
See koht mida tahan vahetada või siis keevitada on fookuses pildil


Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Selge, siis pole see mingi imeauto millel saab neid niisama vahetadaq2800 kirjutas:Amordikannud on punktkeevitusega kinni nii nagu enamus autodel ikka.
Mõõda serva lase relakaga ära(traadiga) ja siis sõrmega libista mõõda serva, kui tunned lohku siis seal kohas on punktkeevitus, mille pead läbi 1 lehtmetalli puurima, vabastades nii vahetatava detaili. Teinekord on nendel detailidel ka vahel tehase hermeetik, kaitsmaks kere õõnsusi rooste leviku, tolmu ja muu eest.
Vahest on ka punktkeevitust teatud valguse nurga all näha ja ka niisama mõõda serva sõrmega libistades läbi värvi on teinekord punktkeevituse kohta tunda.
Samas teinekord kui roostelevik on väike, siis ei pea tervet detaili vahetama vaid piisab ka mingi konkreetse koha väljalõikamine ja asendamine uue metalli vastu.
Kere all osa olen juba kontrollinud, seal tundub asi isegi normaalne olevat. Tõstekohad peavad, karbid ise makrot eelnevate poolt täis lastud, uksenurgad väljaspoolt on veidi nii ja naa, seest poolt pole midagi. Poolraam (niipalju kui seda olen hetkel saanud vaadata) tundub mootori pool ilus. Pagasnikusse pole pilguga niiviisi jõudnud, roostet seal on veidi, aga pole hetkel saanud mahti sinna pikemalt vaadata, kraami täis hetkel pagassGTI kirjutas:Vaata väga kriitilise pilguka kogu kere allosa üle - kui juba amordipüstakud hakkavad küljest ära roostetama siis on asi ikka halb, arvatavasti suurem lappimine vaja ette võtta (e. kas asjal üldse mõtet?).