Peale Golf 3 mahamüümist sai katsetatud BMW'dega, kuid need ei olnud meelepärased. Niisiis sai bemm maha müüdud ning hakatud vaatama muud autot. Seadsin endale kriteeriumiks diisel/manuaal ja hakkasin surfama. Algul sai vaadatud Golf 4, Passat B5/5.5, kuid siis ühel päeval jäi auto24 silma see pealkirjas mainitud elukas. Sai siis müüjaga kokkulepitud, et tulen vaatama. Läksime RAKSIGOLF'iga pühapäeva õhtul Keilasse, kaasas läpakas ja kaabel ning vaatsime auto nii väliselt kui sisemiselt üle. Hinda veits kangutatud ja nii ma tagasi diisel Golfi roolis olengi.
Tegemist on 2004 aastal tehasest välja veerenud kaheukselise, musta värvi ning diiselmotoga maanteemürsuga, millel kilovatte antud 77 (jutu järgi on päkapikud tarkvaras mõningaid optimeerimisi teinud ja tänu sellele mõnusalt terava minekuga). Lisadest on el.aknad, sport-kalts soendusega taburetid, kliima, katuseluuk ja esimesed udukad. Ostu puhul sai määravaks see, et tegemist tundub olevat suhteliselt hästi hoitud masinaga, millel eelmise aasta lõpus vahetatud sidur koos hoorattaga, eelsüüteküünlad, tagumised suppordid taastatud, pihustid stenditud jne. Kere poole pealt esineb east tulenevaid vigasid - näiteks rooste vasaku tiiva servas.
Tulevikuplaanid on paika pandud, kohendan teda välimuselt silmasõbralikumaks toonklaasi, Skyline mod tagatuledega ning esitulede ringi mudimisega. Kuid esmalt on päevakorras rihma- ja õlivahetus koos sinna kuuluva kolaga. Lisaks tuleb hakata välja selgitama, kust saab niiskus salongi, täna uurides leidsime Raksiga, et pagassiluuki minev juhtme kummilutt on katki, teeb selle korda ja siis vaatab edasi.
Mõned fotosüüdistused ka:

Esimesel päeval ise paigaldatud kohustuslik lisa:




Tervitades, Karl