Mootoriks 1,9tdi 77kw bxe
Probleem järgmine, külmalt käivitades ajab sinakat suitsu tagant välja ning peab ikka 3-5 sekundit käivitama, et auto tööle saada. Sinist viskab pea iga käivitus, välja arvatud, kui töösooja mootoriga käivitada. Töösoe on siis 90 kraadi. Samuti kui temp on 90 kraadi siis on käivitus ka sama pikk, kui esimene külmalt käivitus. Külmast soojani on käivitus normaalne. Kui suitsu pole näha siis hais on ikka vänge.
Millest võib suitseda ?
Pihustitihendid on vahetatud.
EGR'i panin hetkel pimedaks, et proovida kas muudab midagi.
Turbo lõtke pole veel kontrollinud.
Ning mis võib pikka käivitust põhjustada ?
Pikk käivitus ja suitseb.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Pikk käivitus ja suitseb.
Noh suits tekkib, kas põlemata kütusest või õlist( sinakas viitaks kui õlile)
Käivituse kohalt tasub starter ära puhastada, äkki aitab
Palju ls umbes täpselt olla võiks?

Käivituse kohalt tasub starter ära puhastada, äkki aitab

Palju ls umbes täpselt olla võiks?
Viimati muutis tito, 19 Aug 2015, 09:20, muudetud 1 kord kokku.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Pikk käivitus ja suitseb.
250 000, sooja käivituse probleem ilmselt tarkvara viga. Netist lugesin, et vaja üle kindla arvu starteri pöördeid saada, siis läheb käima. Et kui aku ja starter pole enam esimeses nooruses, siis lähebki halvasti tööle. Selle vastu oleks kõige mõistlikum tarkvara uuendus teha, sest kui starter ära vahetada, tuleb see probleem varsti tagasi.
Esmakäivituse osas jääb probleem ikka lahtiseks.
Sinakas viitaks jah õlile, aga kus see tuleb? Sisselaske torustik on küll õline, aga see on ju diislite puhul normaalne. Sisselaske kolde seintel oli näha nõgi ja muud õli setet. Kas selle puhtaks tegemine aitab?
Esmakäivituse osas jääb probleem ikka lahtiseks.
Sinakas viitaks jah õlile, aga kus see tuleb? Sisselaske torustik on küll õline, aga see on ju diislite puhul normaalne. Sisselaske kolde seintel oli näha nõgi ja muud õli setet. Kas selle puhtaks tegemine aitab?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Pikk käivitus ja suitseb.
Klapikambri kaane sees on karteri tuulutus mingi klapp ja mingi idiootne svamm, mida puhastada ei saa. Nimetatakse rõhutasandiks? Oleks talv, pakuks seda, sest endal jäätus talvel se kinni ja surus õli läbi klappide või rõngaste otse silindrisse. Kusjuures seal sees sõnaotseses mõttes vesi loksub, kätte ei saa mingit moodi..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Pikk käivitus ja suitseb.
Tänapäeva mootori eluiga palju lühem võrreldes igiliikuritegaCorra kirjutas:250 000, sooja käivituse probleem ilmselt tarkvara viga. Netist lugesin, et vaja üle kindla arvu starteri pöördeid saada, siis läheb käima. Et kui aku ja starter pole enam esimeses nooruses, siis lähebki halvasti tööle. Selle vastu oleks kõige mõistlikum tarkvara uuendus teha, sest kui starter ära vahetada, tuleb see probleem varsti tagasi.
Esmakäivituse osas jääb probleem ikka lahtiseks.
Sinakas viitaks jah õlile, aga kus see tuleb? Sisselaske torustik on küll õline, aga see on ju diislite puhul normaalne. Sisselaske kolde seintel oli näha nõgi ja muud õli setet. Kas selle puhtaks tegemine aitab?

2,0 diislite teema on juhtpuksid ja klapid mis väsivad (ca 200k-250k probleemid kimbutama hakkavadki), seega pead ette võttma suurema lahkamise tõe välja selgitamiseks kahjuks.
Õli ei söö ülearu palju?