K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Sain möödudnud nädalal traditsioonilise veakoodi -- Electronic parking brake fault.
Tegin supportid lahti- mootorid on korras ja liiguvad. Kui Ross tech testriga service asendisse liigutad, siis on näha et 1 mootor tarbib tunduvalt rohkem voolu kui teine. Samas veateade tuli just kõrvalistuja poolselt mootorilt- kus liiigutamine tarbis vähem voolu.
Et edaspidi veateateid vältida, leian et antud passatil tuleb võtta tagumised kolvid lahti--puhastada need(et nad uuesti imekergelt liiguksid).
Küsimus foorumlastele- kas B6 passati tagumiste pidurikolvide lahti võtmiseks ja tagasispanekuks mõni hea DIY instruktsioon ka olemas on?
Ette tänades,
Olzz
Tegin supportid lahti- mootorid on korras ja liiguvad. Kui Ross tech testriga service asendisse liigutad, siis on näha et 1 mootor tarbib tunduvalt rohkem voolu kui teine. Samas veateade tuli just kõrvalistuja poolselt mootorilt- kus liiigutamine tarbis vähem voolu.
Et edaspidi veateateid vältida, leian et antud passatil tuleb võtta tagumised kolvid lahti--puhastada need(et nad uuesti imekergelt liiguksid).
Küsimus foorumlastele- kas B6 passati tagumiste pidurikolvide lahti võtmiseks ja tagasispanekuks mõni hea DIY instruktsioon ka olemas on?
Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Juhendi osas ei oska kommenteerida aga kolvi asemel kipuvad pigem liugurid kinni jääma. Pigem vajavad need puhastamist ja määrimist.
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Minul juhtus hoopis selline asi, et sõitsin Pärnusse, parkisin auto ja panin kässari peale. Kui tahtsin hetk hiljem sõitma hakata, siis enam parempoolne pidur maha ei tulnud. Mootor ainult pikemalt undas. Tellisin siis puksiiri ja sõitsin Volkari esindusse. Seal istusin 4,5 tundi ja ootasin, et keegi kässari maha võtaks. Lõpuks võeti pidur maha ja sain sõitma. Mõnus nöök ikka sellega. Nüüd küsisin hinda ja esindus küsib mingi 700€ komplekti eest. B varusoa üle 300.
Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?
Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Ilmselt on mootor õhtal, pragunenud korpus ja vett täis. Remontida seda pole kuigi jätkusuutlik. Vaata ebayst, peaks saama väga mõistliku hinnaga uue mootori.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
1) kui mootor sul käis ( ja seda on kuulda ), siis on reduktori nuudid maasseakoot kirjutas:Minul juhtus hoopis selline asi, et sõitsin Pärnusse, parkisin auto ja panin kässari peale. Kui tahtsin hetk hiljem sõitma hakata, siis enam parempoolne pidur maha ei tulnud. Mootor ainult pikemalt undas. Tellisin siis puksiiri ja sõitsin Volkari esindusse. Seal istusin 4,5 tundi ja ootasin, et keegi kässari maha võtaks. Lõpuks võeti pidur maha ja sain sõitma. Mõnus nöök ikka sellega. Nüüd küsisin hinda ja esindus küsib mingi 700€ komplekti eest. B varusoa üle 300.
Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?
2) 700 EUR maksad selle pärast, et saad koos mootoriga ka kogu suppordi ja mängu - terve kupatuse ühesõnaga.
3) ORIGINAAL mootori ( koos reduktori ja kolvisiseste vidinatega ... ilma kogu kupatuseta) saad ka ca 300 eest ... isegi alla, oleneb kes ja kust sulle neid müüb.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Aaa .. oot .. alla 400 maksin mõlema originaal mootori eest kokku ..4ratast kirjutas:1) kui mootor sul käis ( ja seda on kuulda ), siis on reduktori nuudid maasseakoot kirjutas:Minul juhtus hoopis selline asi, et sõitsin Pärnusse, parkisin auto ja panin kässari peale. Kui tahtsin hetk hiljem sõitma hakata, siis enam parempoolne pidur maha ei tulnud. Mootor ainult pikemalt undas. Tellisin siis puksiiri ja sõitsin Volkari esindusse. Seal istusin 4,5 tundi ja ootasin, et keegi kässari maha võtaks. Lõpuks võeti pidur maha ja sain sõitma. Mõnus nöök ikka sellega. Nüüd küsisin hinda ja esindus küsib mingi 700€ komplekti eest. B varusoa üle 300.
Huvitav, et mis seal sees katki nüüd siis on. Kas on remonditav?
2) 700 EUR maksad selle pärast, et saad koos mootoriga ka kogu suppordi ja mängu - terve kupatuse ühesõnaga.
3) ORIGINAAL mootori ( koos reduktori ja kolvisiseste vidinatega ... ilma kogu kupatuseta) saad ka ca 300 eest ... isegi alla, oleneb kes ja kust sulle neid müüb.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Plaanin suuremat hooldust- võtan need mootorid pidurikorpuste küljest ära- see ei ole probleem.kraff kirjutas:Juhendi osas ei oska kommenteerida aga kolvi asemel kipuvad pigem liugurid kinni jääma. Pigem vajavad need puhastamist ja määrimist.
Kui tahan kolvi tihendeid /kaitsekumme puhastada vahetada, kas B6- piisab lihtsalt pedaalile vajutamisest ja kolb hüppab välja?
Või on seal kolvi sees veel keere- mide peab arvesse võtma.
Vaatasin et VW ja Audi suht erinevad need süsteemid läbi aasatate.
Ette tänades,
Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- raitzzzz
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:30
- Telefon: viisviiisviisviis7272
- Auto: Golf 2, Passat B6
- Asukoht: Tartu-Voore
- Tänanud: 2 korda
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Kui mootor juba küljest võetud, siis saab torx-ist(kuhu mootor kinnitus) kolvi välja keerata - minu 2006 a. passatil vähemalt oli nii. Alates 2008 on see vist 12kant. Kolvi tagasi surumiseks on ikka tööriista vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Kui seisupiduri mootor on maha keeratud. Ükskõik kas siis käsitsi või arvutiga vastava käsuga, läheb kolb sisse millega pigistada jaksad, pitskruvi, kullinokad jne. Spetsiaalset kolvi keeramise tööriista pole vaja.
M.O.T.T
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
K:Passat b6 electronic parking brake fault! DIY intruktsioon?
Tänud kes kõik nõuaga abiks oli.
EPB mootorite korpuses paragu sees. Kolvi kaitsekummid pesadest väljatulnud. Seal kahjuks ei olnud enam midagi päästa-remontida.
Alla läks TRW remontkomplekt- uue supporti ja mootori näol.
Hetkel systeemid töötavad laitmatult.
TEEMA LUKKU!
EPB mootorite korpuses paragu sees. Kolvi kaitsekummid pesadest väljatulnud. Seal kahjuks ei olnud enam midagi päästa-remontida.
Alla läks TRW remontkomplekt- uue supporti ja mootori näol.
Hetkel systeemid töötavad laitmatult.
TEEMA LUKKU!
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.