Isa helistas ja kurtis muret: muidu oli nii, et külmalt käima pannes töötasid algul 3 silindrit, hiljem läks neljas ka käiku. Nüüd enam neljandat taha ei võta. Ütles, et kõrgsurvepumbal on mingi reguleerimis kruvi või mingi selline asi. Kuhu poole seda keerata tuleks, et survet tõsta? Kas lahti või kinni? Või kas sellest võib üldse kasu olla?
Ütles, et pihustid kontrollis ära ja need pidid okeid olema.
Oskab keegi sõna võtta antud teemal.
1.9d 50kw kõrgsurvepumpa reguleerimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9d 50kw kõrgsurvepumpa reguleerimine
Viimati muutis caballero, 15 Veebr 2016, 13:08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 1.9d 50kw kõrgsurvepumpa reguleerimine
no kuule!! See ju ühe plunseri pump ja jaotab kõigile neljale pihustile võrdselt kütet! Reguleerida saab küttekogust ja pöördeid,mitte rõhku millega pihustit avada! Ja neid reguleerida ei ole soovitav!!! Ainult üks võimalus on et jaotab ebaühtlaselt kui plunseri tagasilöögi klapp või selle vedru on vigane! Pigem silindri surve probleem! Halvale käivitumisele omane on kah plunseri vedru purunemine kui mootoriosa on korras! Aga see rohkem omane tugevatele ülekarastatud tdi pumbavedrudele!