Tere.
Kahtlustasin auto halvas minekus turbo mitte toimimist.
Paigaldasin huvi pärast ühe odava rõhu kella, kiirendamisel näitab kuni 1.1bar.
Tunda seda samas pole.
90-100km/h sõites rõhk 0.3-0.4.
Peaks nagu olema korras.
Mis numbrid teised on saanud?
1.5 oli vist piir kust pole mõtet üle keerata rõhku?
Hetkel sai vist valese kohta voolik pandud, seier väriseb.
Kust õige koht oleks?
b3 55kW turbo rõhk?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2127
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI ; Seat Ibiza II GT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: b3 55kW turbo rõhk?
No 55 kw passat ei saagi edasi minna , see on raske , see kulgeb ainult
Turbo rõhk on normaalne , nii peabki olema , muidugi tava oludes on 0,5 vist max üldse .
Kui pumbast peale keerad siis tuleb parem minek ja seoses suurema kütusekogusega tõuseb ka rõhk .
Pumba ja sisselaske vooliku vahele käib kolmik ja rõhukell .
Kui on kütus maha keeratud , siis näitab rõhku küll aga edasi ei lähe . Kui kõrgel pöörded on ?

Turbo rõhk on normaalne , nii peabki olema , muidugi tava oludes on 0,5 vist max üldse .
Kui pumbast peale keerad siis tuleb parem minek ja seoses suurema kütusekogusega tõuseb ka rõhk .
Pumba ja sisselaske vooliku vahele käib kolmik ja rõhukell .
Kui on kütus maha keeratud , siis näitab rõhku küll aga edasi ei lähe . Kui kõrgel pöörded on ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
Re: b3 55kW turbo rõhk?
1.5 oleks tõesti max mida sa eeldavalt selle väikse turboga võiksid peale lasta. Aga pigem muutub ta siis juba soojapuhuriks. Pigem jättagi rõhk sinna 1 ümbrusesse. Ryan juba seletas ära kuhu turbokell käib. Kui sul rõhku tõstetud ilma kütust lisamata/ boost pinita, siis ega sellest suurt kasu ei ole jah.
Re: b3 55kW turbo rõhk?
Tänud vastuste eest.
Eelmine omanik olla pumpa vahetanud.
Alguses oli väga maha keeratud küte, väristas kõvasti kohalt minnes kui pöördeid ei andnud, ja estakaadile sõit oli paras libistamine.
Ühesõnaga see diisli vääne tühikäigul millega olen harjunud puudus.
Liikuma ta ei hakka muidugi, töö autona materjali ja käru tõmmates tahaks ikka vähe paremat.
Kas mingit juhendit pole millega saaks tehase seadese pumba viia ja teaks sealt siis edasi peale keerata kütet?
Ei julge seda kruvi väga kõvasti kruvida sisse välja, seal pidi mingi vedru taga olema ja olevat juhuseid kus ta on ära sealt murdunud või muud sarnast.
Tahomeetrit pole, ei oska öelda.
Kõrva järgi karjub juba mootor kui turbo nagu peaks toimima.
Eelmine omanik olla pumpa vahetanud.
Alguses oli väga maha keeratud küte, väristas kõvasti kohalt minnes kui pöördeid ei andnud, ja estakaadile sõit oli paras libistamine.
Ühesõnaga see diisli vääne tühikäigul millega olen harjunud puudus.
Liikuma ta ei hakka muidugi, töö autona materjali ja käru tõmmates tahaks ikka vähe paremat.
Kas mingit juhendit pole millega saaks tehase seadese pumba viia ja teaks sealt siis edasi peale keerata kütet?
Ei julge seda kruvi väga kõvasti kruvida sisse välja, seal pidi mingi vedru taga olema ja olevat juhuseid kus ta on ära sealt murdunud või muud sarnast.
Tahomeetrit pole, ei oska öelda.
Kõrva järgi karjub juba mootor kui turbo nagu peaks toimima.
Re: b3 55kW turbo rõhk?
Kas sellel 55kW sel turbo vahejahuti on üldse? Põhukoti 1,9l on ning tolle vabriku rõhk on ca 1 bar kolmanda käiguga, kW siis 66 nagu VAG 1,9 TDil. Ehk siis ilma kuulerita pole mõtet rõhku tõsta.
Re: b3 55kW turbo rõhk?
Originaalis seal pole intercoolerit, soovitatakse lisada enne kui turborõhku tõstma hakata. Mul endal ka veel puudub, aga olen otsinguil. Golf2 puhul on raskem mahutada sinna ja peab õige suurusega leidma. B3 puhul ei tohiks raskusi tekkida.