tere, mure siis selline, et tagaots jube kõrgel maisnal. kole kohe vaadata,
eelmine omanik vastas, et on esiveolise amordid koos vedrudega alla keeartud, aga kas see siis kergitab niipalju ülesse? või on hoopis mingid pikemad vedrud ja amordid alla keeratud?
maisn jube jäik kah, 130kg mees taha konksu peale astub siis tahuots langeb 3-5cm allapoole, aga ikka kõrge,
kas see ligne kürgus rikub ka pooltelgi taga? et ei jookse sirgelt?
Passat b3 syncro tagumised amordid vs esiveolise amordid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
- Telefon: 56979334
- Auto: passat b3 syncro
- Asukoht: Viljandimaa
Passat b3 syncro tagumised amordid vs esiveolise amordid
Viimati muutis J.Aru, 10 Sept 2017, 11:31, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Passat b3 syncro tagumised amordid vs esiveolise amordid
Tere. Infoks selline jutuke et Passat b4 - l. syncro ja esiveolise tagumiste amortide pikkuse vahe silmaga mõõdetuna on oma 7 cm ja olen veendunud et sama seis on ka passat b3 - ga. Tagumist osa on alla poole lastud ka ainult vedrude lühemaks lõikamisega. Ehk on abiks!!!