Kesklukk jamab peale "keele" vahetust

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Kesklukk jamab peale "keele" vahetust

Lugemata postitus Postitas Siim »

Lugu selline, auto ostsin(märtsis äkki) siis kesklukk töötas ilusti. Mingihetk käis klõps ära juhi pool ja uks enam ei läind ei kinni, ega lahti. Nüüd umbes 2 kuud tagasi sain uue kiilu, mis lukku ja vaakumpumpa ühendab, panin külge ja keerab ilusti. Aga, juhi uks sulgub ja avab ilusti, aga juhi poolt ei tee enam teisi uksi lahti ja ei pane kinni ka, kunde pool töötab ilusti. Vahetasin suvel mingiaeg ka uste juhtmestikud ära(originaalide vastu, mul pold el aknaid ja el peegleid, nüüd on). Kõik pistikud ilusti küljes ja kuskilt puruks ka ei ole/muljuda saand samuti mitte. Proovisin ka seda mikrolülitit(või mis iganes) vahetada, mis tolle vaakum totsiku küljes on, ei muutunud midagi(kunde pool see sama töötab), seega selle viga ka ei saa olla.
Kunde poolt lähevad kõik kinni ja lahti ka, isegi katuseluuk kui on avatud, läheb kinni, kuid sellega ka mingi omaette ooper - nimelt varem pidi umbes 2 sekki võtit "lõpus" hoidma, et kinni läheks, aga nüüd nii kui lukku keerad kasvõi 0.1 sekundiga, siis juba hakkab luuki sulgema. Luuk sulgub täpselt niikaua, kui kaua võtit keerata/hoida lõpus. Kas ta avama ei peaks ka, kui võtit "avamise" suunas hoida?


Peal originaal vaakumiga süsteem, 4 ukseline, luukpärakas disla.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kesklukk jamab peale "keele" vahetust

Lugemata postitus Postitas Siim »

Pole kellelgi sarnast probleemi olnud? peaksin proovima teist "pumpa" seal juhiukse sees?
Lisaks küss, kas g3'l on klaasipesu düüside soendus võimalik? Sest juhtmed sinna sisse jooksevad, aga kuidas need tööl hakkavad, seda ei tea ainult.
Viimati muutis Siim, 07 Okt 2015, 19:01, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Kesklukk jamab peale "keele" vahetust

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vaata kas see kiil mis panid on algsega sama pikk, on juhuseid olnud kus mingid hiinakad on teise kuju ja pikkusega ning võtmest keerates ei juhi kesklukku õieti. Soojendusega düüsid on täiesti olemas, peaksid töötama süüte sissekeeramisega, saad voltmeetriga kontrollida kas pinge tuleb peale. Meie kliimas suht kasutu kuna kasutades talvist vedelikku ei külmu düüsid niikuinii ära. Kuskil Kesk-Euroopas talviti kui temp lähb nulli ligi ja talvist silmapesuvett saada pole on asjal ehk mõtet.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Kere & Sisu”