul külma mootoriga liigub auto märgatavalt paremini ja ei olegi nii väga tunda seda turbo lagi, millest ülevalpool juttu oli.
Õhulugeja näitab tühikäigul koguaeg ~430mg/str mis minuarvates on palju. Kolmanda käiguga laba andes nägin ~1100mg/str

Auto on ~450 000 sõitnud. Ma tean, et seda on palju ja peaks remondile mõtlema aga ta ei tundu üldse kohvi kui pöördeid üle 2000 hoida.. :D
Igasugused ettepanekud oodatud.
Viimati muutis Sander., 02 Juul 2015, 20:45, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Seoses selle jutuga tekkis kohe tekkis palju küsimusi. :)
1.Kas turbo sai päris uus peale, mitte teise mehe vana?
2.Sisselase on ainult õliniiske või ikkagi konkreetselt õli torudes?
3.Kuidas turbo ja õhulugeja näidud jooksevad reaalsed vs. aju poolt soovitud (kuigi see ei tohiks suitsemist põhjustada)?
4.Kas ja kui palju on õlikadu?
Pihusti näite peabki kolm olema, kuna 1. näit on kolmanda silindri võrdlus esimesega, teine näit kolmanda silindri võrdlus teisega ja kolmas näit võrdlus neljandaga.
Ja ei ütleks, et sellise läbisõidu puhul peaks kohe kindlasti remondile mõtlema hakkama. Eks kindlasti kõik oleneb ka eelnevatest omanikest, kuidas hooldatud jne. aga paljud sellised mootorid veel rohkem läbi sõitnud. Endal ka peres sama mootoriga Passat, mis ka sinna kanti läbi sõiduga ja sinist ei viska kuidagi, minek ka täitsa hea ning pole ilma olnud, millal see auto ei käivituks, ptui, ptui, ptui. 8) Väike klõbin on aga loodetavasti hüdrotõukurid teevad seda.
Viimati muutis J.Aru, 30 Juun 2015, 18:40, muudetud 2 korda kokku.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

1.Tellisin Leedust firmast nimega Nerings uue tasakaalustatud turbo CHRA.
2. Nii ja naa, pigem õliniiske ikkagi, mõnes kohas on jah kerge õliloik.
3. Turbo rõhk jookseb suht ühte aju poolt soovituga kui ta lõpuks vungi ülesse saab. Tundub nagu oleks ilma geomeetriata turbo kuigi vaakum on olemas ja varras liigub ilusti. Õhulugeja oli kolmandaga minna andes koguaeg 1000+ 3000rpm juures.
4. Õlikadu on aga suitsemist on rohkem seega tundub, et see sinine on pigem põlemata küttus kui õli. Karteritihend ka lekkib ja mõnest kohast veel kergelt leemetab. Ütleme nii, et iga ~6000 km järel peab ikkagi natuke juurde panema. Konkreetselt kogust ei ole vaadanud, et kui palju. Kui see sinine suits oleks kõik õli siis ma arvan, et ma peaks iga 1000 kilomeetri tagant peale valama.

Mõtlesin ka seda, et äkki õhulugeja teeb seda nalja. Kas on võimalik, et õhulugeja näit liiga kõrge ja tänu sellele annab aju liiga palju küttet peale, mida mootor ära põletada ei jõua? Küttekulu on ka kõrge ~7 sajale normaalse sõidustiiliga ja väga kliima kasutaja pole. See õhulugeja hetkel on peamine kahtlusalune kuna see on mingi noname kärakas. Ühtegi kirja korpuse peal pole, järelikult hiinakas.
Viimati muutis Sander., 30 Juun 2015, 19:03, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Aga alguses ei jõua turbo rõhk aju poolt soovitule järgi? Idee poolest õhulugeja vea korral peaks õhulugeja lahti ühendamine sinise suitsu kaotama. Ehk siis isiklikult prooviksin seda. Kui ikkagi õhulugeja viga ei ole vaataksin ise järgmisena pihustite poole (viiks stendi) ja mõõdaks üksiti surved ka üle.
Viimati muutis J.Aru, 30 Juun 2015, 19:21, muudetud 1 kord kokku.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Tegin kiirelt ühe logi. 3 käik ja lapp põhjas.
http://www.upload.ee/files/4811657/MAF_ ... t.csv.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Veel võib vaadata temperatuuriandurite poole (jahutusvedelik ja kütus)
Kui on võimalus siis proovi ka teist õhulugejat ( soovitan Bosch i toodangut ja Bosch i oma korpuses )
Vaata ka õhuleket enne turbot (et lisaõhku ei saa)
Viimati muutis Riho72, 30 Juun 2015, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Temp anduri peab nagunii uue ostma, too on vaga ja paneb juba vahest segast. Kui palju küttuse temp olema peab? Vaatan kodus kohe kaabliga üle. Mis logist arvate? Peaks ju olema normaalne?

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Surfasin siin veel, ja selgus, et selle logi järgi mis ma eelnevalt postitasin on rõhku liiga palju ja madalatel pööretel ei toimu midagi. Näppisin nüüd seda VNT varrast igate pidi ja no minu mõistus sai otsa. http://uk-mkivs.net/topic/34834-vnt-tdi ... -problems/" onclick="window.open(this.href);return false; Siin teemas kirjutab sula selgelt, et varrast pikemaks tehes peaks EGR duty cycle vähenema. Tegin pikemaks vähehaaval 4 korda. Mitte S***agi ei paranenud. Peale 3000 pööret on ikkagi rõhk laes. Mõtlesin siis, et keeran varrast oluliselt lühemaks, nii proovimise eesmärgil ja ikkagi sama pull, ainult et alguses läks erksamaks. Kadus hetkel igasugune tuju seda varrast rohkem näppida. Mida nüüd proovida. Äkki teeb hoopis rõhuandur seda nalja?

Mõned pildid:
1. pikemaks keeramine
► Näita Spoilerit
2.pikemaks keeramine
► Näita Spoilerit
3. pikemaks keeramine
► Näita Spoilerit
Oluliselt lühemaks keeramine
► Näita Spoilerit
Mida nüüd proovida??
Oleks väga tänulik kui keegi viitsiks sama mootoriga passatiga mulle grupp 11 logi teha 3 käik 1500-4000 rpm
Viimati muutis Sander., 02 Juul 2015, 20:20, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kindel, et varda pikkus ka muutus? Kellegi autoteemast jäi silma kus tahtis varda pikkust muuta aga keeras kuidagi valesti vms. ja käis vist koos kõigega ringi ehk varda pikkus reaalselt ei muutunud.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Kindlasti muutus. Seda ju näha kui peale reguleerimist need kaks 10mm mutrit kinni keerad. Keerasin sellest mutrist mis on varda keskel, niiet pikkus pidi muutuma.

Pilt
Viimati muutis Sander., 02 Juul 2015, 20:41, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Nagu ka enne küsiti siis ega kuskil õhulekkeid pole? Endal kahjuks kogemus turbo osas puudub ja rohkem aidata ei oska...

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Olen kõik üle vaadanud, cooler on hädine(Plastmass vastu hõõrunud kunagi) aga otsest auku seal siiski ei paista olevat. Muud torud/lõdvikud kõik kontrollitud ja tunduvad korras olevat.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja muud anomaaliad

Lugemata postitus Postitas audivana »

J.Aru kirjutas:Kindel, et varda pikkus ka muutus? Kellegi autoteemast jäi silma kus tahtis varda pikkust muuta aga keeras kuidagi valesti vms. ja käis vist koos kõigega ringi ehk varda pikkus reaalselt ei muutunud.
Mina keerasin aastal 2012 või 2013 seda varrast. Mul oli ta muidugi teistsugune kui üleval pildil.
Ma keerasin kontra lahti ja kukkusin lühemaks keerama. Reaalselt ei juhtunud midagi.Varras keerles lihtsalt potsikus ringi :D Tegelt tuli varras alt otsast ära võtta ja siis sisse keerata.

All oleval jutus pildil mul samasugune.
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=3276&page=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis audivana, 02 Juul 2015, 21:04, muudetud 2 korda kokku.

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Sander reguleeris varda pikkust õigesti.
Rõhuandur võib ka muidugi vigane olla, minul tuvastati selle viga arvutiga.
Kui ei eksi siis näitas anduri viga üld diagnostikas. Ise arvutiga väga sinapeal ei ole.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

teet82
Huviline
Postitusi: 699
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Miks sa arvad, et õhulugeja näit on tühikäigul liiga kõrge, sul on ju EGR pimedaks tehtud.
Suitsemine võib vabalt karterituulutusega seotud olla, kõik nad kipuvad sealt õli sisselaskesse imema.
Viimati muutis teet82, 02 Juul 2015, 21:50, muudetud 1 kord kokku.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Täitsa võimalik,et sealt ta õli sisse imeb, aga siiski suitseb natuke palju. Vb tingitud ka mootori kulumisest. Igatahes see varda lühemaks tegemine on madalatele pööretele kõvasti jõudu juurde toonud. Käisin linnavahel sõitmas ja nüüd nagu rohkem juba 81kw. Kas see stopperkruvi mis turbo küljes on mõjutab ka näiteks ülerõhku kõrgematel pööretel? Kas egr duty cycle peab üldse olema 80 ringis 4000 rpm juures? Äkki ajan tühja tuult taga...

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Stopperkruvi kõrge pöörde rõhku väga ei määra kuna seal alas on geomeetria pigem lahti.

teet82
Huviline
Postitusi: 699
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 31 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Pidasin silmas seda, et kui sul on EGR pimedaks tehtud, siis on õhulugeja näit tühikäigul pigem liiga väike kui suur. Ei tea peast kõigi mootorite normaalseid numbreid, aga pigem on need 300/500, vastavalt siis EGR sisse lülitatud/välja lülitatud. Ei saanud su jutust ainult täpselt aru, et kas on siis EGR pimedaks tehtud või mitte.
Ei tahaks uskuda, et tuleb geomeetria varrast ise üle reguleerida, turbo taastajad panevad selle vast ikka ise paika, muidu peaks iga inimene ise reguleerima hakkama. Reguleerimine käib muidu ikka "vaakumi" suuruse põhjal, et millise vaakumi juures geomeetria alustab liikumist ja millal lõpetab. Mõnel uuemal TDI mootoril tuleb ise reguleerida varda pikkust ja ElsaWin-is on neid protsesse kirjeldatud.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Egr on pime. Esimeses postis ju kirjas. Mõlemal pool plekid ees ja vaakumvoolik ka pimedaks tehtud. Olete valesti aru saanud. Turbo ei käinud taastamises vaid ma ise vahetasin chra ära uue vastu. Varrast ja stopperkruvi oli enne mind juba näpitud, sest see märkevärv oli keermepealt maha keeratud. Proovin õhtul veel tsipa varrast lühemaks teha.

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas tito »

Varda kruttimine sinist suitsu vaevalt et ära võtab :D
Proovi algatuseks karterituulutuse klapp ära vahetada, sattub sl vähem õli. Muidu sellise läbisõidu juures on kolvigrupp ka päris kindlasti juba kulunud, õli sööb palju?

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Vahetan täna ära kui poes olemas on. Selles asi ongi, et õli ei söö sittagi. Umbes 6000 peale vaevalt normi jagu.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sander.....alustame otsast. EGR ehk MAF näit seal 430-450 kogu aeg tühikäigul on täiesti ok.....SEST sul on EGR pimedaks tehtud ja umbes niipalju see 1.9 õhu sisse ahmib tühipöördel. Ja teiseks.....varda pikkust muutes....mida hekki sa EGR duty cycle näitu vaatad...vaadatakse N75 dudy cycle näitu ja need 2 asja on täiesti erinevate solenoidklappide juhtimise näidud(üks N75 oma mis liigutab geomeetriat ja see mida sina vaatad juhib EGR klappi).

Ja nüüd....kui sa hakkad uuesti seal regullima ja seekord vaatad ikka N75 duty cycle näitu....siis ära võta seda juttu, mis seal välismaise foorumi lehel on, kullana....põhiline, et rõhkud ei läheks palju üle max nõutud ja samas ei oleks ka madalad st rõhud oleks suht ligidal nõutule ning et tegelik rõhk muutuks sujuvalt koos nõutud rõhuga kaasa tegemate seejuures suuri nn muutusi st viskab a la rõhu korraks suureks ja siis tõmbab tagasi normi vms....ja mis põhiline et kogu selle asja juures oleks tagumikudüno pmt see mis ta olema peaks st et poleks nn turbo lag i.

Suitsemise osas....kindel et õlirõngad v klapisääred ei leki?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Süütenurka oled tdi timminguga kontrollinud? Diisel hakkab hilise süütega ka sinist ajama.
Viimati muutis Boxerdaja, 05 Juul 2015, 21:28, muudetud 1 kord kokku.

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Täiesti p***** kirjutasin just pika teksti ja vajutades "sisesta" palus foorumis mul äkitselt uuesti sisse logida. Tõesti ei viitsi uuesti kirjutada, seega lühidalt. Copilot see oli lihtsalt näpukas, ma olen siiski õiget asja jälginud. Kui sa oleksid rõhulogisi vaadanud saaksid sa aru, et jutt käib õigest duty cyclest. Vahetasin ära ka intecooleri, temp. anduri ja karterituulutus klapi. Leidsin ka, et turbo vnt liikus keskelt ideaalselt ja täiesti all ehk siis labad avatud asendis kiilus jumala kinni. See selgitas ka ülerõhku pööretel. Tänaseks turbo laua peal ja tuleb välja, et labad jäid ikkagi malmpinna vahele kinni. Lihvisin täna seda pinda vesilihviga järjekorras: 600, 1200 ja karukell. Hetkene tulemus selline:
► Näita Spoilerit
Kas piisav või peab veel? Näppuga katsudes tundub ihatahes väga sile ja ühtlane nüüd. Varem oli see pilt ikkagi hulga hullem. Unustasin kahjuks pilti teha. Hetkel kõik ajutiselt kokku pandud ja liigub ideaalselt. Läheb homme loodetavasti kokku tagasi.


► Näita Spoilerit

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI sinine suits pööretel ja rõhu anomaaliad

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kuna vatasin telefonist,siis ei viitsinud väikse ekraani pealt vaadata tol hetkel :D Aga hea et oled jälile saanud asjale. Eks anna teada kuidas edeneb.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”