pihustid, 1.9 TDI
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- powerlife
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 23 Sept 2012, 14:56
- Auto: VW passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
pihustid, 1.9 TDI
Tere.
nimelt probleem Vw passati 2001 aasta 1,9 tdi, hommikul külmalt käivitades läheb väga vaevaliselt käima. Siis kui öösel temp oli väljas ikka -28 siis hommikul peaaegu läks aku ennem tühjaks kui käima sain. nüüd -10 läks paremini juba aga mitte nii nagu peaks. sai tehtud diagnostika ja aku laadimine kõik okei, aga arvan et äkki on pihustites probleem ja näitas selliseid näite. Ehk oskab keegi midagi selle kohta öelda,et kas on normaalne. juba ettetänades.
Address 01: Engine (038 906 019 EP)
18:58:14 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
-1.06 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.66 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
1.36 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
18:58:14 Group 004: Unit Injectors valves command
882 /min Engine speed 790-870
-0.0 °ATDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC
7.1°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
nimelt probleem Vw passati 2001 aasta 1,9 tdi, hommikul külmalt käivitades läheb väga vaevaliselt käima. Siis kui öösel temp oli väljas ikka -28 siis hommikul peaaegu läks aku ennem tühjaks kui käima sain. nüüd -10 läks paremini juba aga mitte nii nagu peaks. sai tehtud diagnostika ja aku laadimine kõik okei, aga arvan et äkki on pihustites probleem ja näitas selliseid näite. Ehk oskab keegi midagi selle kohta öelda,et kas on normaalne. juba ettetänades.
Address 01: Engine (038 906 019 EP)
18:58:14 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
-1.06 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.66 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
1.36 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
18:58:14 Group 004: Unit Injectors valves command
882 /min Engine speed 790-870
-0.0 °ATDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC
7.1°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: pihustid, 1.9 TDI
Enne pihusteid vahetama hakates ikka elektriasjad üle kaeda...starter, aku ise, hõõgküünlad, jne..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: pihustid, 1.9 TDI
Alusta sellest, mida tähendab vaevaliselt? Kas pead pikalt käiama? Kas ei vea piisavalt kiirelt ringi?
Näidud küll sellised pole, et midagi väga hullu oleks. Kui pikalt käiama pead on võimalus, et pihusti tihendid läbi. Sellest teemasid mitmeid olnud. Kuigi see ei tohiks jälle temperatuurist sõltuda.
Kui raskelt ringi veab, siis äkki aku väsinud, ei saa seda ühte korraliku tõuget mootor kätte. Millal õli viimati vahetasid, ilmselt see võib ka mõjutada jne.
Näidud küll sellised pole, et midagi väga hullu oleks. Kui pikalt käiama pead on võimalus, et pihusti tihendid läbi. Sellest teemasid mitmeid olnud. Kuigi see ei tohiks jälle temperatuurist sõltuda.
Kui raskelt ringi veab, siis äkki aku väsinud, ei saa seda ühte korraliku tõuget mootor kätte. Millal õli viimati vahetasid, ilmselt see võib ka mõjutada jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
Re: pihustid, 1.9 TDI
Äkki siiski juhtmed külge panna. Aju temp andur-kas küünlad ikka võtab taha. Väike võimalus, et süütenurk vale. Kunagi oli mul selline jama, siis oli viga eelsüüte küünalde kaitsme halvas ühenduses.
Viimati muutis kunks, 14 Jaan 2016, 18:29, muudetud 1 kord kokku.