Pildid on piisavalt kehvad aga Harju KEK pakub et äkki miskine vaakumajam (geomeetria, wastegate?)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Mure nimelt selline et turbol on rõhk kadunud..ja see antud klapp on all liigutab mingit hooba ja läheb see toru edasi ülesse egrri sellesse mehanismi..eh siis sisselaske kollektorisse..see kalpp mis pildil see on kuidagi kuuma seal all saanud ni et küljepeal auk sees ja vedru paistab..ühesõnaga vaakumit sinna tekkida ei saa kuna pott on katki..ja tahakski teada mis klapp see on..ja kas see saab mõjutada turbo rõhku?ja üleval see klapp mis geomeetriat liigutab vms see liigub ilusti ja turbol endal nagu olulist lõtku ka pole..kas on võimalik et turbol endal sees on miskit juhtynud mille tagajärel on surve täiesti kadunud..lekkeid midagi süsteemis ei ole..võtsin turbo küljest lõdviku lahti ja mitte üks mats ei löö survet..ni et phm huvitav mis klapp see seal all on ja kas saab turbol seest midagi nihu olla et rõhku pole.
Kui sul on selles klapis auk sees, siis ju kogu juhtvaakum võib olla nn õhku lenlev. Kas sa selle otsa tegid ikka pimedaks vooliku poolt vähemalt seniks?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Lükkasin jah poldi ette..aga nüüd just panin uue anduri külge noh mitte uue aga toimiva..ja ikka turbo nieetu.arvuti näitab et turbo rõhuga probleemid millest ma saan ise ka aru aga kus see viga on oh jah..see peab ikkagi vist siis seal turbos sees olema mingi kamm.kõik hoovad liiguvad ilusti jne..ja see pott mis seal turbo peal on see vaakum klapp see liigub ju kenasti..täitsa ajuvaba ikka..otse turbo küljest voolik ära et välistada et kuskil õhuleke on..otse sinna ette käsi ette suruda ja teine annab gaasi no mitte midagi ei suru sealt vastu..imelik?
Nagu sulle mitmes teemas soovitatud on, siis vii auto targemate juurde. Hetkel peaks asjades selgusele jõudmiseks sulle rõhusüsteemi toimimise A-st ja O-st selgitamisega alustama. Ära rohkem asju sealt soovitavalt küljest ära keera, vastasel juhul on järgmisel remontijal kordades rohkem tööd ja peavalu.