Turbo teema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turbo teema
Tere!
81 kw mootor. Kuidas kontrollida turbo korras olekut. Või mida üldse esmalt vaadata. varem oli mööda sõit väga lihtne ning ohutu tegevus aga täna enam seda polnud. Masin läheb aeglaselt pöördesse. St liigub aga särtsu pole. Varem kui ikka vajutasid siis kuulsid turbo häält siis nüüd nagu oleks midagi aga.. eelmine nädal sai vahetatud õhu filter.
Tänud abi eest ette.
81 kw mootor. Kuidas kontrollida turbo korras olekut. Või mida üldse esmalt vaadata. varem oli mööda sõit väga lihtne ning ohutu tegevus aga täna enam seda polnud. Masin läheb aeglaselt pöördesse. St liigub aga särtsu pole. Varem kui ikka vajutasid siis kuulsid turbo häält siis nüüd nagu oleks midagi aga.. eelmine nädal sai vahetatud õhu filter.
Tänud abi eest ette.
Re: Turbo teema
turbo geomeetria kinni
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=102682" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=102682" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Turbo teema
Umbes kaua võib see töö aega võtta? Nimelt mul oli tänase õhtuni plaan et homme lähen käin ülevaatusel ära aga nüüd vist pole sinna mõttet enne
minna kui asi korras.
minna kui asi korras.
Viimati muutis wapsik, 28 Mär 2016, 20:29, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Turbo teema
Kui tahma ei viska ja pöördesse läheb (see ei peaks lugema kui veidi aeglasemalt) siis ei tohiks ülevaatusel probleemi olla. Turbo puhastamine suur töö, isiklikult üritaksin ennem arvutiga selgust saada, õhukogused, turbo rõhk, küttekogus...
Re: Turbo teema
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=126007" onclick="window.open(this.href);return false;
Võib ka siia kiigata. Ise 3 korda teinud. Esimene kord sai natukene liiga kiiresti tehtud - ca kuu pärast uuesti limp mode. Eks arvata võibki, et üks "kuur" ei aita, kui turbo juba nii kinni, et peaaegu üldse koormust ei talu.
Nüüd tegin ühe korra ja järgmisel päeval uuesti, et asi kindlamalt puhtaks saaks. Hetkel paistab pidavat. Kasutasin miskist poola? ahjupuhastit Konsumist (oranž pudel).
Mina geomeetriat näpuga liigutada ei jõudnud (ei pääse hästi kinni võtma selles hoovast). Kasutasin kuuskant võtit selleks - seal on üks hea koht, kuhu kinni haakida. Mida aeg edasi, seda kergemini hakkas käima.
Võib ka siia kiigata. Ise 3 korda teinud. Esimene kord sai natukene liiga kiiresti tehtud - ca kuu pärast uuesti limp mode. Eks arvata võibki, et üks "kuur" ei aita, kui turbo juba nii kinni, et peaaegu üldse koormust ei talu.
Nüüd tegin ühe korra ja järgmisel päeval uuesti, et asi kindlamalt puhtaks saaks. Hetkel paistab pidavat. Kasutasin miskist poola? ahjupuhastit Konsumist (oranž pudel).
Mina geomeetriat näpuga liigutada ei jõudnud (ei pääse hästi kinni võtma selles hoovast). Kasutasin kuuskant võtit selleks - seal on üks hea koht, kuhu kinni haakida. Mida aeg edasi, seda kergemini hakkas käima.
Viimati muutis rendoqoz, 29 Mär 2016, 08:16, muudetud 3 korda kokku.
Re: Turbo teema
Kas selle turbo geomeetria kinnijäämisega peaks kaasnema ka mingi veateade või tulukese süttimine armatuuris? Või on need vaid nähtavad kui arvuti külge ühedada??Mida kujutab endast ultraheli puhastus, teab keegi?
Re: Turbo teema
Kuna soovin targemaks saada siis veel paar "lolli" küsimust ja tähelepanekut. Käisin linnas asju ajamas ja kui nüüd sõitsin siis läks mootor ilusasti pöördesse. ka 3 ja4 käiguga. KOha peal natuke pedalit vajutades on ilusasti kuulda kuidas turbo viliseb aga see vilin on tiba teravam kui varem oli. Autokompuuter näitab fooritaga seistes alati erinevat kütuse kulu, varem oli kulu kogu aeg sama aga nüüd siis 0.7 kuni 3.4 l/100 km. Varem tuli turbo "taha" ühtlaselt aga nüüd on tunda väikest nõksu mingi 2400 pöörde juures. Õhtul lähen tööle siis saab maanteel vadata kuidas käitub aga ..