Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
Mure nüüd selline et sai enda 98 aasta passati 1,9tdi 81 kw vahetatud 00 aasta audi 1,9 tdi 81 kw vastu. Aga millegi pärast ei taha kuidagi elumärke anda. Kuigi mootorid itentsed. Kas asi võib siis pumba erinevuses olla või neil on ajud erinevad. Sai peale pandud ka audi aju aga selle tulemusena tuli immo peale. Samas küte ei jõua ka pihustitesse korralikult vaid tilgub vaikselt. Samas eetriga kui sai proovitud hakkas korra isegi podisema. Või on kõige mõistlikum diagnost lasta teha.
Tänud ette ära kui keegi oskab aidata .
Tänud ette ära kui keegi oskab aidata .
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
Reegel peaks siiski olema selles, et vahetades kõrgsurve pumpa , vahetad ka aju vastavalt kõrgsurve pumbale. Vaata pumba koodi Audi vs. VW. .ja ka VW, pumpa. Minu arusaamatus on selles,et 81 kw. diisel on ju nõndanimetatud vanakooli diisel. Seal ei tohiks ju sellist probleemi tekkida.
-
- Klubiline
- Postitusi: 980
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
No ilmselt kytuse puudujääk sind kimbutabki. Kytusefiltrit oled vahetanud nii, et vana pole täis kallanud? Lase kellelgi tõmmata natuke, saad systeemi vähemalt kytet täis. Audi kyljes muidu mootor töötas korralikult?
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
Võta pumba pealevoolu voolik lahti ja proovi kompressoriga survet paagi korgi august sisse lasta, nii saad kütte probleemivabalt ilma vedamiseta üles. Kui käivitad keera muidugi pihusti torud lahti õhutamiseks. Diagnosti pole käepärast? ilmselt mingid veakoodid ka sees ketramisest.
Kaks pistikut on ka võimalik valesti ühendada. Üks mis tuleb pumbast ja teine oli vist vända asendi andur. Igatahes seal pumba taga kuskil oli, vist seal samas kus juhtpihusti pistik kinnitub seal teine veel. Täpselt ei mäleta, aga kaks otsa oli võimalik valesti kokku panna.
Kaks pistikut on ka võimalik valesti ühendada. Üks mis tuleb pumbast ja teine oli vist vända asendi andur. Igatahes seal pumba taga kuskil oli, vist seal samas kus juhtpihusti pistik kinnitub seal teine veel. Täpselt ei mäleta, aga kaks otsa oli võimalik valesti kokku panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
Kui vajalik ECU vahetus ja immo segab saab ära progeda
M.O.T.T
Re: Mure 1,9tdi mootori tööle saamisega
coollaager kirjutas:Võta pumba pealevoolu voolik lahti ja proovi kompressoriga survet paagi korgi august sisse lasta, nii saad kütte probleemivabalt ilma vedamiseta üles. Kui käivitad keera muidugi pihusti torud lahti õhutamiseks. Diagnosti pole käepärast? ilmselt mingid veakoodid ka sees ketramisest.
Kaks pistikut on ka võimalik valesti ühendada. Üks mis tuleb pumbast ja teine oli vist vända asendi andur. Igatahes seal pumba taga kuskil oli, vist seal samas kus juhtpihusti pistik kinnitub seal teine veel. Täpselt ei mäleta, aga kaks otsa oli võimalik valesti kokku panna.
Olidki need samad pistikud vahetusse läinud