Lugu selline, tükk aega tagasi märkasin,et rooli keeramine kohapeal muutub raskemaks. Targemad inimesed pakkusid,et võimendi õli tase madal või rihm lõdva.
Rihma vahetasin ära, mitte midagi paremaks ei muutunud. Lekkimisi süsteemis pole ja õlitase püsib normis. Õli on 3.a tagasi vahetatud ja margile sobiva koostisega.
Kahtlustan,et mul kakkab roolivõimendi pump minema,sest kohapeal keeramine muutub tühikäigul sama raskeks,kui polekskin seda võimendit enam küljes. Sõiduajal ei saa hästi aru aga rool on kahtlaselt kange. Viga pole tekkinud üleöö vaid on vaikselt sisse tulnud ja ajaga läheb asi hullemaks.
On ka variant kolm: ehk amordi tugilaagrid kinni jäänud aga kui see nii oleks,siis oleks rooli keeramine juba algusest peale imelik olnud?
Järsku targemad oskavad kaasa rääkida või on sellise asjaga kokkupuutunud?
Passat B3 roolivõimendi rikke?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Passat B3 roolivõimendi rikke?
Kahtlen, kuigi lihtne oleks kontrollida kui nina maast lahtiTDN kirjutas: On ka variant kolm: ehk amordi tugilaagrid kinni jäänud aga kui see nii oleks,siis oleks rooli keeramine juba algusest peale imelik olnud?
Järsku targemad oskavad kaasa rääkida või on sellise asjaga kokkupuutunud?

Tõenäoline, et pump ikka väsimas on
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
Re: Passat B3 roolivõimendi rikke?
Proovisin ära ei ole see amordi tugilaager,mis poob pigem algne kahtlus,et pump hakkab ära väsima.Leidis täna kinnitust. Lammari pumpasid vist mõtet pole osta,kuna nende kulumise aste on ka juba enamasti nii suur,kui sellel,mis mul peal. Kui sõita tahan tuleb 100eur välja käija ja poest uus võtta.