Autodata olemas ja ühtteist on üle mõõdetud.
Jama algas sellest. Võõras auto, paluti ühtteist remonttööd mis sisaldas ka termostaadi vahetust.
Peale vana sopa välja laskmist ja süsteemi puhtaks puhumist/loputamist läks uus termostaat ja vedelik. Esimene soojaksminek ja kõik paisupaagist välja

Ühesõnaga temp. oli stabiilne 100-105 kraadi ja kõik kees paisupaagist välja. Järgneval päeval proovisõidul kõik kordus ning ülejärgneval päeval sama lugu, küll avastasin siis, et ühtteist voolikud olid umbes


Viimasel proovikäivitusel peale veepumba vahetust auto käis ilusti, pöörded gramm langesid-andsin natuke gaasi, järgmisel katsel mats ja seisis.
Säde olemas, bens. pump lööb, voolikust pritsepeani jõuab, küünaldeni ei jõua miskit, kaitsmed/releed jutud töötavad kõik.
Pihusti takistus natuke suurem kui lubatud aga see ehk välistemperatuurist (ca 2.0 oomi), jagaja vahetatud, massid mõõdetud/kontrollitud-korras kõik, süüteluku osa tundub korras olema. Temp. andur lahti ühendatud ja proovitud, ei midagi.
Pihusti klemm nr 2 peaks starterit andes näitama akupinget aga ca 6... volti millegagi, kas juhtmestik andis saba

On kellegil konktreetseid soovitusi või nõuandeid sest vaja kiiremas korras käima saada. Milliseid ahelaid kontrollida?
