Tere.
On selline mure, et kõrgsurve pumbal on kaas lahti võetud ja ei oska kaant õiges asendis peale tagasi panna. Kaant on võimalik pool sentimeetrit ette ja tahapoole liigutada. Usun et TDI pumba kaant sätitakse samamoodi nagu SDI oma.
Võtsin VAGCOM-i lahti ja vaatan block 015 andmeid. Kui injection Quantity on 10 mg/str kanti siis käib enamvähem ilusti. Kui näitaja 9mg/str juurde selle liigutada (esiotsa poole), siis hakkab mootor lonkama. Kui näitajat tõsta (salongi poole kaant liigutada) 20 mg/str kanti, siis mootor käib samamoodi edasi ainult, et süüde on tõusnud 3 BTDC pealt 19 BTDC peale, mis on ilmselgelt liiga varane.
Oskab keegi nõu anda, mille järgi seda kaant paika pannakse?
VE pumba kaane paikasaamine (LT 2.5SDI AGX)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu