Passat 2.0 103 kw

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
TDI4
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 28 Mai 2013, 22:28
Auto: VW Golf 4 1.9TDI
Asukoht:

Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas TDI4 »

probleem siis selles et sõber tegi diagnostikat ja näitab sellist asja.. Millest see tuleneb ?
Pilt

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas Siim »

See pole mingi näitaja. Sõbral oli a3 2.0 103kw 8v ja sellel oli üks näit -1.5 umbes ja käivitus-sõitis väga hästi, ei suitsenud ega mitte mingeid probleeme ei olnud.

TDI4
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 28 Mai 2013, 22:28
Auto: VW Golf 4 1.9TDI
Asukoht:

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas TDI4 »

aga millest see see olla võib ? et kahel seal miinus ees on :shock: :D
Siim kirjutas:See pole mingi näitaja. Sõbral oli a3 2.0 103kw 8v ja sellel oli üks näit -1.5 umbes ja käivitus-sõitis väga hästi, ei suitsenud ega mitte mingeid probleeme ei olnud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sest kahel on nn plussis....tee ende antud kanali andmete idee ja kujunemine selgeks....need pole veakoodid vms vaid näitab kuidas küttekoguste ja pihustamise ajastusega silindrite töö tasakaalus hoitakse pmt. Väga ok näitajad sul seal eeldades et mootor oli töösoe ja näit tühipööretel!

Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ja seda kuidas yks v teine pihusti silindri tööd nn tasakaalustab vs teised silindrid oleneb ka näiteks sellest kas mõnes silindris on madalam kompressioon v kui mõni klapp ei pea jne. Ma ei suuda hetkel telefonis linki sebida,kus sellest kanalist ja nendest näitudest natuke paremini selgitab(inglise keelne).
Diesel Power KEEPS ME GOING

TDI4
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 28 Mai 2013, 22:28
Auto: VW Golf 4 1.9TDI
Asukoht:

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas TDI4 »

no külmastpeast käima pannes viskab vahel hea pahmaka suitsu tagant välja.. arvasin et äkki see sellega seoses, ei saagi aru millest see on et külmastpeast suitseb, võib olla see hoorattast, tean et see kõver veidi ja vajab vahetust
copilot kirjutas:Sest kahel on nn plussis....tee ende antud kanali andmete idee ja kujunemine selgeks....need pole veakoodid vms vaid näitab kuidas küttekoguste ja pihustamise ajastusega silindrite töö tasakaalus hoitakse pmt. Väga ok näitajad sul seal eeldades et mootor oli töösoe ja näit tühipööretel!

Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

TDI4 kirjutas:no külmastpeast käima pannes viskab vahel hea pahmaka suitsu tagant välja.. arvasin et äkki see sellega seoses, ei saagi aru millest see on et külmastpeast suitseb, võib olla see hoorattast, tean et see kõver veidi ja vajab vahetust
copilot kirjutas:Sest kahel on nn plussis....tee ende antud kanali andmete idee ja kujunemine selgeks....need pole veakoodid vms vaid näitab kuidas küttekoguste ja pihustamise ajastusega silindrite töö tasakaalus hoitakse pmt. Väga ok näitajad sul seal eeldades et mootor oli töösoe ja näit tühipööretel!

Kas mootoril midagi häda,et lambi kanali live data põhjal probleemi pystitad? Kui yks silinder on nn plussis a la 0.5 siis mootori töö tasakaalustamiseks näitabki teine miinust miski x väärtust. Vastasel juhul sul juba see mootor lonkaks kui a la kõik plussis 0.5 näiteks!
Pahmakas suitsu on milline? Kas palju v õrn pahmakas....mis värvi...kas mootor tahab veidi pikemat käiamist külmalt. Mida näitab torsion value/syncro angle(oleneb kuidas programm kirjelduseks ütleb) kanal 4.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2923
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Re: Passat 2.0 103 kw

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Nende sõprade jutu järgi see hooratas kõver ongi.Lollus ruulib,kuid ei taha, et netis segast pekstakse. Leia kõverat ,,jõngertavat ,, hooratast.

Vasta

Mine “Mootor”