Probleem passat b6 2006 1.9 TDI mootoriga.
Tühikäigul mootor tudiseb, ja ei tööta nii nagu vaja. Diagnostika on andnud veakoodideks P0272 ja P1269. Eeldatavasti on viga pihustis aga kahtlusi tekitas see, et see probleem paistab tekkivat vaid sooja mootoriga ja vahepeal seda ei olegi(ka vheck engine light kaob). Seisnud mootoriga auto töötab alguses korralikult.
Kas kellelgi on olnud sarnast kogemust kus probleem ei ole pidev ?
Mootor tühikäigul väriseb
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 27 Juun 2016, 13:49
- Asukoht:
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootor tühikäigul väriseb
See viga viitab neljanda pihusti veale. Analoogne probleem oli hiljuti sõbral, ka sõltus kas mootor soe või külm. Temal algul aitas ka süüde sisse/välja ära resetida. Tal oli küll B5.5 peal sama mure. Temal lahendas probleemi kaablipuu ülevaatamine (ei tea mis täpselt tehti, aga mingid ühendused vist joodeti üle). Pumppihustiga mootoritel esimese asjana pingutatakse ka pihusti pistikud üle juhtmepuus. Sõbral pakkusin ka et vahetaks kaablipuu ära, aga mittu spetsi pakkus ikkagi et pihusti vigane ja kogu jutt. Lõpuks siiski vaadati see kaablipuu üle. Ma oleks ise ära vahetanud selle, aga kuna Passat B5.5-l pikimootor, siis polnud kindel kui lihtne tulemüüri vahelt seda kätte saada. B6-l peaks see oluliselt lihtsamalt käima, tal ju ristimootor.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335