Tervist
Mure siis selline et autol hakkab mootori tuli jõle tihti põlema. Mootoriks on 2.0 110kw bensukas. Ja vead on alati ühed samad et katalüsaator ja mingid õhu voolu teema. Aga olen kuulnud et pidi olema ühe anduri viga. Kas oli väljalaske või sisselaske kolektori juures.
Ehk on kellegil kogemusi?
VW passat B6 hakkab mootori tuli tihti põlema.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: VW passat B6 hakkab mootori tuli tihti põlema.
Kui veakood on "Catalyst efficiency below threshold", siis katid ei hakka piisavalt kiiresti tööle. Võid ju tagumisi lambdasid vahetada, kuid päädib ikka uue katalüsaatoriga 90% juhtudel. Lisaks on 2.0FSI motol 2 katalüsaatorit, seega vaja täpselt kindlaks teha. Samas on seal väga spetsiifilise mõõdu ja kujuga katalüsaatorid, seega peab üldse otsima, kas üldse midagi peale originaali sinna sobib.
Aga foorumis "Mingeid andureid" väga ei vaheta. Isegi ilma veakoodita väga midagi ei tee.
Aga foorumis "Mingeid andureid" väga ei vaheta. Isegi ilma veakoodita väga midagi ei tee.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: VW passat B6 hakkab mootori tuli tihti põlema.
Okey. Eks ma uurin täpsemalt kui uuesti põlema hakkab ja duagnosti teen. Teen siis pildid ka mis vead välja toob.