81 Kw mootori küttesüsteemi jama.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
81 Kw mootori küttesüsteemi jama.
Mootor 81 kw. kütus vajub süsteemist ära/alla. Lekkeid ei ole. Esmalt läks hommikuti kehvemini käima. SIis ka juba õhtul peale seda kui oli nt. 12 tundi seisnud ja nüüd on asi seal maal et peale tunnist seismist ka enam käima ei lähe. Täna hommikul siis sain auto alles siis käima kui olin kogu süsteemi ära õhutanud pihustitest. Aga siis oli aku juba tühi ja vaja läks lisa "särtsu". Ainult juht pihusti õhutmine ei aidanud. Värem käivitus suurepäraselt. Muidu käib mootor ühtlaselt, ei tahma ega midagi. Ülevaatuselt puhaste paberitega läbi 2 nädalat tagasi. teine küsimus ka. mis pole selle autoga seotud. Kus tartus remonditakse startereid?
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 26 Aug 2012, 19:54
- Telefon: 56967676
- Auto: vw Golf III 1.9D / BMW 235 TDSA / DAF XF105
- Asukoht: Jõgeva
Re: 81 Kw mootori küttesüsteemi jama.
startereid tehakse betooni 2
vaata ülejooksuvoolikud pihustitel üle
vaata ülejooksuvoolikud pihustitel üle
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: 81 Kw mootori küttesüsteemi jama.
Ei peagi olema leke! lihtsalt imeb kuskilt õhku vahele! läbipaistvad voolikud vahele ja siis kohe näha kust õhk sisse pääseb! Toitesüsteemi madalsurveosa on oma olemuselt kinnine ring! Paagis on mõlemad otsad kütuse sees! Kui töötava mootoriga paagipoolt õhku sisse ei ime siis järelikult seisva mootoriga imeb õhu vahele tagasivoolu poolt!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 81 Kw mootori küttesüsteemi jama.
Oled oma viimases väites kindel? Tagasivool peaks ikkagi kütte seest väljas olema, miks muidu oleks vaja tagasivooluklappi filtri peale? Kui see klapp surnud siis vajub küte samamoodi tagasi ehk võikski järgmisena proovida seda vahetada, ei maksnud üle 10€ kui õigesti mäletan. Klappi vahetaks muidugi eeldusel, et pihusti tagasivoolud istuvad tihkelt pihustite otsas (alati tõeti ei pruugi lekkida aga õhu veab vahele).JETTAMEES kirjutas:Ei peagi olema leke! lihtsalt imeb kuskilt õhku vahele! läbipaistvad voolikud vahele ja siis kohe näha kust õhk sisse pääseb! Toitesüsteemi madalsurveosa on oma olemuselt kinnine ring! Paagis on mõlemad otsad kütuse sees! Kui töötava mootoriga paagipoolt õhku sisse ei ime siis järelikult seisva mootoriga imeb õhu vahele tagasivoolu poolt!