veakood 16618 diisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
veakood 16618 diisel
Kahel korral on nii juhtunud, et kui suurte pööretega pikemalt gaasi annan, siis teeb mingi jõnksu ning mootoril kaob ära hea minek. Tuure kõrgele ei lase tõsta enam, päris välja ei sure. Esimesel korral olukord 5km pärast taastus. Täna veel ei tea, auto seisab maja ees, õhtupoole proovin.
Keegi tuttav pani arvuti taha ja näitab veakoodi 16618; Mingi selline tekst ka: "Hose connection, wiring, TC wastegate regulating valve"
Tegemist on VW passatiga, 2 liitrine mootor, 100 kw.
Millega võiks tegu olla? Kui remonti viin, siis kukuvad kohe turbot vahetama, vb on mingi lihtsam asi.
Keegi tuttav pani arvuti taha ja näitab veakoodi 16618; Mingi selline tekst ka: "Hose connection, wiring, TC wastegate regulating valve"
Tegemist on VW passatiga, 2 liitrine mootor, 100 kw.
Millega võiks tegu olla? Kui remonti viin, siis kukuvad kohe turbot vahetama, vb on mingi lihtsam asi.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: veakood 16618 diisel
Pullipärast võid siinsed teemad läbi lugeda...märksõnaks ("limp mode").Villu147 kirjutas:Kahel korral on nii juhtunud, et kui suurte pööretega pikemalt gaasi annan, siis teeb mingi jõnksu ning mootoril kaob ära hea minek. Tuure kõrgele ei lase tõsta enam, päris välja ei sure. Esimesel korral olukord 5km pärast taastus. Täna veel ei tea, auto seisab maja ees, õhtupoole proovin.
Keegi tuttav pani arvuti taha ja näitab veakoodi 16618; Mingi selline tekst ka: "Hose connection, wiring, TC wastegate regulating valve"
Tegemist on VW passatiga, 2 liitrine mootor, 100 kw.
Millega võiks tegu olla? Kui remonti viin, siis kukuvad kohe turbot vahetama, vb on mingi lihtsam asi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: veakood 16618 diisel
Nagu mainiti, tegu Limp mode iga. Vastav teema ka olemas teemas DIISLID, kohe suht esimeseks kleebitud! Ja teiseks....korralik diagnost teha!
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Possible Solutions
Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Turbo Charger
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Possible Solutions
Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Turbo Charger
Viimati muutis copilot, 11 Sept 2015, 22:05, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: veakood 16618 diisel
tänud. Ma panin otsingusse, aga ma ei teadnud seda väljendit "limp mode". Otsisin mootorite rubriigist vea koodi järgi, aga ilmselt oleks pidanud otsima teema DIISLID seest.
Hakkan nüüd vaatama kust leida head diagnostikut siit tallinna piirkonnast.
Hakkan nüüd vaatama kust leida head diagnostikut siit tallinna piirkonnast.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: veakood 16618 diisel
Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: veakood 16618 diisel
Et sõida soojaks ja läheb korda? Või, mida see mõttevälgatus täpsemalt tähendama peaks?t6nis3 kirjutas:Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: veakood 16618 diisel
t6nis3 kirjutas:Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.


Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: veakood 16618 diisel
Käisin diagnostiku juures, kompuuter näitas 3 me veakoodi,,üks oli sama, mis varasemalt (16618),ülejäänud kaks olid sellised: 16622 ja 16497 diaqgnostik oli veendunud, et andur G31 annab veateadet seal pidada olema koos nii temperatuuri kui rõhu andur tiris selle välja,,,oli jh ots küll õline sussitas natuke seda mingi pihustiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: veakood 16618 diisel
vahetatud on mõlemad asjad; N75 ja G31. Ometi juhtus täna jälle sama. Külma mootoriga, 2se käiguga, pöörete u.2400 juures läks mootor limp modesse. Tundub, et turbo kukkus täiega tagant ära. Pöörded 4000-ni ei tõusnud. Seisis pool päeva, siis oli hädavajalik sõit umbes 100 km. Käividades tundus, et turbo on tagasi, poole tee peal kadus see vilkub eelsüüteküünla tuluke ka ära. Väga ei julge katsetada, sest vaja koju tagasi ka pühapäeval jõuda.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1738
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: veakood 16618 diisel
Turbo tuleks maha võtta ja ära lasta puhastada.Villu147 kirjutas:vahetatud on mõlemad asjad; N75 ja G31. Ometi juhtus täna jälle sama. Külma mootoriga, 2se käiguga, pöörete u.2400 juures läks mootor limp modesse. Tundub, et turbo kukkus täiega tagant ära. Pöörded 4000-ni ei tõusnud. Seisis pool päeva, siis oli hädavajalik sõit umbes 100 km. Käividades tundus, et turbo on tagasi, poole tee peal kadus see vilkub eelsüüteküünla tuluke ka ära. Väga ei julge katsetada, sest vaja koju tagasi ka pühapäeval jõuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: veakood 16618 diisel
Ilmselgelt pole sa lugenud minu poolt pandud copy paste veakoodi võimalike põhjuseid ja veelvähem oled sa kiiganud diislite alateemasse viidatud teemat "limp mode" ehk avariirežiimi kohta....selle asemel kukkusid välja vahetama juppe ilmselt mingi suvalise "diagnostiku" soovitusel! Edasiseks jõudu sellisel juhul selle müsteerilise limp modeiga juppide välja vahetamisel!
Kohvipaksu pealt lugedes soovitaks ma esmalt vahetada seda nn diagnistikut ja kui oled ise see diagnkstik seni olnud,siis pöördu inimese/koha poole kes suudavad selle mootori juures vastavaid sõlmi kontrollida ja viga tuvastada selle asemel et kukud asju lampi välja vahetama....vastasel juhul on lihtsam vahetada autot!
Kohvipaksu pealt lugedes soovitaks ma esmalt vahetada seda nn diagnistikut ja kui oled ise see diagnkstik seni olnud,siis pöördu inimese/koha poole kes suudavad selle mootori juures vastavaid sõlmi kontrollida ja viga tuvastada selle asemel et kukud asju lampi välja vahetama....vastasel juhul on lihtsam vahetada autot!
Viimati muutis copilot, 13 Okt 2015, 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: veakood 16618 diisel
vahetasin diagnostikut. Leidsin 1he sellise, kes mitte ainult ei vaata arvutit, vaid võttis ka 1he toruotsa lahti ja mõõtis turbo rõhkusid. Selgus, et turbo geomeetria ei töötanud korralikult. Mingis asendis jäi kinni ja siis tuli jälle lahti. Võeti turbo pealt maha, puhastati ära. Mingid labad ei liikunud korralikult, sees oli tahm. Põhjus ilmselt selles, et sõidan liiga korralikult. Vaevalt seda turbot keegi enne puhastanud ka oli, nüüd juba üle 10a sõidetud. Öeldi, et aeg ajalt kasvõi 2se käiguga lasta korraks pöörded 4 tuhande peale. Loodan et sellega see asi nüüd piirdub. Eks näis.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: veakood 16618 diisel
Villu , minu soovitus muutuva geomeetriga turbo kohapealt on ,et sõida neljanda käiguga. Koormust turbole on ju vaja. 100 km. H. Siis kiirenda, gaas maha, kiirenda, uuesti gaas maha. Pööded mootoril jäävad tsipa enne punast joont. 3800.Las siis ,, köhib ,, ennast puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: veakood 16618 diisel
Selle idioodi tõnise juttu ei tasu absoluutselt kuulata. Ma ei saa aru mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast selline vend veel siit banned pole.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: veakood 16618 diisel
Tegelikult on Tõnisel õige jutt, vahe peal tuleks "torud puhtaks lasta". Selle tegemiseks hakata näiteks teise käiguga kiirendama, lapats põhja ja lased umbes 4000 pöördeni. Sedasi paar tõmmet teha ja peaks jälle hea olema.
Mõni soovitab iga nädal teha aga isiklikult arvan, et aitab ka kord kuus. Tuleb tunnistada, et meie Passatil venivad need vahed palju pikemaks aga siiani õnneks probleemi pole olnud (ptui, ptui, ptui).
Mõni soovitab iga nädal teha aga isiklikult arvan, et aitab ka kord kuus. Tuleb tunnistada, et meie Passatil venivad need vahed palju pikemaks aga siiani õnneks probleemi pole olnud (ptui, ptui, ptui).
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: veakood 16618 diisel
J.Aru ma pidasin seda lauset silmas kui seda üldse lauseks nimetada saab.t6nis3 kirjutas:Vist pole vaja otsida diagnostikat,kuna reegel T Di . mootori korral on selline ,sõida mootor soojaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: veakood 16618 diisel
jh, see esimene tõnise avaldus võttis nõutuks igal juhul. Ta ei selgitanud ka rohkem.