veakood 16618 diisel

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

Kahel korral on nii juhtunud, et kui suurte pööretega pikemalt gaasi annan, siis teeb mingi jõnksu ning mootoril kaob ära hea minek. Tuure kõrgele ei lase tõsta enam, päris välja ei sure. Esimesel korral olukord 5km pärast taastus. Täna veel ei tea, auto seisab maja ees, õhtupoole proovin.
Keegi tuttav pani arvuti taha ja näitab veakoodi 16618; Mingi selline tekst ka: "Hose connection, wiring, TC wastegate regulating valve"

Tegemist on VW passatiga, 2 liitrine mootor, 100 kw.

Millega võiks tegu olla? Kui remonti viin, siis kukuvad kohe turbot vahetama, vb on mingi lihtsam asi.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Villu147 kirjutas:Kahel korral on nii juhtunud, et kui suurte pööretega pikemalt gaasi annan, siis teeb mingi jõnksu ning mootoril kaob ära hea minek. Tuure kõrgele ei lase tõsta enam, päris välja ei sure. Esimesel korral olukord 5km pärast taastus. Täna veel ei tea, auto seisab maja ees, õhtupoole proovin.
Keegi tuttav pani arvuti taha ja näitab veakoodi 16618; Mingi selline tekst ka: "Hose connection, wiring, TC wastegate regulating valve"

Tegemist on VW passatiga, 2 liitrine mootor, 100 kw.

Millega võiks tegu olla? Kui remonti viin, siis kukuvad kohe turbot vahetama, vb on mingi lihtsam asi.
Pullipärast võid siinsed teemad läbi lugeda...märksõnaks ("limp mode").

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

Nagu mainiti, tegu Limp mode iga. Vastav teema ka olemas teemas DIISLID, kohe suht esimeseks kleebitud! Ja teiseks....korralik diagnost teha!

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output

Possible Causes

Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions

Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Turbo Charger
Viimati muutis copilot, 11 Sept 2015, 22:05, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

tänud. Ma panin otsingusse, aga ma ei teadnud seda väljendit "limp mode". Otsisin mootorite rubriigist vea koodi järgi, aga ilmselt oleks pidanud otsima teema DIISLID seest.
Hakkan nüüd vaatama kust leida head diagnostikut siit tallinna piirkonnast.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas mihkel27 »

t6nis3 kirjutas:Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.
Et sõida soojaks ja läheb korda? Või, mida see mõttevälgatus täpsemalt tähendama peaks?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

t6nis3 kirjutas:Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.
:clap: :crazy:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

Käisin diagnostiku juures, kompuuter näitas 3 me veakoodi,,üks oli sama, mis varasemalt (16618),ülejäänud kaks olid sellised: 16622 ja 16497 diaqgnostik oli veendunud, et andur G31 annab veateadet seal pidada olema koos nii temperatuuri kui rõhu andur tiris selle välja,,,oli jh ots küll õline sussitas natuke seda mingi pihustiga.

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

vahetatud on mõlemad asjad; N75 ja G31. Ometi juhtus täna jälle sama. Külma mootoriga, 2se käiguga, pöörete u.2400 juures läks mootor limp modesse. Tundub, et turbo kukkus täiega tagant ära. Pöörded 4000-ni ei tõusnud. Seisis pool päeva, siis oli hädavajalik sõit umbes 100 km. Käividades tundus, et turbo on tagasi, poole tee peal kadus see vilkub eelsüüteküünla tuluke ka ära. Väga ei julge katsetada, sest vaja koju tagasi ka pühapäeval jõuda.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1738
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 53 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Villu147 kirjutas:vahetatud on mõlemad asjad; N75 ja G31. Ometi juhtus täna jälle sama. Külma mootoriga, 2se käiguga, pöörete u.2400 juures läks mootor limp modesse. Tundub, et turbo kukkus täiega tagant ära. Pöörded 4000-ni ei tõusnud. Seisis pool päeva, siis oli hädavajalik sõit umbes 100 km. Käividades tundus, et turbo on tagasi, poole tee peal kadus see vilkub eelsüüteküünla tuluke ka ära. Väga ei julge katsetada, sest vaja koju tagasi ka pühapäeval jõuda.
Turbo tuleks maha võtta ja ära lasta puhastada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ilmselgelt pole sa lugenud minu poolt pandud copy paste veakoodi võimalike põhjuseid ja veelvähem oled sa kiiganud diislite alateemasse viidatud teemat "limp mode" ehk avariirežiimi kohta....selle asemel kukkusid välja vahetama juppe ilmselt mingi suvalise "diagnostiku" soovitusel! Edasiseks jõudu sellisel juhul selle müsteerilise limp modeiga juppide välja vahetamisel!

Kohvipaksu pealt lugedes soovitaks ma esmalt vahetada seda nn diagnistikut ja kui oled ise see diagnkstik seni olnud,siis pöördu inimese/koha poole kes suudavad selle mootori juures vastavaid sõlmi kontrollida ja viga tuvastada selle asemel et kukud asju lampi välja vahetama....vastasel juhul on lihtsam vahetada autot!
Viimati muutis copilot, 13 Okt 2015, 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

vahetasin diagnostikut. Leidsin 1he sellise, kes mitte ainult ei vaata arvutit, vaid võttis ka 1he toruotsa lahti ja mõõtis turbo rõhkusid. Selgus, et turbo geomeetria ei töötanud korralikult. Mingis asendis jäi kinni ja siis tuli jälle lahti. Võeti turbo pealt maha, puhastati ära. Mingid labad ei liikunud korralikult, sees oli tahm. Põhjus ilmselt selles, et sõidan liiga korralikult. Vaevalt seda turbot keegi enne puhastanud ka oli, nüüd juba üle 10a sõidetud. Öeldi, et aeg ajalt kasvõi 2se käiguga lasta korraks pöörded 4 tuhande peale. Loodan et sellega see asi nüüd piirdub. Eks näis.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Villu , minu soovitus muutuva geomeetriga turbo kohapealt on ,et sõida neljanda käiguga. Koormust turbole on ju vaja. 100 km. H. Siis kiirenda, gaas maha, kiirenda, uuesti gaas maha. Pööded mootoril jäävad tsipa enne punast joont. 3800.Las siis ,, köhib ,, ennast puhtaks.

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

tänud.
Kui tihti ma peaksin seda protseduuri tegema?

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Sander. »

Selle idioodi tõnise juttu ei tasu absoluutselt kuulata. Ma ei saa aru mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast selline vend veel siit banned pole.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Tegelikult on Tõnisel õige jutt, vahe peal tuleks "torud puhtaks lasta". Selle tegemiseks hakata näiteks teise käiguga kiirendama, lapats põhja ja lased umbes 4000 pöördeni. Sedasi paar tõmmet teha ja peaks jälle hea olema.

Mõni soovitab iga nädal teha aga isiklikult arvan, et aitab ka kord kuus. Tuleb tunnistada, et meie Passatil venivad need vahed palju pikemaks aga siiani õnneks probleemi pole olnud (ptui, ptui, ptui).

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Sander. »

t6nis3 kirjutas:Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.
J.Aru ma pidasin seda lauset silmas kui seda üldse lauseks nimetada saab.

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: veakood 16618 diisel

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

jh, see esimene tõnise avaldus võttis nõutuks igal juhul. Ta ei selgitanud ka rohkem.

Vasta

Mine “Diislid”