
VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co
VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co tase!!! Mida peaks tegema? Kas viga võib olla lambda anduris või klapisääre tihendis? Korra kuus peab valama mootori õlisi juurde. Mida soovitate teha? Või kontrollida? Kas on veel midagi mida peaks jälgima? Kuulsin et pidi kallis olema klapisääre tihendi vahetus, on see tõsi? Või mis hinnaklassi selle co vea korda tegemine võiks minna? 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co
Kui õli lendab läbi mootori siis võiks kahtlustada klapisääre tihendeid e. tagantotsast peaks ka õlipõlemissaadused välja tulema. Mis näitajad sul 4-gaasi aparaadist välja tulid - pane tulemus siia kirja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat 1.8t 110 kw Kõrge Co
Korra kuus peale valamine on üsna suhteline mõiste. Kui näiteks 800-1000km peale 1l õli võtab, siis CO taset see nii ei mõjuta, et ÜV-d ei läbiks.
Kütusekulu on normaalne - siis üsna suure tõenäosusega võib katalüsaator lihtsalt olla tühjaks tehtud või oma töö lõpetanud.
Kui kütusekulu suurenenud võib süüdistada lambdat, temp andurit või on olnud ka juhuseid kui õhulugeja annab "valesid väärtuseid"
Kütusekulu on normaalne - siis üsna suure tõenäosusega võib katalüsaator lihtsalt olla tühjaks tehtud või oma töö lõpetanud.
Kui kütusekulu suurenenud võib süüdistada lambdat, temp andurit või on olnud ka juhuseid kui õhulugeja annab "valesid väärtuseid"
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.