B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
2001 b5.5 variant diisel 74kw
Käisin üvl, ainuke viga oli vasak(juhi) esipidur ei võta nii kuidas peaks (32% lahjem kui parem pool). Okei, kõik laiali kolvid nagu uued, mamansetid head ja kolvid liiguvad kerge vaevaga. Ja klotsi-ketast 60% umbes, ei tohiks probleemi olla. Igatahes määrisin kõik uuesti ära ja kokku,uuesti üle, tulemus sama. Tagumised tegin kuu tagasi ära(uued mansetid liugurid uued kolvid uued klotsid uued.
Edasi ostsin fb vahendusel "uue" pumba(kogu kupatuse, aju pump solenoidi plokk nagu ikka) panin peale,koodid samad kõik klapib, õhutasin ära ja proovi tiir.. Esimene pidurdus, parem esiratas plokkis ja pidur maha ei tule... Keerasin pumba pealt toru lahti ja hakkas veerema. Õhutasin veel, arvutiga vaatsin ka,veakoode pole ja "sel bleeding" võimalus ka puudub.. Mis jama on, kas sain "persest" ja uus abs moodul ka tüma? Või hoopis peasilinder?
Ps piduri voolikud korralikud pole punnis ega mõranenud. Õli voolab ka vabalt õhutades kõigist ratastest, aga parem esimene tundus kohe kahtlane... Kuigi üvl probleeme sellega ei olnud ja samuti ei ole mu käes pidurid kordagi peale jäänud..
Aidake palun.. Mõistus otsas.
Käisin üvl, ainuke viga oli vasak(juhi) esipidur ei võta nii kuidas peaks (32% lahjem kui parem pool). Okei, kõik laiali kolvid nagu uued, mamansetid head ja kolvid liiguvad kerge vaevaga. Ja klotsi-ketast 60% umbes, ei tohiks probleemi olla. Igatahes määrisin kõik uuesti ära ja kokku,uuesti üle, tulemus sama. Tagumised tegin kuu tagasi ära(uued mansetid liugurid uued kolvid uued klotsid uued.
Edasi ostsin fb vahendusel "uue" pumba(kogu kupatuse, aju pump solenoidi plokk nagu ikka) panin peale,koodid samad kõik klapib, õhutasin ära ja proovi tiir.. Esimene pidurdus, parem esiratas plokkis ja pidur maha ei tule... Keerasin pumba pealt toru lahti ja hakkas veerema. Õhutasin veel, arvutiga vaatsin ka,veakoode pole ja "sel bleeding" võimalus ka puudub.. Mis jama on, kas sain "persest" ja uus abs moodul ka tüma? Või hoopis peasilinder?
Ps piduri voolikud korralikud pole punnis ega mõranenud. Õli voolab ka vabalt õhutades kõigist ratastest, aga parem esimene tundus kohe kahtlane... Kuigi üvl probleeme sellega ei olnud ja samuti ei ole mu käes pidurid kordagi peale jäänud..
Aidake palun.. Mõistus otsas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Vahest vasak pool pole nõrgem vaid parem jääb peale ja sealt ka suur erinevus? Kas VE pidur absoluutnäitajana (telje aeglustus) stendi väljatrükil oli ka nõrgem?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Niiöelda arvutiga ka õhutasid peale pumba vahetust? Ma kunagi Bora tehnika ühele teisele autole kolisin, siis alguses olid pidurid täielik 0 peale õhutamist. Üks kaasfoorumlane viitas õigele teele, et on vaja teha VW sobiva diagnostikaprogega nn output teste ja sundida ABSi klappe toimetama, siis saab õhu kätte. Viimane muidugi ei tohiks jah pealejäämist küll põhjustada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Ei jää peale, veereb ideaalselt ja mingit erinevust seal küll ei olnud. Proovin täna uut abs moodulit. Kas keegi saab aidata pärnus viisiga õhutada? A4jal kunagi vahetasin polnud küll probleemi, et õhutatud ei saaks ilma arvutita.GTI kirjutas:Vahest vasak pool pole nõrgem vaid parem jääb peale ja sealt ka suur erinevus? Kas VE pidur absoluutnäitajana (telje aeglustus) stendi väljatrükil oli ka nõrgem?
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Hetkel "uus" kasutatud moodul küljes, homme ülevaatusele uuesti. Ilma absita asvaldil kõik rattad loha, tundub nagu oleks kõik õige.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Osad piduristendid on tundlikud ka rehvidele. Erinev kõrgus või rõhk. Lisaks oleks vaja vaadata kas vabajooksul ka see stend midagi näitab.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: B5.5 juhipoolne esipidur ei toimi nii kuidas peaks
Rehvid sellel kevadel alla pandud nexenid 195/65 15 ja nagu uued.
Üv läbitud ja võib siis öelda et selles viga oli. Kuigi veidike oli erinevus sees ja samamoodi vasak oli lahjem, kuid normi piires.
Case closed
Üv läbitud ja võib siis öelda et selles viga oli. Kuigi veidike oli erinevus sees ja samamoodi vasak oli lahjem, kuid normi piires.
Case closed