Tervist!
Minul on sellinemure, et Kui autol mootor külm ja kiirendan natukene üle keskmise intensiivsusega läheb mootori tuli põlema ja turbo kaob tagant ära. Kiirendamine läheb mega aeglaseks. Lülitan auto välja ja taaskäivitan ja auto liigub jälle edasi. Mootori tuli kustub ka u. 50 km jooksul ära. Tegin diagnosti ja vastus oli P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition. Algul oli seda harvem kuid nüüd juhtub see juba iga kord kui autoga on alla 10km sõidetud ja kiirendan. Milles võib olla asi ja kui kalliks võib see remont minna?
Terv,
Rando
P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
10000 korda räägitud sellest siin foorumis.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=52965" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=52965" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
nagu sa näed, diagnost ei piirdu aint veakoodi lugemisega.....ja säärase limp mode osas on endal kogemust selles osas küll....output test ja testisõidul reaalajas andemete logimine annab selgema pildi!
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Possible Solutions
Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Turbo Charger
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: P0234 Turbocharger/Supercharger Overboost Condition
Siinkohal ära rutta kohe uut ostma.....üldjuhul vajab puhastamist geomeetria kui probleem kinni tahamanud geomeetrias

Check/Replace Turbo Charger
Diesel Power KEEPS ME GOING