Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Terekest, probleem esineb selles, et Injected quantity on liiga kõrge - VCDS näitab, et kuni 9on ok, antud masinal on sooja mootoriga 13-15.
Mis võib seda põhjustada? Masinat vaevab kõrge kütusekulu ja põlemata diisli hais ja aegajalt sõidupealt lastes mootor tühikäigule kipub välja surema. Lisaks kuuma mootoriga tahab pikemalt starterit saada, et korralikult käima jääks.. võtab veerand pöördest mootori elama, aga kõik silindrid nagu ei hakka korraga käima.
Veakoode ei ole -
Synchronization angle 0,0-0,6kw vahest hüppab 1,1kw peale.
Kellelgi ideid? Pihuti näidud on kõik seal normide sees.
Alguses veidi tuim, kohalt ära minnes, kui minema hakkab siis liigub väga korralikult.
Kohapeal küttekulu 1.6L/H.
Mis võib seda põhjustada? Masinat vaevab kõrge kütusekulu ja põlemata diisli hais ja aegajalt sõidupealt lastes mootor tühikäigule kipub välja surema. Lisaks kuuma mootoriga tahab pikemalt starterit saada, et korralikult käima jääks.. võtab veerand pöördest mootori elama, aga kõik silindrid nagu ei hakka korraga käima.
Veakoode ei ole -
Synchronization angle 0,0-0,6kw vahest hüppab 1,1kw peale.
Kellelgi ideid? Pihuti näidud on kõik seal normide sees.
Alguses veidi tuim, kohalt ära minnes, kui minema hakkab siis liigub väga korralikult.
Kohapeal küttekulu 1.6L/H.
Viimati muutis HawkHill, 20 Veebr 2017, 00:18, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: quanitity->quantity
Põhjus: quanitity->quantity
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Kui alguses kiirendus kehv, siis ütleks et probleem pigem turbo geomeetriaga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Tänud vastuse eest.. turbo geomeetriaga kõik korrras, pigem pidasin silmas seda, et kohalt minnes korraks vähe jõudu, peale 1400pööret hakkab elama.
Turbo geomeetria puhastatud, vaakumid korras, uus n75, õhulugeja, map andur. Rõhku puhub, ja seal ei saa probleemi olla. IQ liiga kõrge millegipärast...
Turbo geomeetria puhastatud, vaakumid korras, uus n75, õhulugeja, map andur. Rõhku puhub, ja seal ei saa probleemi olla. IQ liiga kõrge millegipärast...
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Täpselt samad sümptomid ja täpselt sama moodi teeb auto. Mul IQ isegi 20 ringis. Mul 4. pihusti näit natuke liiga kõrge kuskil u 2,.. üritaks selle ära vahetada kõigepealt ja eks siis ole näha mis edasi saab. Samamoodi olen kõik EGR, turbo, andurid jnejne üle käinud
5060671
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Täpselt sama probleem ! Aga mina siit foorumist abi pole saanud ! Muidu on kõik suured mehaanikud ja teadjad siin foorumis aga kui reaalset abi vaja siis millegi pärast nad kõik läinud. Mina ise kahtlustan enda omal nukkvõlli aga kontrollida pole veel jõudnud. Võite mulle ka teada anda kui olete abi saanud või vea leidnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Ise kahtlustan ka nukkvõlli, kuna ostsingi masina probleemselt siis ei tea kuidas ka see jama pihta hakkas. Tean,et eelmine omanik on vahetanud pool autot sealt kapotialt ära... Vahetan ilmselt nukkvõlli paari päeva jooksul ümber ja vaatan mis IQ teeb. Pihusteid ma vahetada proovisin, polnud nood teised ideaalsed kuid tulemust ei andnud ja IQ ikka kõrge. Ilmselt pihustites asi ei ole...
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Nukvõll. paku poldid, nuka saaled, tõukurid, simmerid, uus klapikabri kaane tihend, jne.
Crp kirjutas:Ise kahtlustan ka nukkvõlli, kuna ostsingi masina probleemselt siis ei tea kuidas ka see jama pihta hakkas. Tean,et eelmine omanik on vahetanud pool autot sealt kapotialt ära... Vahetan ilmselt nukkvõlli paari päeva jooksul ümber ja vaatan mis IQ teeb. Pihusteid ma vahetada proovisin, polnud nood teised ideaalsed kuid tulemust ei andnud ja IQ ikka kõrge. Ilmselt pihustites asi ei ole...
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Crp andke märku kui saite vahetatud ja kas oli kasu vahetusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quanitity liiga kõrge.
Selge, annan märku kui nukk vahetatud. Asendusnukka sai täna mõõdetud ja enda vana...klapinukad on 1mm kuni 1,5mm ära kulunud, välimuselt vaadates nii hullud ei tundugi ainult näha,et kergelt on võtnud. Samas enamus ajast tegelenud hilteritega ja seal kulumine reaalsemalt näha, seega ei teagi mis on 1.9 kulunud nukk ja mis veel hea.
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 282
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Kui minu autol oli nukk ära siis seda oli silmaga näha kui maha võtsime , praktiliselt ümmargune oli . Pihusti näitudest oli samuti näha et nukk oli ära . Auto sümptomiteks oli et kiirendamisel hakkas musta ajama ja lõi vibra mootorisse.
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Mul samuti väike vibra kui koha peal tiksub. Annan õrnalt gaasi ja vibra kaob. Plus hommikune käivitus pisut paha. Tuttaval samasugune 74kw ja läheb paremini käima.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Nukkvõll vahetatud, kohati kuni 2mm kulunud + tõukurid ka siiski lohku kulunud. Läks teine nukk ja tõukurid. Käivitub hommikuti üli hästi. Toss on kadunud, ei suitse, toore haisu pole, madalalt jõudu kotiga... IQ millegipärast siiski kõrge, kuid kõik toimib. Pihusti näidud muutusid väga ideaalseks kõik on + - 0,5
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Panid uue või kasutatud nukkvõlli? Palju nukatõus peaks originaalis mm olema? Kas IQ ei muutunud üldse? Väljasuremisest sai ka lahti?
5060671
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Võtsin kasutatud nukkvõlli kuna oli endal kohe olemas, IQ jäi enam vähem samaks, muutus väga väikene. Täpselt numbreid peast hetkel ei tea, kohapeal kütusekulu ka 1.4 nüüd...kuid seda natukene palju. Vahetasin ka vända-anduri teise vana vastu välja igaksjuhuks. Eile sõitsin 350km selle ajajooksul suri ühekorra välja. Kuumkäivitus on ikkagi natukene vaevaline. Eelmiste omanike poolt liiga ära näpitud ilmselt.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Kas egr sul toimiv, pimedaks tehtud, välja kirjutatud?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Apr 2010, 15:36
- Telefon: 583617
- Auto: VW Multivan T4 1.9 tdi
- Asukoht:
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
EGRi kohta oskan öelda seda, et klapp ise töötab. Aga ei ole tal tühikäigul vaakumit peal nagu teistel, ise teda välja kirjutanud ei ole ja samuti pole teda pimedaks teinud.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Vb pisut loll küsimus, aga targamad oskavad ehk lahti seletada palju see EGR reaalselt mis näitajaid mõjutab ?
Martin.
Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Valel ajal lahtine egr võib viia mootori selleni, et ei lähe isegi enam käima või sureb välja. Rääkimata jõu kaost jms.
- Helfu
- Huviline
- Postitusi: 421
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
- Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9PD 96kw masinaga - Injected quantity liiga kõrge.
Seda ma tean, aga huvitab rohkem diagnostiline pool, mida ta siis mõjutab näitajatest.